پاسخ خوانا

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

·        اگر خوانا ننویسید نمره از دست می دهید. در بخش نوشتاری پاسخ هایتان باید قابل نشخیص باشد. حتما پررنگ بنویسید و مراقب باشید که با خطی بنویسید که قابل خواندن باشد. اگر آنچه در بخش  reading  یا writing می نویسید را نتوانند بخوانند به شما هیچ نمره ای نخواهند داد. دقت کنید در پاسخ نامه آزمون اصلی آیلتس جواب هایتان را صحیح وارد کنید.  درباره شماره ها هم دقت کنید و در تمرین های آزمایشی پیش از آزمون اصلی آیلتس، توجه داشته باشید که کدام شماره ها را شبیه به یکدیگر می نویسید و برای برطرف کردن این اشکالات تمرین کنید.

 

·        حروف را به یکدیگر نچسبانید و به گونه ای بنویسید که قابل تشخیص باشد. اغلب تفاوت قایل شدن میان گروهی از کلمات انگلیسی مشکل است. در تمرین های آزمایشی آیلتس به این کلمات توجه ویژه نشان دهید، زیرا به راحتی می توانند به جای یکدیگر اشتباه گرفته شوند و اگر بی دقت نوشته شوند تشخیص آنها کار ساده ای نیست. بعضی از این حروف عبارتند از:

 E ،F، I

 J ،L، M

 N ،W، U

V ،I ،T

·        پاسخ هایتان در بخش گفتاری قابل فهم باشد. اگر پاسخی که به مصاحبه کننده ها می دهید برایشان قابل درک نباشد و از کلمات مختص فرهنگ خودتان - بی هیچ توضیحی - استفاده کنید نباید انتظار داشته باشید که بتوانید نمره خوبی دریافت کنید. سعی کنید کلمات مختص به کشور و فرهنگ خود را که مصاحبه کننده هیچ درکی از آن کلمات ندارد به کار نبرید یا در صورت ضرورت به کارگیری، حتما درباره آنها توضیح دهید.

منبع : .ieltstoday.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید