چرا زبان آلمانی را در آموزشگاه زبان سپانو یاد بگیریم ؟

 
آموزشگاه زبان سپانو در استان گیلان جزو اولین و بهترین ها می باشد چونکه ما اعتقاد داریم برای ارائه خدمات خوب و با کیفیت باید یک تیم حرفه ایی داشته باشیم .

چرا زبان آلمانی را در سپانو یاد بگیریم ؟

اولا : آموزشگاه زبان سپانو در استان گیلان جزو اولین و بهترین ها می باشد چونکه ما اعتقاد داریم برای ارائه خدمات خوب و با کیفیت باید یک تیم حرفه ایی داشته باشیم .

دوما:تیم آلمانی سپانو  متشکل از اساتید با تجربه و متخصص است

سوما: با شناخت مناسب از نیاز زبان آموزان  وداشتن دوره ها متفاوت با توجه به خواسته  فراگیران یکی از نو آران این عرصه می باشد

چهارما : با بیش از 300 زبان آموز موفق در دوره ها و آزمون های آلمانی به خود می بالد .

 چرا یادگیری زبان آلمانی مهم است ؟ 

به وجو آوردن دوره های کدر بازار  و با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ، صنعت و روابط علمی ، فرهنگی و اقتصادی جمهوری فدرال آلمان ، بعد از جنگ جهانی دوم و بویژه بعد از پیوستن آلمان شرقی و غربی به بالا ترین حد خود رسیده است به صورتیکه در نتیجه ارتباطات و مبادلات جمهوری فدرال آلمان بویژه با کشور ایران در خصوص تبادل افراد متخصص و اعزام دانشجو به دانشگاه های آلمان ، علاقه مندی  به آموزش زبان آلمانی  به اندازه ای شده است که زبان آلمانی را می توان دومین زبان بین المللی جهان دانست و هر روز علاقه مندان به زبان آلمانی و زبان آموزان این رشته بیشتر می شوند.  دانشگاه های آلمان به عده زیادی از زبان آموزانیکه دوره های زبان آلمانی  را پشت سر گذاشتند  و موفق به دریافت مدرک مورد قبول و رسمی (گوته) شده اند پذیرش داده است. مسلم است که تسلط به زبان آلمانی امتیاز بزرگی برای گرفتن ویزا و پذیرش برای دانشگاه های آلمان  به حساب می آید.

از آن جایی که  تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان  ، تقریبا به صورت بدون شهریه می باشند و کلا دانشگاه های آلمان چه دولتی و چه  دانشگاه های علمی کاربردی آلمان ، تقریبا به صورت رایگان و بدون شهریه می باشند  بسیاری از هموطنان عزیز به فکر تحصیل در کشور آلمان می باشند.

 منبع : sepano /rapidlearn
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید