راه های جالب برای افزایش مهارت گفت‌وگو (بخش دوم)

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

در مقاله ی اول به این موضوع  پرداختیم که چطور میشود بدون این که با فردی بومی انگلیسی زبان صحبت کنیم، برای مصاحبه آیلتس آماده شویم. در این مقاله به ادامه روش هایی میپردازیم که ما را در صحبت کردن کمک میکنند.

 

 مجری یک برنامه تلوزیونی باشید

ساعاتی که در خانه هستید و کارهای روزمره را انجام میدهید، می توانید این تمرین را انجام دهید. آشپزی را در نظر بگیرید، همانطور که  مراحل مختلف را پشت سر می گذارید، تصور کنید در برنامه ی تلوزیونی حضور دارید و باید هر یک از کار های خود را توضیح دهید. هم میتوانید فقط تظاهر کنید و صحبت کردن را تمرین کنید و هم میتوانید از خودتان فیلم بگیرید و اشتباه های خود را بررسی کنید.

شعر بخوانید

میتوانید شعر های ساده ای به زبان انگلیسی انتخاب کنید و در هر زمانی که میخواهید با خود تکرار کنید. حتی اگر بخواهید، میتوانید شعری خودتان بسرایید (از شعر های زبان خودمان ایده بگیرید). تکرار شعر به روانی کلام شما و توانایی شما در تلفظ کلمات کمک می کند و واژه های بیشتری به شما معرفی می کند.

تورلیدر شهرتان شوید.

فرض کنید عده ای تازه به کشور شما آمده اند و از شما که زبان انگلیسی میدانید خواسته اند درباره ی بخش های مختلف کشور و شهری که در آن هستید صحبت کنید. اندکی درمورد چیزی که میخواهید بگویید، فکر کنید و بعد برای مهمان های نامرئی خود، سخنرانی خود را آغاز کنید!

 منبع : .ieltstoday.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید