برگزاری دوره آموزش زبان آلمانی در لاهیجان

 
برگزاری دوره آموزش زبان آلمانی در لاهیجان
دوره های آموزش زبان آلمانی در استان گیلان، به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی در رشت صورت می‌گیرد. این دوره ها به صورت آنلاین و حضوری و هیبرید در اختیار زبان آموزان قرارا خواهد گرفت.

بهترین کانون زبان آلمانی لاهیجان

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، بهترین راه این است که با مراجعه به آموزشگاه برتر سپانو، آلمانی بیاموزید. کلاس های آموزش زبان آلمانی در سپانو به صورت متنوع برگزار می‌شود تا شما توانایی حضور در یکی از آن ها را داشته باشید  و به هدف خود برسید.

برگزاری دوره آموزش آلمانی ترمیک در لاهیجان

  از دیگر دوره های گروهی که به زبان آموزان در سپانو پیشنهاد می‌شود، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک آموزش آلمانی برای زبان آموزان مناسب است. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند. برای اینگونه از افراد دوره های دیگر آموزش زبان آلمانی در نظر گرفته شده است.

 

بهترین آموزشگاه آلمانی در رشت

کلاس فشرده زبان آلمانی سپانو

 یکی از دوره هایی که با استقبال بسیار زیاد افراد رو به روست، کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده است. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آموزش زبان آلمانی منتظر شماست. کلاس های فشرده دو روز در هفته برگزار می‌شود و هر جلسه حدود 3 ساعت به طول می‌انجامد تا بتوانید در مدت سه ماه یک سطح آموزشی را بخوانید. پس اگر : 

_ قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید.

_ باید در آزمون بین المللی آلمانی شرکت کنید.

_ در آینده احتیاج به مدرک زبان آلمانی دارید.

_ باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید.

آموزش زبان آلمانی آسان

آلمان خصوصی در آموزشگاه سپانو

 برای افرادی به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک و فشرده را ندارند، کلاس دیگری وجود دارد. برای افراد با چنین شرایطی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. علاوه بر این، مطالب در کلاس های خصوصی، سریع تر از دیگر دوره ها به شما آموخته خواهد شد و می‌توانید برای تدریس مطالب با استاد خود هماهنگ کنید. اگر جزو افراد زیر هستید، حتما در کلاس ها خصوصی ثبت نام کنید:

_ به دلیل مشغله های کاری یا تحصیلی توانایی حضور در دوره های گروهی را ندارید.

_ تایم های آزاد بسیار کمی برای شرکت در کلاس ها دارید.

_ برای اموزش آلمانی عجله دارید و فرصت کمی برای یادگرفتن این زبان دارید.

_ قصد شرکت در آزمون های بین المللی آلمانی را در آینده ای نزدیک دارید.

_ تقویت یکی از مهارت های آلمانی برایتان از سایرین اهمیت بیشتری دارد.

_ و.....

لازم است بدانید که با شرکت در کلاس های اموزش زبان آلمانی خصوصی سپانو، می‌توانید تصمیم بگیرید که کلاس های خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید. در این صورت در شهرهای دور از رشت و حتی در خانه خود می‌توانید آلمانی را توسط اساتید برتر سپانو بیاموزید.

زبان آلمانی در سپانو، بهترین موسسه رشت

مدرس آلمانی خوب در استان گیلان در سپانو

دوره های نام برده توسط بهترین اساتید زبان استان گیلان و شهر رشت به شما تدریس خواهد شد. دوره های آموزشی سپانو از آن نظر برای زبان آموزان لذت بخش است که مطالب را توسط اساتید خوب سپانو می‌آموزند. زیرا از مهم ترین مواردی که در آموزش از اهمیت بالایی برخوردار است، آموزش زبان توسط مدرسین بسیار خوب است. مدرس حرفه ای و مسلط، شما را به آموزش علاقه مند کرده و مطالب را به خوبی به شما آموخته و راه تمرین درست مطالب را نیز به شما نشان می‌دهد. با ثبت نام در دوره های سپانو، نگران استاد زبان آلمانی خود نباشید. اساتید زبان آلمانی سپانو از بهترین مدرسین این حرفه در رشت بوده که با به کارگیری شیوه های متفاوت آموزشی و همچنین کمک گرفتن از منابع معتبر، به شما آلمانی می‌آموزند.

 شرکت در کلاس های زبان آلمانی سپانو

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید.

کلاس آموزش زبان آلمانی سپانو در رشت

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ ما، آکادمی سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید