توصیف گراف Graph Description در آیلتس - درس دهم

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

فرآیند توصیف یک جدول مشابه توصیف گراف و نمودارها می باشد . از همان ساختار بیان مقایسه ها و تضادها و زبان متناسب برای بیان تغییرات استفاده می گردد. یک جدول در واقع روشی دیگر برای بیان اطلاعات می باشد. و به یادگیری گونه خاصی از زبان و شیوه ای جدید برای سازماندهی اطلاعات نیاز نمی باشد.بلکه با همان محفوظات و طرق گفته شده در مباحث پیشین می توان به راحتی به این گونه سوألات پاسخ داد. برای مثال به جدول زیر که بیانگر کیفیت زندگی در 4 کشور می باشد نگاه کنید:

Table: The Quality of Life in Four Countries

Screenshot 8

همچنین می توان این اطلاعات را به شیوه زیر در یک نمودار میله ای بیان کرد:

Screenshot 9

هر چند ، همانطور که ملاحظه می کنید ارائه اطلاعات در یک جدول روشی مناسب تر است زیرا در نمودار میله ای  تفاوت گسترده بین USA  و دیگر کشورها بسادگی واضح نیست. بنابراین یک جدول بهتر به نظر می آید ، و در هر دو تحلیل و نگارش به شیوه ای مشابه صورت می گیرد.

Analysing the IELTS Table

همانند نمودارها و گراف ها ، زمانی که جدولی را توصیف می کنید به نکات ذیل توجه داشته باشید:

  • لازم نیست تمامی داده های داده شده را وصف کنید بلکه می بایست نکات مهم و اصلی را از هر بخش بیان کنید.
  • به دنبال داده های قابل توجه و چشمگیر باشد بعنوان مثال بیشترین ها ، کمترین ها و غیره.
  • سعی کنید داده ها و اطلاعات را دسته بندی کنید این امر ممکن است نیاز به داشتن اطلاعاتی وسیع از مورد مطرح شده در سوال ، بعنوان مثال توسعه یافته بودن کشور و در حال توسعه بودن آن کشور داشته باشد.
  • منبع : ztcprep
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید