کلمه های بیشتری یاد بگیرم!

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما
با اینکه در آزمون آیلتس بخشی جدا برای ارزیابی سطح واژگان شما وجود ندارد، دانستن کلمه های گوناگون بسیار در نمره ی آزمون آیلتس شما اثر گذار است. به کار بردن کلمه های متنوع باعث میشود در دو بخش مصاحبه و مقاله نویسی بهتر از زبان انگلیسی استفاده کنید و نمره ی بهتری بگیرید . همچنین در لیسنینگ و ریدینگ آیلتس درک بهتری از مطلب خواهید داشت و به سوالات راحت تر جواب میدهید. در این مقاله چند توصیه مرتبط با یادگیری کلمه ها میخوانیم.

دایره لغات خود را برای آزمون آیلتس افزایش دهید.

 

درکنار یادگیری معنی، سعی کنید از واژه ها استفاده کنید.

هر روز زمانی را به این موضوع اختصاص دهید: چگونه هر کلمه در جمله به کار میرود. با این روش در زمان کوتاهی کلمات زیادی در ذهنتان نقش میبندند و قادر میشوید از لغات متنوعی در آیلتس استفاده کنید. با این حال از اهمیت یادگیری اولیه غافل نشوید. برای اینکه هر کلمه بهتر در یاد ما بماند  باید با خواندن و شنیدن متن های انگلیسی تکرار و مرورشود.

کلمه های آکادمیک بیاموزید.  

با اینکه یادگیری لغات جدید یکی از آسان ترین بخش های مطالعه ی زبان دیگری است، توصیه میکنم زمان زیادی را برای حفظ کردن کلمات بیهوده که در آزمون آیلتس کاربردی ندارند تلف نکنید. آزمون آیلتس، امتحانی رسمی است و لغات آکادمیک در آن نقش مهمی ایفا میکنند. بسیاری از این کلمات آکادمیک از آنچه که انتظار دارید، پرکاربردتر و ضروری تر هستند.

به گروه کلمات و عبارات توجه کنید .

در هر زبانی، افراد فقط یک کلمه را بیان نمیکنند و در عوض از گروه کلمات استفاده میکنند. در واقع هر کلمه با کلمات دیگری ترکیب میشود و همایند یا کالوکیشن مخصوص خودش را دارد. بنابراین هنگامی که کلمات را به صورت کاربردی یاد میگیرید، هم معنی ها و کالوکیشن های آن را نیز پیدا کنید. آشنایی با مترادفات هر کلمه در بخش ریدینگ آیلتس بسیار به شما کمک میکند چرا که عموما در سوالات، از هم معنی کلمه های داخل متن استفاده میشود.

در  دو بخش مصاحبه و رایتینگ آیلتس، نه تنها استفاده درست و به جا از کلمه مورد بررسی قرار میگیرد، بلکه کالوکیشن ها و ترکیب هایی که به کار میبرید نیز ارزیابی میشود. 

موضوعاتی که در مصاحبه و رایتینگ درباره شان صحبت میکنید یا مینویسید اغلب از مسائل روزمره هستند پس سعی کنید با خواندن متون مختلف عادی، با کلمات بیشتری آشنا شوید و بعد به تدریج در نوشته یا مکالمه های خود از آن ها استفاده کنید.

 منبع : ieltstoday

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید