نمره عالی speaking 2

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

چگونه برای خودتان زمان بخرید.

در بخش دوم مصاحبه آیلتس این امکان وجود ندارد که بتوانید فرصتی برای تفکر برای خود ایجاد کنید، اما در بخش اول و سوم ممکن است بتوانید با تکنیک هایی به خودتان کمی زمان بدهید. برای نمونه مصاحبه کننده از شما می پرسد کدام بخش کودکی خود را از همه بیشتر دوست دارید؟ به جای اینکه همان سوال را تکرار کنید می توانید درباره محتوی سوال یکی دو جمله بگویید مثلا بگویید پیش از این درباره آن فکر نکرده بودم، اما چه سوال جالبی!

امکان دارد بخشی از سوال را متوجه نشوید، برای نمونه مصاحبه کننده اصطلاحی را به کار ببرد که شما معنای آن را نمی دانید. دچار وحشت نشوید. بلکه با اعتماد به نفس و صداقت بگویید. این بخش را به خوبی متوجه نشدم، آیا امکان دارد کمی واضح تر صحبت کنید یا توضیحی درباره این جمله بدهید. اصلا نگران نشوید زیرا این مساله تسلط شما را نشان می دهد.

اگر کلمه ای را اشتباه گفتید، نگران نشوید.

حتی وقتی به زبان مادری صحبت می کنید، ممکن است کلماتی را اشتباه تلفظ کنید یا نابجا به کار ببرید، اگر در امتحان آیلتس این اتفاق برایتان افتاد اصلا نگران نشوید، بلافاصله اشتباه خود را اصلاح کنید و حتی می توانید آن اشتباه را با طنز ملایمی همراه کنید و درباره آن صحبت کنید و کلمات درست را جایگزین کنید.

تا زمانی که مصاحبه کننده در آزمون آیلتس به شما اجازه می دهد صحبت کنید. حرفهایتان را تکرار نکنید. از کلمات متنوع استفاده کنید. برای صحبت هایتان از واقعیت و منطق دلیل بیاورید تا بتوانید در اطراف موضوع بیشتر صحبت کنید. از جواب های آماده استفاده نکنید، زیرا مصاحبه کننده آنقدر تجربه دارد که این موضوع را به سرعت متوجه شود. به طور کلی این موضوع را به یاد داشته باشید که اگر مصاحبه کننده از شما یک جمله سوال می پرسد شما حداقل باید با 2-4 جمله  پاسخ دهید.

تاثیر اولیه بسیار مهم است.

روز آزمون آیلتس سعی کنید لباس، آرایش، نوع رفتارتان تاثیر مثبتی بر مصاحبه کننده داشته باشد. بهداشت را رعایت کنید. مسواک بزنید، دوش بگیرید و لباس مناسب بپوشید. هنگام نشستن حالتی با اعتماد به نفس داشته باشید اما ضمنا گرم و پرانرژی رفتار کنید. تماس چشمی خود را حفظ کنید. در صحبت کردنتان سعی کنید حالت طبیعی داشته باشید و مانند یک دانش آموز پراضطراب رفتار نکنید.

منبع : ieltstoday

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید