آموزش زبان انگلیسی به کودکان در سپانو بهترین اتفاق خواهد بود

 
سپانو با در نظر گرفتن گروه های سنی و اهمیت این موضوع در یادگیری که امری جدا نشدنی است در نظر گرفته برای تمامی گروه های سنی بنامه هدفمند را ارائه دهد .

چرا آموزش زبان انگلیسی به کودکانمان در سپانو بهترین فکر است ؟ 

کار‌شناسان آموزش کودک و زبان‌شناسان معتقدند کودکانی که قبل از دوره نوجوانی به یادگیری زبان دوم بپردازند بهتر می‌توانند در زمینه تلفظ کلمات به طور صحیح و نزدیک به صاحبان اصلی زبان عمل کنند. زبان‌شناسان این موضوع را به تغییرات فیزیولوژیکی مربوط می‌دانند که در مغز کودکان در سنین نوجوانی رخ می‌دهد. تفاوت هجا‌ها و آوا‌ها در زبان‌های مختلف که باعث تفاوت لهجه‌ها می‌شود در کودکانی که زبان را قبل از شکل‌گیری بخش‌های مربوطه در مغز یاد گرفته‌اند کمتر به چشم می‌آید. به همین دلیل بهترین سن آموزش زبان به کودک، قبل از 10 سالگی و زمانی است که کودک هنوز در زبان مادری خود هم پیشرفت چندانی نداشته است.

سپانو با در نظر گرفتن تمام جوانب از بروز ترین کتابهای دنیا برای اموزش کودکان استفاده کرده است ما اعتقادمان بر این است با متد های به روز میتوانیم دنیای تازه ای را برای کودکانمان بسازیم . 

1. فضای آموزشی مناسب 

2. مدرسین متخصص جهت کار با کودکان 

3. استفاده از کتابهای جذاب 

4. آموزش همراه با بازی در محیطی دوستانه 

5. استفاده از کتابها و کارتون های کمک آموزشی 

 

 دوره انگلیسی کودکان در سپانو را می توان دوره ای بی نقص از هر نظر دانست. کتابهای خانواده فامیلی فرندز (Family and Friends ) با شروع Little Friends یک جلد و با دو جلد First Friends  و پس از آن با 6 جلد کتاب Family and Friends بهترین ترکیب را به وجود آورده است تا کودکان در محیطی بسار شاد و مفرح به همراه بازی، موسیقی و کتاب زبان انگلیسی را به آسانی بیاموزند.

سطوح پوشش داده شده: از مبتدی تا پیشرفته

سن مناسب: از 3.5 سال تا 15 سالگی

تعداد کتابها: 9 کتاب اصلی و بیش از 15 کتاب جانبی (داستان و کمک آموزشی)

تعداد ترم ها: 27 ترم در طول 5 سال

مدت هر ترم: 

  • ترم عادی: 16 جلسه ، به میزان 2 ماه هر هفته 2 جلسه
  • فشرده : 12 جلسه 2 ساعته ، به میزان یک ماه،  هر هفته 3 جلسه (به ندرت تشکیل می شوند)
  • فوق فشرده : 8 جلسه 3 ساعته، به مدت 2 هفته هر هفته 4 جلسه (به ندرت تشکیل می شوند)

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید