لهجه در امتحان IELTS

 
یک مشکل شایع درباره‌ی آزمون IELTS غالباً در مورد لهجه‌هاس (accents): گوش کردن به لهجه‌ها در آزمون Listening IELTS و استفاده از اونا در آزمون Speaking آیلتس. این پُست اطلاعاتی درباره‌ی لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی و بهبود فهم ما از اونا و همچنین صحبت با یک لهجه‌ی خاص رو در اختیارتون قرار میده. برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

یک مشکل شایع درباره‌ی آزمون IELTS غالباً در مورد لهجه‌هاس (accents): گوش کردن به لهجه‌ها در آزمون Listening IELTS و استفاده از اونا در آزمون Speaking آیلتس. این پُست اطلاعاتی درباره‌ی لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی و بهبود فهم ما از اونا و همچنین صحبت با یک لهجه‌ی خاص رو در اختیارتون قرار میده.

قبل از شرکت در آزمون ایلتس، من نکات زیر رو بهتون پیشنهاد می‌کنم:

1- از شکل برگزاری امتحان Listening آگاه بشین

همونطور که در پُست‌های قبل ذکر شد، قویاً توصیه میشه که قبل از شرکت در امتحان ایلتس، از شکل برگزاری تمام بخش‌های آزمون IELTS از جمله زمان‌بندی، قالب و نوع سوالات و .... آگاه بشین.

چند نکته‌ی مهم درباره‌ی آزمون Listening هست که باید در ذهن بسپارید:

- بخش Listening 30 دقیقه‌اس که 10 دقیقه‌ی دیگه هم برای انتقال جواب‌هاتون به برگه‌ی جواب اختصاص داده شده.

- بخش‌های Listening در یک CD از قبل ضبط شده قرار داره و شما هر بخش رو فقط یک بار خواهید شنید.

˜ 4 بخش برای آزمون Listening وجود داره (هم برای آزمون آکادمیک و هم برای آزمون عمومی):

  1. A) مکالمه‌ی بین دو نفر در یک محیط اجتماعی روزانه
  2. B) یک مونولوگ (تک‌گویی) در یک محیط اجتماعی روزانه
  3. C) یک مکالمه بین 4-2 نفر در یک محیط آموزشی
  4. D) یک مونولوگ درباره‌ی یک موضوع آکادمیک

 در آزمون Listening، شما باید انتظار داشته باشید تا صداها و لهجه‌های گوناگونی رو بشنوید. شما ممکنه لهجه‌های آمریکای شمالی (کانادایی یا آمریکایی)، بریتیش، نیوزلند یا استرالیایی رو بشنوید.

منبع : ztcprep

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید