راه های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

 
در صورت درخواست ویزای مهاجرت ماهر در پایان تحصیلات خود، یک روادید مونتاژ در حالی که ویزای ماهر شما در حال پردازش است، اعطا می شود. این ویزای مهاجرتی به شما امکان می دهد تا در استرالیا به طور کامل کار کنید تا زمانی که ویزای مهاجرت شما به صورت ماهانه ارائه شو

راه های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیلدانشجویان

بین المللی (و اعضای خانواده) که دوره دیپلم، مدرک و یا تجارت استرالیا را در این کشور تکمیل می کنند ممکن است در پایان دوره برای ویزای مهاجرت ماهر درخواست کنند. این درخواست ممکن است برای ویزای مهاجرت دوره ای یا دائمی باشد این پروسه بستگی به عوامل زیر دارد.

  • مدت دوره
  • مطالعات مربوط به اشتغال در فهرست مشاغل ماهر
  • اگر شما دارای تجربه کار قبلی در بخش دوره (ELICOS، گواهینامه تجاری، مدرک کارشناسی، دیپلم کارشناسی ارشد، مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری) داشته باشید می توانید در خواست دهید.
  • محل فیزیکی موسسه سن شما و سطح زبان انگلیسی در زمان فارغ التحصیلی و سطح مطالعات شما نیز مهم است.

ویزای تحصیلی استرالیا

در صورت درخواست ویزای مهاجرت ماهر در پایان تحصیلات خود، یک روادید مونتاژ در حالی که ویزای ماهر شما در حال پردازش است، اعطا می شود. این ویزای مهاجرتی به شما امکان می دهد تا در استرالیا به طور کامل کار کنید تا زمانی که ویزای مهاجرت شما به صورت ماهانه ارائه شود. یک ویزای تحصیلات تکمیلی به شما و خانواده تان اجازه می دهد که در استرالیا 18 ماه پس از اتمام تحصیلات خود زندگی و کار کنید و سپس برای درخواست ویزای موقت یا دائمی درخواست کنید. یک ویزای تحصیلات تکمیلی شما را مستقیما در مسیر اقامت دائم و شهروندی استرالیا قرار می دهد.

 

شرایط ویزای تحصیلی استرالیا

برای واجد شرایط بودن برای ویزای تحصیلات تکمیلی پس از اتمام تحصیلات شما یا شریک زندگیتان (از جمله همسرتان ) باید:

  • یک گواهینامه دیپلم، مدرک یا تجارت دو ساله را در یک شغل مربوط به اشتغال در فهرست مشاغل ماهر (حدود 190 مشاغل در لیست وجود دارد) را تکمیل کنید.
  • زبان انگلیسی معقول (نمره حداقل 6 از 9 در هر گروه از IELTS عمومی)؛
  • در دوره تحصیلی متوسط و بلند مدت مهارت های استراتژیک مربوط به تحصیلات خود، به طور حرفه ای به تحصیل مشغول شوید
  • کمتر از 45 سال سن داشته باشد
  • یک ویزای تحصیلات تکمیلی به شما و خانواده شما برای زندگی، بدون محدودیت یا تحصیل در استرالیا به مدت 18 ماه طبق شرایط مهاجرت به استرالیا اجازه می دهد.

کار بعد از تحصیل در استرالیا

برای اینکه بتوانید ویزای کارشناسی ارشد بیشتری را پس از ویزای تحصیلات تکمیلی خود درخواست کنید، باید در شغل خود 12 ماه پس از فارغ التحصیلی کار کنید. ویزای مهاجرتی و ویزای تحصیلات تکمیلی به مدت 2 سال برای به دست آوردن این تجربه کاری به شما خواهند داد. این تجربه کار در استرالیا به شما این امکان را می دهد که شرایط استخدام کار را برای ویزای مهاجرت ماهرانه تضمین کنید و نمرات اضافی در آزمون کسب امتیاز را بدست آورید. در برخی موارد بسته به دوره مورد نظر و نمره امتحان شما، پس از اتمام دوره می توانید برای یک ویزای دائمی درخواست کنید.

فارغ التحصیلان استرالیا

فارغ التحصیلان کارشناسی یا کارشناسی ارشد ویزای کار دو ساله را دریافت می کنند، دانشجویان کارشناسی ارشد ویزای کار سه ساله دریافت می کنند و فارغ التحصیلان PHD یک ویزای کار چهار ساله دریافت می کنند. این ویزا به مهاجرت کارگر ماهر منجر نمی شود بلکه صاحبان ویزا فرصت برای زندگی و کار در استرالیا دارند و به طور بالقوه توسط شرکت استرالیایی یا دولت ایالتی حمایت می شوند. این ویزا برای حرفه ها یا حرفه های دیپلم باز نیست. مزیت ویزای تحصیلی Post Study این است که شما می توانید هر دوره کارشناسی ارشد را بخوانید، به عنوان مثال دوره هایی که مربوط به SOL نیستند و در نتیجه آن یک ویزای دو ساله در پایان دوره دریافت می کنید. این بدان معنی است که شما در استرالیا برای چهار سال دارای اقامت هستید.

منبع : estahbanaty

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید