شرایط تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان

 
برای رسیدن به هر هدفی بریا خارج از کشور مرحله اول آموزش زبان آن کشور می باشد . آموزشگاه زبان سپانو با بهترین متد ها و داشتن دوره ای متنوع نیاز هر شخص را پاسخگو می باشد . علاوه بر آموزش زبن انگلیسی در همه سطوح و آمادگی آزمون های بین المللی سپانو آموزش زبان آلمانی ، آموزش بان فرانسوی و دگیر زبان ها را دارد. پس به ما اعتماد کنید چون ما برای شما بهترین را انتخاب میکنیم

یکی از پر طرفدارترین رشته ها در ایران و جهان تحصیل در رشته پزشکی می باشد. در آمد رشته های پزشکی در ایران در مقایسه با اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا بسیار متفاوت و قابل تامل است، بطوریکه یک ساعت کار، در بخش خصوصی ایران برابر با 100 ساعت کار پزشکان فوق تخصص به عنوان مثال در کشوری چون آلمان است. به همین دلیل روزانه افراد بسیاری خواستار مشاوره برای تحصیل رشته پزشکی و دندان پزشکی در کشوری با امکانات بسیار بالا و رنکینگ دانشگاهی قابل قبول میباشند. پیشنهاد ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر با داشتن مدیران و مشاورانی با تجربه و کاردان، تحصیل پزشکی در انگلستان است. تحصیل پزشکی در انگلستان که جز سرآمدترین رشته ها میباشد آینده ای بسیار ایده آل را برای شما مهیا خواهد کرد. پزشکی انگلستان فرصتیست استثنایی، برای شما متقاضی عزیز که بدلیل شرایط ورودی کنکور داخلی موفق به قبولی در کنکور پزشکی و دندان پزشکی ایران نشده اید.

موسسه حقوقی توسعه گران مهر واقع این راهنمایی شامل مراحل شرایط اعزام دانشجو پزشکی به انگلستان تا مرحله صدور ویزای تحصیلی انگلستان است. بسیاری افراد از مزیت اقامت تحصیلی انگلستان استفاده می کنند و بعد از اتمام تحصیلات خود نسبت به اخذ اقامت این کشور در راستای مهاجرت به انگلستان بهره می برند.

تحصیل پزشکی در انگلستان

شرایط تحصیل پزشکی در انگلستان

حال سوال مطرح شده این است که چرا انگلستان مقصد بسیار مناسبی جهت تحصیل است؟ شرایط لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور انگلستان چیست؟ انتخاب دانشگاه و کشور مناسب بطور قطع ارتباط مستقیمی با ساختن آینده کاری، در آمد بالا، داشتن زندگی ایده آل و خوب، کیفیت زندگی و مواجه شدن با فرصت های عالی در زندگی دارد. تحصیل پزشکی در انگلستان کوتاهتر از سایر کشورها یعنی 5 سال می باشد، دریافت پذیرش از کالج ها و دانشگاه های انگلستان در مقایسه با کشوری چون ایالات متحده آمریکا راحت تر است، همچنین شما با داشتن نمرات بالا و رتبه برتر در بین دانشجویان میتوانید به دریافت بورسیه تحصیلی از سال سوم امیدوار باشید. در ضمن تمام دانشگاه های پزشکی کشور انگلستان مورد تایید وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران است. کشور انگلستان بدلیل ارایه تجهیزات پیشرفته پزشکی، استانداردهای کیفی اموزشی و استفاده از نوین ترین متدهای آموزشی روز دنیا کاملا شما را متقاعد میکند که وقت و هزینه خود را صرف کشور با ارزشی کرده اید. بریتانیای کبیر کشوری انگلیسی زبان که از نظر بعد مسافت با ایران نزدیکتر از کشورهایی چون استرالیا ، کانادا ، ایالات متحده آمریکا و نیوزلند میباشد و این در کاهش هزینه های شما موثر است. متقاضیان تحصیل پزشکی در انگلستان پس از 6 ماه حضور در این کشور می توانند از خدمات رایگان بیمه ای و بهداشتی این کشور بهره مند شوند. انگلستان کشوری است که درکنار امکانات آموزشی شرایط استفاده از باشگاه ها و مکان های ورزشی را نیز برای افراد فراهم کرده است.

حال شما هموطن عزیز برای ورود به هر کدام از کشورهای اتحادیه اروپا نیازمند دریافت ویزا هستید تا با استفاده از آن اجازه اقامت موقت اولیه برای شما صادر شود و دریافت ویزای تحصیلی انگلستان یکی از همین راه های مهاجرتی معرفی شده می باشد. مطلع باشید اتباع 10 کشور استرالیا ، کانادا ، ژاپن ، مالزی ، نیوزلند ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، آفریقای جنوبی ، آمریکا و کره جنوبی میتوانند بدون دریافت روادید وارد کشور انگلستان شوند.

درباره انگلستان:

بریتانیای کبیر شامل 4 ایالت انگستان، ویلز، اسکاتلند و ایرلند شمالی است که به ترتیب با پایتخت های لندن، کاردین، ادینبورگ، و بلفاست، شناخته میشود. 92% مردم این کشور سفید پوست و و احد پول آن pound sterling میباشد. انگلستان ((Engelandکشوری با اب و هوای ملایم و معتدل که اغلب در تمام سال بارانی است. این کشور یکی از با ثبات ترین کشورهای جهان در سیاست و اقتصاد میباشد. در شهر لندن علاوه بر انتخاب کار مناسب، فرصت های شغلی part time بسیاری برای افراد مهیا است. ازشهرهای مهم کشور انگلستان میتوان به بیرمنگام،منچستر، لیدز، برایتون، کمبریج و … اشاره کرد. شایان ذکر است که فاصله های زمانی پرواز از تهران تا لندن حدود شش ساعت میباشد. مهاجرت به این کشور و کسب تابعیت انگلستان همیشه مورد تقاضا بوده است. افرادی که از طریق تحصیل وارد این کشور می شوند پس از اقامت انگلستان می توانند در جهت اخذ تابعیت اقدام کنند.

متقاضیان خارجی که تمایل به تحصیل پزشکی در انگلستان را دارند بایستی در نظر داشته باشند که این کشور هر ساله تعداد محدودی از افراد، که خواستار تحصیل پزشکی در انگلستان میباشند را می پذیرد. در همین راستا انتقال دانشجوئی که در حال تحصیل رشته پزشکی در کشور دیگری می باشد برای تحصیل پزشکی به این کشور غیر ممکن است.

دانشجو قبل از تحصیل پزشکی در انگلستان بایستی حتما دوره های GCSE -General Certificate Secondary Educationیا

Foundation cours یا A-Level coursرا در این کشور گذرانده باشد.

شما میتوانید بعد از گذراندن این دوره ها علاوه بر انتخاب رشته پزشکی، رشته هایی چون ژنتیک، سلول های بنیادی، علوم آزمایشگاهی و … را نیز انتخاب فرمایید و دقت داشته باشید که دنیای امروز ما در حالت پیشرفت به سمت پزشکی مولکولی میباشد و به حد گذشته فقط پزشکی بالینی مطرح نیست. پس از گذراندن دوره های ذکرشده برای درخواست پذیرش از دانشگاه هایی که رشته پزشکی را ارایه میدهند شما بایستی در آزمون Ukcat یا BMAT شرکت کرده و نمره قبولی را کسب نمایید که البته بایستی در نظر داشت هر دانشگاهی شرایط اختصاصی خاصی را در گزینش خود و انتخاب دانشجو اعمال میکند.

معرفی تعدادی از دانشگاه های پزشکی و دندان پزشکی انگلستان:

  • دانشگاه سالفورد University Salford
  • دانشگاه سیتی CITY University
  • دانشگاه برونل University Brunel
  • دانشگاه برادفورد University Bradford
  • کالج پزشکی سلطنتی Royal College of Medicine

دوره GCSE انگلستان :

این دوره ها معادل سال اول و دوم دبیرستان درمدارس داخلی کشور می باشد، در صورتیکه شما در سنین زیر 17 سال به قصد تحصیل رشتهپزشکی انگلستان وارد اینکشور شوید بایستی دوره های GCSE را بگذرانید، در غیر اینصورت بایستی A-Level

یا Foundation را بگذرانید. فراگیری ده ماده درسی از جمله دروس زبان، ریاضی، شیمی، زیست شناسی و … از جمله دروسی هستند که شما موظف به خواندن آن دراین دوره میباشید. دانش آموزان بایستی پس از پایان دوره در آزمون های کتبی و شفاهی جهت قبولی و ورود به سال تحصیلی بعد شرکت کنند. سیستم نمره دهی در دوره GCSE از AتاG میباشد که اگر شما نمرهA تا Cرا در حداقل 5 ماده درسی کسب کنید وارد دوره دو ساله ای خواهید شد که شامل کورس های A-Level ، AS –Level ، Level Vocational A میباشد. متذکر میشوم که A-Level سطحی پیشرفته که شما با مطالعه مواد درسی مضاعف در AS-Level که سطح متمم پیشرفته میباشد میتوانید دانش خود را ارتقا دهید.

دوره A-Level انگلستان :

افرادی که دارای مدرک دیپلم از مدارس ایران می باشند، میتوانند مستقیما بدون گذراندن دوره های GCSE برای A-Level اقدام کنند. دروسی که دانش آموزان در این دوره میگذرانند بیانگر رشته ای است که قصد ادامه تحصیل در آن را دارند و هر چه نمرات شما در این دوره بالاتر باشد شانس ورود به دانشگاه های با رنکینگ بهتر برای شما میسر خواهد شد. اغلب دانش آموزان در این کورس دو ساله 2 یا 4 درس را میخوانند. شما با تحصیل در این دوره ها و کسب نمره های بالای به ترتیب از A تا D شانس تحصیل در بهترین دانشگاه های پزشکی انگلستان را خواهید داشت.

دانشگاه های پزشکی در انگلستان

دوره Foundation انگلستان :

افرد با گذراندن دوره یکساله Foundation توانایی تحصیل در اکثر رشته های دانشگاه های انگلستان را دارند. با توجه به ساده تربودن دروس و کم هزینه تر بودن کورس های Foundation نسبت به A-Levl شانس موفقیت شما برای ورود به دانشگاه مورد دلخواهتان افزایش می یابد، البته بایستی فرد این دوره ها را با موفقیت بگذراند و در امتحانات پایان دوره نمرات خوبی را کسب کند.

شما متقاضی محترم اگر تمایل جهت اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی انگلستان را دارید، نیازمند ارایه هیچ مدرک زبانی چون آیلتس یا تافل نمیباشید ولی اگر بالاتر از 18 سالگی جهت دریافت پذیرش رشته پزشکی انگلستان اقدام نمایید داشتن آیلتس حداقل 5 الزامی است. خبر خوش برای شما متقاضی عزیز این است که موسسه حقوقی توسعه گران مهر که در صدر موسسات مهاجرتی استان فارس قرار دارد بدون ارایه مدرک زبان پس از تاییدیه مدارک تحصیلی شما توسط گروه آموزش در کالج های کشور انگلستان اقدام جهت اخذ پذیرش مشروط را مینماید و فرصت کوتاهی را در اختیار شما متقاضی محترم میگذارد تا مدرک آیلتس خود را ارایه داده تا پذیرش بصورت قطعی شود.

شما بایستی دوره های ذکر شده در بالا را در کالج های کشور انگلستان بگذرانید، شایان ذکر است کالج های شبانه روزی معرفی شده از طرف موسسه ما از لحاظ شرایط و امکانات آموزشی و رفاهی از سطح بسیار بالایی برخوردار است و امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار میدهد. دانش آموزان در حین تحصیل علاوه بر امکان استفاده از شرایط آموزشی عالی، میتوانند از کمک های پرستار و بازی در زمین های ورزشی نیز بهره مند شوند.

هزینه های تحصیل در رشته پزشکی انگلستان حداقل سالی 18 تا 20 هزار پوند میباشد و هزینه های زندگی بسته به شهر محل زندگی و شیوه زندگی هر فردی متغییر است. هزینه زندگی در شهر لندن با دیگر شهر های کشور انگلستان متفاوت است، که این هزینه ماهی 800 تا 1000 پوند متغییر است. به همین دلیل جهت اخذ پذیرش پزشکی انگلستان و دریافت ویزای این کشور شما بایستی توانایی مالی خود را در پرداخت هزینه های زندگی و همچنین هزینه های تحصیلی به سفارت نشان دهید.

متذکر میشوم کل فرایند اخذ پذیرش و ویزای تحصیل پزشکی کشور انگلستان با گارانتی کامل در کمتر از 5 ماه میسر میشود.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش و ویزای تحصیل پزشکی در انگلستان عبارتند از :

  • اصل پاسپورت
  • اصل مدرک دیپلم-دیپلم علوم تجربی و ریاضی- در صورت گذراندن پیش دانشگاهی(اصل مدرک پیش دانشگاهی)
  • ریز نمرات دیپلم
  • داشتن نمره آیلتس حداقل 5 (مدرک آیلتس اخذ شده در ایران برای دریافت ویزای تحصیلی کشور انگلستان معتبر نمیباشد
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید