آزمون تمرین اسپیکینگ 1

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

آزمون تمرین اسپیکینگ 1

در آزمون اسپیکینگ، شما با یک آزمون گیرنده ی معتبر بحث خواهید کرد. این آزمون می تواند تعاملی و نزدیک به یک وضعیت واقعی زندگی باشد.

آزمون اسپیکینگ 11 تا 14 دقیقه طول می کشد و شامل سه قسمت میشود.

·         قسمت 1 : شما به سوالاتی درباره خود و خانواده تان پاسخ می دهید.

·         قسمت 2 : شما در مورد موضوعی صحبت می کنید.

·         قسمت 3: شما در مورد موضوعی که در بخش 2 به آن اشاره شد، بحث بیشتری خواهید داشت.

 

آزمون اسپیکینگ برای هر دو آزمون جنرال و آکادمیک آیلتس یکسان است.

چگونه تمرین کنیم

این تمرین برای دو نفری که با هم کار میکنند طراحی شده است. شریک مطالعه برای تمرین را پیدا کنید که میتواند معلم یا دوست باشد.

هر سه قسمت این تمرین را یکی پس از دیگری بدون وقفه ای انجام دهید تا در حد ممکن به واقعیت نزدیک باشد.

به یاد داشته باشید، شما باید به صورت روان، واضح و دقیق صحبت کنید. اینکه هر اندازه ای که میتوانید و بدون درنگ صحبت کنید حائز اهمیت است. مهم است که به همان اندازه که می توانید و می خواهید صحبت کنید. پاسخ ها را از پیش آماده نکنید.

اگر میتوانید صدای خود را ضبط کنید با این کار میتوانید عملکرد خود را بررسی کنید.

مرور آزمون اسپینگ

به صدای ضیط شده خود گوش بدهید و در مورد آزمونتان با شریک مطالعه خود بحث کنید. در مورد چگونگی سخن گفتنتان فکر کنیدآیا روان بودید؟ آیا سخنرانی شما طبیعی است؟ آیا شما توانستید خود را به وضوح بیان کنید؟

برای به دست آوردن بینش در فرمت آزمون، از ضبط صدا و رونویسی در هر بخش استفاده کنید. توجه داشته باشید که این پاسخ های مدل نیست، بنابراین سعی نکنید آنها را تقلید کنید.

هیچ پاسخی وجود ندارد. شما و شریک مطالعه تان نیاز به ارزیابی چگونگی عملکرد خود دارید.

منبع : ieltstoday.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید