نمره عالی speaking

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

در بخش اول speaking  آیلتس ابتدا حدود 4 یا 5 دقیقه از شما سوالات کلی و عمومی مانند اینکه نام تان چیست؟ اهل کجا هستید؟ چگونه اوقات فراغت خود را می گذرانید؟ به چه دلیل زبان انگلیسی می خوانید؟ و سوالاتی از این دست پرسیده می شود. در این بخش می توانید به سوالات پاسخ کوتاه بله یا خیر و یا پاسخ های تک کلمه ای بدهید، اما این کار را نکنید، زیرا بسیار مهم است که مخاطب خود را تحت تاثیر قرار بدهید. برای نمونه اگر از شما پرسیده شود آیا زبان انگلیسی را دوست دارید؟ می توانید پاسخ دهید بله، اما بهتر است که به صحبت کردن ادامه بدهید که زبان انگلیسی را دوست دارید به دلیل اینکه زبان کاربردی و گاهی اوقات زبان علمی است و اینکه یادگیری آن آسان یا بر عکس چالش برانگیز است و ...

بعد از بخش اول مصاحبه آیلتس، مصاحبه کننده به شما موضوعی را خواهد گفت که درباره آن 1 -2 دقیقه صحبت کنید. این بخش کمی دشوارتر از بخش پیشین است. شما برای تفکر درباره موضوع یک دقیقه فرصت دارید و در این مدت باید پاسخ خود را آماده کنید. مراقب باشید که زمان خود را صرف نوشتن پاسخ کامل نکنید، فقط یک نت کوتاه بنویسید و بقیه مسایل را در ذهن تان مرتب کنید.

در بخش سوم مصاحبه شما باید درباره موضوعی که مشخص می شود حدود 3-4 دقیقه با مصاحبه کننده گفتگو داشته باشید. اگر در این بخش بتوانید صحبت هایتان را با یک حکایت درباره خودتان یا اطلاعات عمومی بیشتر همراه کنید، مسلما نمره بهتری دریافت خواهید کرد.

تسلط و روان صحبت کردن، انسجام جملات و محتوی گفتار، دستور زبان و گرامر، دامنه لغات چهار موردی است که در بخش گفتاری مورد سنجش قرار می گیرد.

روان صحبت کردن مهم تر از تعداد کلماتی است که به کار می برید.

به جای اینکه زمان زیادی را صرف فکر کردن به کلماتی که به کار می برید بکنید و سعی کنید کلمات بیشتر و متنوع تر به کار ببرید تمرکزتان برراحت و طبیعی صحبت کردن باشد.  اینکه بتوانید تاثیر اولیه خوبی بر مصاحبه کننده بگذارید از اهمیت زیادی برخوردار است.

یکنواخت و خسته کننده صحبت نکنید.

افرادی که تازه با یک زبان خارجی آشنایی پیدا کرده اند، بسیار آرام و یکنواخت و بدون اعتماد به نفس صحبت می کنند. به طور مکرر مکث می کنند. هیچ چیز خسته کننده تر از این کار نیست. با تغییر لحن و صدای خود مصاحبه کننده را تحت تاثیر قرار دهید. جذاب و با انرژی صحبت کنید و آنچه می گویید را با اعتماد به نفس بیان کنید.

منیع :  ieltstoday

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید