چطوری آزمون آیلتس نمره 9 بگیرم

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما،آموزش آیلتس ، کلاس آیلتس در رشت
 

اگر دنبال گرفتن بالاترین نمره ممکن در آیلتس یعنی نمره 9 می باشید باید مطالب زیر را بدانید:

در آیلتس شما به نسبت تسلطتان در زبان انگلیسی تست میشوید. اینها در بخشهای اصلی زبان تقسیم بندی میشود که توانایی های اصلی را مورد امتحان قرار میدهد. توانایی ها اصلی شامل : اسپیکینگ،ریدینگ، رایتینگ و لیسنینگ میباشد.

در زیر موارد خوبی برای آماده سازی آزمون آیلتس وجود دارد.

 

ریدینگ

در آزمون ریدینگ شما برحسب درک مطلب تان و توانایی فهمیدن کلمات تست میشوید. برای آمادگی این آزمون نیاز است که موارد زیر رابدانید:

 

  1. مطالب بسیاری را بخوانید، نه مطالب خبری بلکه موضوعاتی که در امتحان میاید. به آنالیزهای علمی متوسل شوید و یا مشاهدات توسط آکادمیکی ها از مسائل جاری مانند آخرین درخواست برای هوش مصنوعی یا توسعه مدیریت ضایعات در بریتانیا. جریانات و موضوعات مقالات را شناسایی کنید و برروی آنها کار کنید.

.2  استراتژی داشته باشید. هیچ جنگی را بدون استراتژی نمیتوانید ببرید. همیشه یک الگوی مشخصی برای امتحان ها وجود دارد. آنها به صورت رندوم نمی باشند. برای گرفتن 9 باید بتوانید انواع مختلف سوالات را مطالعه کنید و به بهترین شکل آنها را جواب دهید.

3شما به 10 روز خواندن بسیار فشرده ریدینگ نیاز دارید تا به 9 برسید با شرط اینکه در سطح 7-7.5 باشید.

 

لیسنینگ

چقدر خوب میتوانید متوجه لهجه بریتانیایی شوید. چقد دقیق متوجه مکالمات میشوید. چقد سریع میتوانید در این موقعیت ها عمل کنید؟ 

  1. برای تمرین کردن، به منابعی مراجعه کنید که میتوانید لیسنینگ خود را تقویت کنید. بجای تلویزیون به رادیو گوش دهید.
  2. به برنامه هایی که در مورد علم و یا فناوری میباشد توجه کنید زیرا این قبیل موضوعات بیشتر آیلتس بکار شما خواهد آمد.
  3. 30 روز زمان تمرین متوالی به خود دهید و حداقل 5 تا 10 دقیقه به برنامه های رادیویی گوش فرا دهید. با این کار میتوانید توانایی شنیداری خود را برای آیلتس به بالاتری ن میزان ممکن برسانید.

 

 

رایتینگ

بی شک یکی از سختترین مهارتهای آیلتس میباشد، زیرا توانایی شما را بر حسب پارامترهای مختلفی میسنجد. از جمله این پارامترها می توان به ایده، گرامر، ساختار جمله و کلمات اشاره کرد.

برای این قسمت پیشنهاد ما این است که از افراد متخصص کمک بکار بگیرید بخاطر اینکه هیچ جواب کامل و یا درستی به این سوال وجود ندارد.یک متخصص باید راجع به ساختار یک مقاله ، جریان مقاله و انواع مختلف نگارش اطلاعات کافی داشته باشد.

  1. شما باید حداقل 20 نگارش مختلف انجام دهید و همه آنها توسط افراد حرفه ای مورد آنالیز قرار بگیرد و با جزییات به شما پاسخ داده شود.
  2. راجع به توصیفات هر نمره شنیده اید؟ برای 4 تا از آنها باید تمرکز لازم را داشته باشید.

 

اسپیکینگ

 

این بخش شما را بر حسب توانایتان در برقراری ارتباطات ساده و همچنین بیان ایده های پیچیده امتحان میکند. شما بر حسب روانی صحبت، نحوه جواب دهی صحیح و استفاده درست از لغات و همچنین ساختار درست مورد ارزیابی قرار میگیرید.

  1. شما به این نکته خواهید رسید که سوالات در هر بخش پیچیده تر خواهند شد وقتی که امتحان رو به جلو خواهد رفت. برای آنکه مطمئن باشید که آماده هستید انواع سوالاتی که ممکن است از شما پرسیده شود را مرور کنید.
  2. برای هرچه مسلط شدن در آزمون میتوانید از کمکهای یک فرد متخصص بهره جویید.
  3. تا جایی که میتوانید به صورت امتحانی آزمون را شبیه سازی کنید ترجیحا با کمکیک فرد مطلع این به شما کمک خواهد کرد که استرس ناشی از امتحان را مدیریت کنید.

اگر بتوانید 15 تست استاندارد را شبیه سازی کنید شانس بسیار بالایی برا گرفتن نمره بالا خواهید داشت.

منبع : parsayanielts

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید