اگر تازه بار سفر خود را برای تحصیل در خارج از کشور بسته اید این نکات را از دست ندهید

 
اگر علاقه‌مند به تحصیل در خارج از کشور هستید و یا در حال حاضر در آنسوی آب مشغول به تحصیل می‌باشید، یادگیری نکات جزیی زندگی دانشجویی برایتان بسیار حیاتی است. پس با ما در مجله آریام همراه باشید تا با یادگیری این نکات زندگی دانشجویی بهتری داشته باشید:

اگر تازه بار سفر خود را برای تحصیل در خارج از کشور بسته اید این نکات را از دست ندهید

اگر علاقه‌مند به تحصیل در خارج از کشور هستید و یا در حال حاضر در آنسوی آب مشغول به تحصیل می‌باشید، یادگیری نکات جزیی زندگی دانشجویی برایتان بسیار حیاتی است. پس با ما در مجله آریام همراه باشید تا با یادگیری این نکات زندگی دانشجویی بهتری داشته باشید:

ممکن است به‌ محض ورود و بازکردن کیف و وسایل‌تان از خود بپرسید که آیا کار درستی کرده‌اید و یا اینکه از پس آن برخواهیدآمد. نگران نباشید شما اولین کسی نیستید که به این مسئله فکر می‌کنید. بهتر است با یادآوری تلاش‌هایتان برای گرفتن پذیرش به خود اعتمادبنفس بدهید.

تغییر واحد پول در ابتدا می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. شما می‌توانید قبل از خروج از کشور اطلاعات لازم درباره واحد پول را کسب کنید.

یادگیری و تمرین یک زبان خارجی با صحبت کردن آن در محیط و استفاده روزمره از آن می‌تواند بسیار متفاوت باشد. اگر احساس کردید در فهم قسمتی از مکالمه‌ها ایراد دارید و یا اطرافیان منظور شما را به خوبی درک نمی‌کنند، نا امید نشوید و بدانید که تمامی این مشکلات درآینده سبب یادگیری هرچه بیشتر شما می شود. پس اعتماد به نفس داشته باشید و از ارتباط با جامعه هراسی نداشته باشید.

حس دلتنگی برای خانه، دوستان و آشنایان و مواردی که قبلا حتی فکر دلتنگی آن را نیز نمی‌کردید به زودی به سراغ شما خواهد آمد. اما نگران نباشید زیرا این موضوع بسیار طبیعی، غیرقابل اجتناب و معمولا زودگذر است، به آن زیاد توجه نکنید و توان خود را به روی هدفی که برای آن تلاش کرده‌اید متمرکز کنید.

شما همیشه در ابتدای آشنایی مجبور به پاسخ دادن به سوالات تکراری هستید که از کجا آمده‌اید و ممکن است طرز فکر اطرافیان درباره کشور و جامعه‌تان شما را آزرده کند. بهتر است راجع به زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی کشور خود صحبت کنید تا دیگران را از اشتباه دربیاورید. برای همین بهتر است کمی بیشتر راجع به آداب و رسوم، تاریخ و دیدنی‌های ایران تحقیق کرده و اطلاعات کسب کنید

منبع : hiradenglish

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید