چطوری برای گرفتن نمره 8 در لیسنینگ آیلتس تمرین کنیم؟

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما
  • اینکه تمرکزداشتن باعث پیشرفت میشه یک حقیقته، لیسنینگ برای کسایی که به نمره کلی ٧ یا ٧.٥ نیاز دارن از اهمیت بالایی برخورداره و کلی نمره میاره

  • در ادامه  استراتژی هایی که شما را تو گرفتن نمره ٨ یا حتی ٨.٥ کمک میکنه، معرفی میکنیم:

  • مطمئن بشین که علاوه بر منابع لیسنینگ آیلتس، از منابع غیر مرتبط به IELTS هم استفاده میکنین. پیشنهاد من استفاده از کتاب های آموزشی، سایت های آنلاین مثل BBC و CNN هستش. تو این سایت ها فایل های صوتی_تصویری موجوده. اما از ترکیبی بودن تصویر و صدا مطمئن شین چون فایل های ویدیویی به تنهایی جالبن اما کمتر به دردتون میخورن.

  • آهنگ و فیلم رو فراموش نکنین.این دوتا با اینکه برای بخش لیسنینگ IELTS زیاد مفید نیستند اما برای تقویت گوش و مهارت شنیداری شما در فهم انگلیسی خیلی موثرن. همچنین میتونن با ارائه ی کلمات و عبارات جدید، دایره لغات شما را گسترش بدن و بهتون توی اسپیکینگ IELTS کمک کنن.

  • سعی کنید روزی یک کار رو انجام بدین. این به معنای یک تست انجام دادن در روز نیست. میتونین آهنگ گوش دهید، بخشی از لیسنینگ IELTS رو بشنوین،١٥ دقیقه به اخبار یا بقیه برنامه های رادیویی گوش بدین.برنامه های طولانی تری رو که با تفریحات یا شغلتون در ارتباطن انتخاب کنید. این طور برنامه ها رو بهتر متوجه میشین و اونا تو حرفه ی شما هم تاثیر گذارن.

  • وقتی در حال تمرین لیسنینگ هستین بهش به عنوان یک امتحان نگاه نکنین بلکه ازش برای تقویت مهارت هاتون استفاده کنین.این یعنی که اگر بخشی از لیسنینگ رو متوجه نشدین میتونین به عقب برگردین و دوباره گوش بدین. این کار تقلب کردن نیست بلکه راهی برای تقویت مهارت هاتونه. انقدر گوش بدین تا متوجه بشین. اگر به جای امتحان دادن تمرین کنید بیشتر موفق میشین.

  • حتی وقتی که از خودتون امتحان میگیرین هم میتونین به عقب برگردین،دوباره گوش کنین و مطمئن شین که همه سوالات را فهمیدین. اگر باز هم متوجه نمیشین متن لیسنینگ رو پیدا کنین.

  • درباره کلمات کلیدی باید بگم که با ریدینگ فرق میکنه. تو لیسنینگ فقط باید یک یا حداکثر دو تا کلمه کلیدی داشته باشین. وقتی زیر کلی کلمه خط میکشین گیجتون میکنه. این مشکلیه که خیلیا با سوالای چند گزینه ای دارن. اینکه کلی اطلاعاتو تو ذهنتون نگه دارین غیر ممکنه. پس ذهنتونو خالی کنین و فقط به همون یک کلمه کلیدی فکر کنید و جوابو بگیرین.

  • اینا راه هایی بودن که لیسنینگ شمارو تقویت میکنن واز طریقشون یه نمره عالی مثل ٨ یا ٨.٥ میگیرین.

  • حالا تنها کاری که باید بکنین درست کردن یه جدول زمانی روز به روز برای لیسنینگه.

 منبع : ztcprep

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید