کانون زبان آلمانی در آستارا_ موسسه سپانو

 
کانون زبان آلمانی در آستارا_ موسسه سپانو
زبان آموزان شهرستان های مختلف استان گیلان، مانند رشت، انزلی، لاهیجان، لنگرود، آستانه، شفت، آستارا و... می‌توانند با مراجعه به کانون زبان المانی سپانو، در دروه ها و کلاس های حضوری و همچنین آنلاین شرکت کنند.

چرا باید آلمانی بیاموزیم؟

آلمانی کشوری صنعتی است و به همین دلیل بسیاری از افراد زبان آلمانی را به دلیل مهاجرت های کاری و تحصیلی می‌آموزند. از آنجا که آلمان با کمبود نیروی کار مواجه است، می‌تواند مقصد بسیار مناسبی برای افراد باشد. بسیاری از زبان آموزان آلمانی، به قصد مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی زبان، آن را آموخته و سپس با شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی مانند ecl و به دست آوردن نمره حد نصاب، مدرک خود را دریافت کرده و به مقصد خود می‌رسند. شما می‌توانید با یادگرفتن زبان المانی، علاوه بر مهاجرت، به تدریس و انجام کار های مترجمی نیز فکر کنید.

بهترین آموزشگاه استان گیلان در رشت، سپانو

سپانو بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه مفید دارد. این موسسه توانسته است با برگزرای دوره ها و کلاس های متنوع، افراد را به آموزش مشتاق کرده و به آن ها زبان آلمانی بیاموزد. علاوه بر این، سپانو، برای اولین بار در ایران، آزمونی بین المللی به نام ECLبرگزار می‌کند که توانسته است افراد را به راحتی برای مهاجرت آماده کنید و آن ها را به سمت هدف نهایی شان سوق دهد.


دوره های آموزش آلمانی رشت در سپانو

برگزاری آزمون بین المللی ECL  در ایران

سپانو، با همکاری مرکز برگزاری آزمون های بین المللی ECLتوانسته است، برای اولین بار در ایران، این آزمون را در اختیار زبان آموزان قرار دهد. زبان آموزان آلمانی، بعد از اتمام آموزش خود تا سطح مورد نظر می‌توانند در آزمون ECL شرکت کرده و با کمک سپانو، نمره خوب دریافت کرده و مدرک خود را بگیرند. اما قبل از آن می‌توانند با شرکت در دوره های آمادگی آزمون توسط سپانو، خود را برای این امتحان مهم و بین المللی آماده کنند.

زبان آموزان موفق سپانو

تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

 

آموزش آلمانی در رشت
 

دوره های آموزش آلمانی سپانو در شهرستان های استان گیلان

 دوره های آموزش زبان آلمانی در سپانو به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود تا افراد بتوانند با هر شرایطی در کلاس های آموزشی شرکت کرده و خود را برای هدف مدنظر خود آماده کنند. هر کدام از این دوره ها برای هدف خاصی برنامه ریزی شده اند تا در زمان دلخواه و مدنظر تان، سطح زبان آلمانی شما را به سطح دلخواه تان برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد، مطلب «دوره های آموزش زبان آلمانی در سپانو» را بخوانید.

آلمانی در رشت در سپانو

مدرس برتر آلمانی استان گیلان در سپانو

دوره های نام برده توسط بهترین اساتید زبان استان گیلان و شهر رشت به شما تدریس خواهد شد. در واقع دوره های آموزشی سپانو از آن نظر برای زبان آموزان لذت بخش است که مطالب را توسط اساتید خوب سپانو می‌آموزند. زیرا از مهم ترین مواردی که در آموزش از اهمیت بالایی برخوردار است، آموزش زبان توسط مدرس خوب است. مدرس حرفه ای و مسلط، شما را به آموزش علاقه مند کرده و مطالب را به خوبی به شما آموخته و راه تمرین درست مطالب را نیز به شما نشان می‌دهد. با ثبت نام در دوره های سپانو، نگران استاد زبان آلمانی خود نباشید. اساتید زبان آلمانی سپانو از بهترین مدرسین این حرفه در رشت بوده که با به کارگیری شیوه های متفاوت آموزشی و همچنین کمک گرفتن از منابع معتبر، به شما آلمانی می‌آموزند.

شرکت در دوره های مختلف آلمانی سپانو

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ ما در آکادمی سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید