مقاله آیلتس را در چند پاراگاف بنویسم؟

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

مقاله آیلتس را در چند پاراگاف بنویسم؟

 

در تصحیح مقاله آیلتس، پاراگراف ها نقش مهمی دارند. یک چهارم نمره ی شما در رایتینگ آیلتس مربوط به انسجام و پیوستگی محتوایی و ساختاری متن است. برای رسیدن به نمره ی بالا باید از حروف ربط مناسب استفاده کنید  تا پاراگاف ها را به هم وصل کنید. همچنین داشتن ارتباط منطقی بین پاراگرافها بسیار مهم است.

همه ی مقاله های آیلتس مقدمه و نتیجه گیری را در خود جای می دهند (تا این جا دو پاراگراف حتمی است). بخش بدنه ی مقاله آیلتس حتما باید بیش تر از یک پاراگراف باشد (معمولا در قالب دو یا سه پاراگراف نوشته میشود). این یعنی چهار الی پنج بند در مجموع.

 

چرا بدنه ی مقاله آیلتس نباید تنها یک پاراگراف باشد؟

چون مصحح به دنبال این می گردد که چگونه ایده ها را در پاراگراف های مختلف جای می دهید. برای اینکه نمره ی خوبی از انسجام و پیوستگی متن بگیرید باید در هر پاراگراف ایده ای اصلی داشته باشید و با نکات مختلف از آن دفاع کنید. اگر تنها یک پاراگراف به بدنه ی مقاله آیلتس اختصاص دهید، از شما نمره کم خواهد شد.

میتوان 4 یا 5 پاراگراف در بدنه مقاله آیلتس نوشت؟

این کار به داوطلبان آیلتس توصیه نمی شود. همانطور که گفته شد، هر پاراگرافی را که شروع می کنید باید ایده ی اصلی خود را داشته باشد و در ادامه باید از آن ایده حمایت کنید. اگر در بدنه مقاله آیلتس 4 یا 5 بند بنویسید هم امکان دارد نتوانید از هر ایده به اندازه کافی دفاع کنید و هم ممکن است در سازماندهی پاراگراف ها به مشکل بربخورید و نمره از دست دهید.

 

بنابراین چند پااگراف برای قسمت میانی مقاله بنویسیم؟

دو یا سه پاراگراف کافی است تا ایده های خود را به طور کامل مطرح کنید و مهارت خود را در سازماندهی پاراگراف ها نشان دهید. سوال مقاله آیلتس را که میخوانید بعد از مرتب کردن ایده ها باید تصمیم بگیرید که چند پاراگراف در بدنه مقاله آیلتس می خواهید بنویسید. درست نیست از قبل آزمون برای خود تعداد پاراگراف ها را تعیین کنید. در واقع نوع سوال و تعداد ایده های شما هستند که مشخص می کنند مقاله آیلتس شما چند پاراگراف داشته باشد.

 

 

منبع :: ieltstoday.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید