زبان آلمانی و آزمون های آن

 
آزمون های انستیتو گوته با سطوح مرجع مشترک اروپایی (CEFR) از A1 برای مبتدیان تا C2 برای بالاترین سطح زبانی تطابق دارند.

آزمون های انستیتو گوته با سطوح مرجع مشترک اروپایی (CEFR) از A1 برای مبتدیان تا C2 برای بالاترین سطح زبانی تطابق دارند.


سطوح دوره ها و آزمون ها در انستیتو گوته

سطوح CEFR* عمومینوجوانان تحصیل در دانشگاهمشاغل
A1 SD1Fit 1  
A2 SD2Fit 2 BULATS
B1 B1B1 BULATS
B2 B2 TestDaFBULATS
C1 C1 TestDaFBULATS
C2 C2: GDS C2: GDSBULATS

شرایط: 
تمام داوطلبان متفرقه می توانند در صورت داشتن سطوح لازم زبان آلمانی در آزمون های رسمی انستیتو گوته شرکت نمایند. البته شرکت در دوره های آمادگی برای آزمون ها توصیه می شود. تمامی این دوره ها در آموزشگاه زبان سپانو برگزار می شوند.

 

آزمون های انستیتوگوته با سطوح مرجع مشترک اروپایی(CEFR)از A1 برای مبتدیان تا C2 برای بالاترین سطح زبانی تطابق دارند.

 

تعیین سطح

زبان آلمانی را فراگرفته اید، اما هنوز در آزمون های رسمی شرکت نکرده اید؟

با انجام تعیین سطح زیر می توانید معلومات زبان آلمانی خود را محک زنید. توجه داشته باشید: این تست از آنجا که توانایی های شنیداری، گفتاری وتولید نوشتاری را در بر نمی گیرد، تنها برآوردی اجمالی از توانایی های شما خواهد بود.

http://www.goethe.de/cgi-bin/einstufungstest/einstufungstest.pl

 

مرجع مشترک اروپایی برای زبان ها

 

A 1

زبان آموز قادر خواهد بود پس از این دوره واژه های روزمره و جملات ساده را که در ارتباط با نیازهای مشخصی میباشد، درک کرده و بکار برد و خود را معرفی نموده و از دیگران پرسشهائی را بعمل آورد.

A 2

زبان آموز قادر خواهد بود پس از این دوره واژه هائی با کاربرد زیاد در ارتباط با موارد مشخص (مانند اطلاعات در باره خود و خانواده، خرید، کار و محیط اطراف) را درک نموده و در شرائط ساده و معمول منظور خود را ادا نماید.

B 1

زبان آموز قادر خواهد بود پس از این دوره در صورت استفاده از زبان استاندارد و صحبت در مورد مسائل آشنا، نکات اصلی را درک نماید و در بیشتر مواردی که در سفر به کشور مربوطه با آن روبرو می شود، مشکلات خود را حل کند و در عین حال قادر خواهد بود با جملات ساده و پیوسته در ارتباط با مطالب آشنا و مورد علاقه، گفتگو نماید.

B 2

زبان آموز قادر خواهد بود پس از این دوره نکات اصلی متون پیچیده در ارتباط با مطالب معین یا انتزاعی را درک نموده و در رشته تخصصی خود بحث های تخصصی را دنبال نماید. وی قادر خواهد بود بدون آمادگی قبلی، روان گفتگو کند. به طوری که یک گفتگوی عادی با شخصی که زبان مادریش است، بدون هیچ مشکلی برای هر دو طرف بخوبی ممکن باشد.

C 1

زبان آموز قادر خواهد بود پس ازاین دوره متون طولانی شامل طیف گسترده ای از واژه های سطح بالا را درک نموده و نکاتی را که مختصرا" مورد اشاره قرار گرفته اند نیز متوجه شود وی قادر خواهد بود بدون آمادگی قبلی، روان گفت گو کند. بدون اینکه مجبور باشد به دفعات و به گونه ای محسوس در جستجوی لغات مورد نظر برآید.

C 2

زبان آموز قادر خواهد بود پس از این دوره عملا" آنچه را می خواند یا می شنود بدون هیچگونه مشکلی درک نماید. وی قادر خواهد بود اطلاعات کتبی یا شفاهی از منابع گوناگون را جمع بندی نموده و در این رابطه دلائل یا توضیحات مربوطه را به شکلی پیوسته عنوان کند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید