گرفتن نمره کامل در تسک 1 رایتینگ آیلتس آکادمیک

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما،آموزش آیلتس ، کلاس آیلتس در رشت

در تسک 1 رایتینگ آزمون آیلتس (آکادمیک)، مصحح به دنبال ارزیابی توانایی شما در تشخیص و توصیف ویژگی های بارز اطلاعات تصویری است. این اطلاعات تصویری ممکن است در قالب یک گراف، جدول، چارت و یا دیاگرام یک پروسه عرضه شود. در این تسک وظیفه شما نوشتن یک رایتینگ حداقل 150 کلمه ای ساختارمند در مدت زمانی 20 دقیقه ایست. از آنجایی که این مدت زمان 20 دقیقه ای بسیار کوتاه است، شما میبایست پیش از آزمون به خوبی خود را آماده سازید. متخصصان ما در کالج بین المللی آریام با تجربه ای بالا در آماده سازی متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس می توانند به کمک شما بیایند. اگر شما تا کنون تنها تجربه مطالعه تنها زبان انگلیسی جنرال را داشته اید، بنابراین راه طولانی در پیش دارید. با این حال، ما در اینجا با ارائه مجموعه ای از نکات جهت نوشتن تسک 1 رایتینگ به بهترین نحو ممکن، می توانیم در فرآیند آماده سازی برای شرکت در آزمون آیلتس به کمک شما بیاییم.

نکات کلیدی

  1. خلاصه سازی نکات برجسته

    • توانایی خلاصه کردن انواع مختلف اطلاعات در سطوح بالای تحصیلی مهارتی بسیار مهم محسوب می شود. بنابراین، در تسک 1 رایتینگ از شما انتظار می رود که توانایی خلاصه کردن نکات برجسته ارائه شده در چارت ها و دیاگرام های مختلف را داشته باشد و اطلاعات کم اهمیت تر و نامرتبط را تشخیص دهید. این نکته بدان معناست که شما در ابتدای این بخش دقایقی را به تشخیص این مطالب کلیدی بپردازید.
  2. پارافریز کردن عنوان

    • جهت داشتن بهترین عملکرد در تسک 1 رایتینگ پارافریز کردن عنوان یکی از نکاتی است که میبایست به طور یقین با آن آشنا باشید. پارافریز کردن به معنای استفاده از اصطلاحات و کلمات مناسب به جای کلمات و اصطلاحات ارائه شده در عنوان رایتینگ است. توجه داشته باشید که این مفهوم تنها به معنای تغییر کلمات نمی باشد و تغییر ساختار عنوان را نیز شامل می شود.
  3. پرهیز از بکارگیری ضمایر و اطلاعات شخصی

    • از آنجایی که تسک 1 رایتینگ نمونه ای از یک گزارش نویسی کاملا رسمی است، از بکارگیری زبان غیر رسمی و شخصی خودداری کنید. برای نمونه از بکار بردن عباراتی مانند :
      • I/We can see that…
      • I think it’s an interesting feature that…

اجتناب کنید و به جای آنها از عباراتی مانند:

  • It can be seen that…
  • A striking feature of the graph is…

استفاده نمایید.

  1. استفاده از زبان مناسب

    • بیاد داشته باشید که، همانطور که یاد شد، این بخش توانایی شما در نوشتن یک مقاله شاختارمند با زبانی رسمی را مورد ارزیابی قرار می دهد؛ بنابراین، بکارگیری زبانی غیر رسمی و محاوره ای کار صحیحی نیست. کلمات رسمی و آکادمیک را جایگزین کلمات محاوره ای و غیر رسمی نمایید. به علاوه، جهت نوشتن مقاله ای به بهترین شکل ممکن، شما ممکن است نیازمند کلمات تخصصی مرتبط با موضوع مورد نظر باشید.paraphrasing in IELTS
  1. حصول اطمینان از صحیح بودن موارد ذکر شده در مقاله

    • شاید این مساله ساده به نظر بیاید اما بسیاری از شرکتت کنندگان در این بخش دچار اشتباه می شوند. برای مثال در نظر بگیرید که شرکت کننده ای در توصیف یک گراف که تعداد بازدیدکنندگان از شهرهای پاریس و لندن را در طی یک بازه زمانی 10 ساله نشان می دهد جمله زییر را بنویسد:
  • Paris increased significantly between 1990 and 2000 while London dropped slightly in the same period.

به نظر شما، آیا این جمله صحیح است؟

ممکن است به این نتیجه رسیده باشید که در حقیفت نویسنده این جمله میباست در استفاده از فاعل جمله محتاط تر عمل می کرد. در اینجا خود پاریس هیچ افزایشی نداشته است بلکه تعداد بازدیدکنندگان شهر پاریس افزایش داشته است. بنابراین جمله

 

  • The number of tourists visiting Paris increased significantly between 1990 and 2000 while those going to London in the same period dropped slightly.

 

جمله صحیح است.

 

  1. پرهیز از بیان نظر شخصی

    • در رابطه با مثال بالا، ممکن است شما مطمن باشید که دلیل افزایش تعداد بازدیدکنندگان به شهر پاریس کیفیت مواد غذاییست. با این حال، از آنجاییکه این مساله در اطلاعات ارائه شده مشهود نیست، نمی توانید نظر شخصیتان را در این باره بیان نمایید.
    • منبع : aryamcollege
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید