آیلتس : IELTS Plus 7

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

IELTS Plus 7

خیلی از کسانی که برای مهاجرت به کشورهای استرالیا، نیوزلند و کانادا اقدام می کنند و همچنین اون دسته از زبان آموزانی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای مختلف اروپایی یا امریکای شمالی را دارند به نمره 7 در امتحان آیلتس نیاز دارند.اگر شما سطح زبان متوسطی داشته باشید، به معنی سطح زبانی حدود 5.5 هست که گرفتن آن پس از آشنایی با تکنیکهای امتحان کار نسبتا راحتی است.

مشکل ازآنجایی شروع می شود که می خواهید از سد نمره 6 در اسپیکینگ و رایتینگ IELTS بگذرید. به خاطر داشته باشید شما در شرایطی می توانید به 6.5 برسید که غلط گرامری نداشته باشید. به این معنی که بتوانید مثلا زمانهای مناسب با شکلهای مناسب را درست بکار ببرید واگرمی خواهید به عدد 7 برسید باید Topic Vocabulary هم داشته باشید. یعنی ترکیبات یا اصطلاحات مرتبط با موضوع را درست بکار ببرید.

به دو مثال زیر دقت کنید

Example 1: I have always been engrossed by books about psychology.Sometimes, I 
start by reading a few lines in its opening chapter and I get to
the closing chapter very fast. Example 2: I would rather to read a lot. I read many books about psychology.
reading
is enjoyable.

خب در مثال شماره 1 کالوکیشن هایی (ترکیبات) راجع به کتابخوانی بکاررفته و در ضمن بازی زمانی که همان استفاده اززمانهای مختلف در صحبت کردن هست رو می بینید.ولی مثال شماره 2 جواب تیپیکال بسیاری از زبان آموزان هست درسته همون مفهومه ولی برای شما نمره ای بیشت از 5 به ارمغان نمی آره.

منبع :ztcprep

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید