کلاس فشرده زبان آلمانی در انزلی _ موسسه سپانو

 
کلاس فشرده زبان آلمانی در انزلی _ موسسه سپانو
دوره های فشرده، ترمیک و خصوصی زبان آلمانی در انزلی، برای زبان آموزان برگزار می‌شود. این دوره به شما کمک می‌کند تا آموزش زبان آلمانی را به خوبی تجربه کنید.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت

 اگر در رشت ساکن هستید و به آموزش زبان آلمانی فکر می‌کنید، لازم است از همین ابتدا به دنبال آموزشگاهی مناسب و مطمئن برای یادگرفتن این زبان بگردید. اما با مطالعه این مطلب دیگر نگران موسسه مناسب برای آموزش نباشید. چون در این مطلب قرار است با بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت آشنا شوید و ثبت نام کنید. شما می‌توانید در همین اموزشگاه در دوره های آمادگی ازمون شرکت کرده و سپس با ثبت نام و شرکت در آزمون بین المللی آلمانی ecl مدرک زبان خود را دریافت کنید.

 موسسه زبان آلمانی سپانو، بهترین آموزشگاه رشت است که به افراد علاقه مند به آموزش آلمانی کمک زیادی می‌کند. زبان آموزان این موسسه از آموزش خود رضایت دارند و توانسته اند زبان انتخابی خود را «مخصوصا آلمانی» به خوبی و با کیفیت کامل یاد بگیرند. به همین خاطر است که بسیاری از زبان آموزان آلمانی سپانو در حال حاضر در حال کار یا تحصیل در یکی از کشور های آلمانی‌زبان هستند و یا در آموزشگاه های دیگر تدریس انجام می‌دهند.

کلاس آموزش زبان آلمانی سپانو در رشت

دوره های آموزش آلمانی در آستانه

سپانو برای افزایش کیفیت آموزش برای زبان آموزان علاقه مند به زبان آلمانی، دوره های متفاوتی برگزار می‌کنند. این دوره ها به شما کمک می‌کند تا در کنار دغدغه های روزمره و مشکلات کاری و تحصیلی زبان آلمانی را آموخته و خود را برای موفقیت در زبان آلمانی آماده کنید. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود که شما می‌توانید با هدف آموزش و یا شرایط خودتان یکی از این موارد را انتخاب کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی به صورت خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.

دوره ترمیک آلمانی در انزلی

 دوره های آموزش زبان آلمانی برای افراد با شرایط متفاوت به اشکال مختلفی برگزار خواهد شد تا افراد با هر شرایطی بتوانند به هدف خود از یادگیری زبان برسند. برای مثال پیشنهاد مشاور آموزشگاه سپانو به کسانی که آلمانی را به علت علاقه ای که به آن دارند، می آموزند این است که، بهتر است در دوره های ترمیک آلمانی شرکت کنند. چون در این صورت علاوه بر یادگرفتن این زبان می‌توانند در مدت طولانی تری از آن لذت ببرند و مطالب را به صورت آهسته بیاموزند.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

آلمانی در دوره فشرده در سپانو

 علاوه بر دوره های ترمیک، آلمانی در دوره های فشرده نیز به زبان آموزان علاقه مند تدریس خواهد شد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان در کلاس های فشرده می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. (بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.)

کلاس خصوصی آموزش زبان المانی در رشت

  اگربه دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی ترمیک و فشرده برایتان سخت و ياحتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

زبان آلمانی در سپانو، بهترین موسسه رشت

هزینه دوره های آموزش آلمانی سپانو

اگر شما هم در مورد شهریه دوره های آموزش زبان آلمانی سوال دارید، لازم است بدانید که بیشترین سوالی که افراد درمورد کلاس های زبان آلمانی می‌پرسند، درمورد هزینه دوره ها و کلاس هاست. اما واقعیت امر این است که نمیتوان مبلغ دقیقی را به آموزش آلمانی اختصاص داد. چون شهریه کلاس های شما با توجه به سطح و دوره ای که مایل به شرکت در آن هستید، مشخص خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی از ما سوال بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید. اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از مشخص شده سطح تان، هزینه کلاس مربوط به سطح مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی سپانو در انزلی

 برای اینکه در دوره های زبان آلمانی سپانو در رشت شرکت کنید، باید ابتدا ثبت نام کنید. اگر زبان آلمانی را قبلا تا سطحی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح آلمانی شرکت کنید تا آموخته هایتان توسط آموزشگاه سنجیده شود و بهترین دوره در اختیار شما قرار گیرد. در این صورت شما می توانید بدون تکرار شدن مطالب، ادامه زبان آلمانی را که خواندید، بیاموزید و پیشرفت کنید.

آموزش زبان آلمانی در استان گیلان

برای ثبت نام و شرکت در کلاس ها می توانید به صورت حضوری به مرکز آموزشگاه بیایید. البته اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می‌توانید سوالات احتمالی خود را در واتس اپ از ما بپرسید. و یا به شماره 09215231719در واتس اپ به ما پیام دهید.

فراموش نکنید که  اینستاگرام کانون زبان آلمانی سپانو   را هم دنبال کنید و از پست های ما دیدن کنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید