IELTS :سوالات چند گزینه ای LISTENING ایلتس

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

سوالات چند گزینه ای LISTENING ایلتس شامل چه چیزی می شود؟

  • این نوع سئوال شاید سئوالی با سه پاسخ احتمالی یا نیمه اول یک جمله با سه پایان جمله احتمالی باشد. شما باید یک پاسخ صحیحی از بین A,B,C انتخاب کنید و سپس حرف صحیح را روی پاسخنامه بنویسید.
  • بعضی اوقات لیستی طولانی تر از پاسخ های احتمالی به شما داده می شود و شما باید بیش از یک پاسخ را انتخاب کنید. شما باید برای بررسی اینکه چند پاسخ نیاز دارید انتخاب کنید سئوال را با دقت بخوانید.

چه مهارتهایی را تست می کند؟

  • این نوع سئوال بسیاری از مهارتهای شنیداری را تست می کند، برای مثال درک مفصلی از نکات خاص، یا درک کلی از نکات اصلی صدای ضبط شده.


نکات  قابل توجه به هنگام پاسخگویی:

1. وقتی که یک وقفه زمانی در LISTENING آیلتس دارید سوالات را بخوانید. اینکه شما سئوالات چند گزینه ای را می خوانید و برای درک آنها تلاش می کنید مهم است.

2.کلمات کلیدی را برجسته کنید. کلمه کلیدی در سئوال به شما کمک می کند که سئوال را به درستی پاسخ دهید. کلمات کلیدی در گزینه های مختلف آنهایی هستند که معنا را بین انتخابها متمایز می کنند.

3.درباره هر مترادف یا تحلیلی که ممکن است بشنوید فکر کنید.

4.اولین پاسخی که می شنوید انتخاب نکنید. بیاد داشته باشید که آنها سعی می کنند شما را فریب دهند.

5.اگر فکر می کنید پاسخی درست است، کنار آن تیک بزنید و برای مطمئن شدن به گوش دادن ادامه دهید.

 6.زمان خیلی زیادی را در آزمون آیلتس بر روی یک سئوال صرف نکنید. اگر پاسخ را نگرفتید یا مطمئن نیستید، یک حدس منطقی بزنید و بگذرید.

7. مراقب باشید که آیا کلماتی مانند "اما" یا "با این وجود" را می شنوید. این اغلب به این معناست که گوینده می خواهد یک عبارت قدیمی را کیفیت بدهد.

8. تمرین خبرگی می آورد.

منبعztcprep : 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید