سریع بخوانیم

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

6 توصیه برای سریع تر خواندن READING آیلتس

 

·        پیش از آزمون اصلی آیلتس دایره واژگانی خود را گسترش دهید.

برای گسترش دایره واژهای خود، یک مفهوم را با جمله های گوناگون، لغات مترادف، ولی متفاوت بیان کنید. تا می توانید مطالعه کنید و مترادف ها و کلمات اختصار را تمرین کنید.  بعضی از زبان آموزان فقط تست و آزمون های آزمایشی آیلتس را انجام می دهند این روش صحیح نیست، باید همزمان ژورنال، کتاب و مجلات را هم مطالعه کنید و از اطلاعاتی که در این منابع هست بهره ببرید.

·        حدس بزنید و سریع بخوانید.

نیازی نیست همه کلمات  READING  آیلتس را با دقت و به آرامی بخوانید و معنای همه آنها را متوجه شوید. معنای لغاتی را که نمی دانید با توجه به محتوی متن حدس بزنید. در متن های طولانی  نیازی نیست که همه جزییات را مطالعه کنید. نگاهی اجمالی و سریع بیاندازید و سعی کنید اطلاعات و جای قرارگرفتن آنها در متن را به خاطر بسپارید.

·        گروه های متفاوت سوال آیلتس را شناسایی کنید.

گروهی از سوالات آزمون آیلتس نقل قول یا نتیجه گیری از متن، با کلمات مترادف است، بنابراین فقط به دنبال کلمات تکراری یا کلیدی نباشید و به محتوی و معنای کلی سوال هم توجه کنید.

 بعضی دیگر از سوالات آزمون آیلتس برای سنجش این موضوع طراحی شده است که تا چه اندازه به جزییات توجه دارید و درک شما از متن، چه اندازه بوده است.

همچنین سوالاتی در آزمون آیلتس هستند که برای سنجش دانش انگلیسی شما نیست، بلکه برای سنجش توانایی شما دراستفاده از دانش تان است. این گروه از سوالات را پیش از آزمون اصلی آیتلس تمرین کنید، زیرا وقتی نتوانید از آنچه می دانید استفاده کاربردی بکنید، فرقی ندارد که میزان دانش انگلیسی شما چقدر است.

·        با ترس مقابله کنید.

اگر در آزمون اصلی آیلتس نتوانستید به گروهی از سوالات پاسخ دهید، دچار اضطراب و وحشت نشوید، زیرا این اضطراب سبب می شود به سوالات بعدی هم نتوانید پاسخ دهید. اگر پاسخ سوالی را نمی دانید آن را رها کنید و به سراغ سوالات دیگر READING بروید، در صورتی که زمان داشتید مجددا سوالات بی پاسخ را بررسی کنید. معمولا متن ها و سوالات آیلتس به تدریج، به سمت پیچیدگی می روند و درجه سختی آنها بیشتر می شود. سعی کنید سوالات ساده تر را سریع تر پاسخ دهید تا برای مرور مجدد بر سوالات سخت تر، فرصت بیشتری داشته باشید.

·        دستورالعمل ها را به دقت مطالعه کنید.

دستورالعمل های بخش های مختلف آیلتس مهم هستند و شما را راهنمایی می کنند که چه کاری انجام دهید و به دنبال چه نوع پاسخ هایی در متن باشید و چند کلمه پاسخ بدهید و...

·        پاسخ ها را بلافاصله در پاسخ نامه وارد کنید.

بسیار مهم است که پاسخ هایتان را همزمان یا بعد از هر بخش کوتاه (4 یا 5 سوال) در برگه پاسخنامه وارد کنید، زیرا اگر این کار را به تدریج انجام ندهید، خودتان را در موقعیتی می یابید که زمان آزمون به پایان رسیده است و انبوهی از پاسخ های وارد نشده و به هم ریخته پیش رویتان قرار دارد.

منبع :  ieltstoday

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید