آموزش زبان آلمانی در فومن

 
آموزش زبان آلمانی در فومن
اگر در فومن یا شهرستان های دیگر استان گیلان زندگی می کنید و میخواهید آلمانی بیاموزید، با مراجعه به سپانو، آموزش را برای خود آسان کنید و زبان آلمانی را به صورت ترمیک، فشرده و یا خصوصی بیاموزید.

سپانو، مرکز آموزش آلمانی در فومن

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، بهترین راه این است که با مراجعه به آموزشگاه برتر سپانو، آلمانی بیاموزید. کلاس های آموزش زبان آلمانی در در سپانو به صورت متنوع برگزار می‌شود تا شما توانایی حضور در یکی از آن ها را داشته باشید و به هدف خود برسید.

کلاس های اموزش آلمانی در فومن، سپانو

 سپانو برای رعایت حال عزیزان زبان آموز، دروه های متنوعی برگزار کرده است که می‌توانید در مورد آن در ادامه مطلب بخوانید . این دوره ها و کلاس های آموزش زبان آلمانی، مطابق با شرایط و هدف افراد تسیم بندی شده است تا زبان آموزان بتوانند در کنار مشغولیات روزمره زندگی شان، آلمانی بیاموزند و به هدف خود از یادگرفتن زبان آلمانی برسند.

لازم است بدانید که با شرکت کلاس خصوصی می‌توانید بعد از هماهنگی استاد، تصمیم بگیری که می‌خواهید زبان آلمانی را به صورت حضوری بیاموزید یا آنلاین و یا هیبرید. اما قبل از ثبت نام لازم است ادامه این مطلب را بخوانید.

شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

ترمیک آلمانی را تجربه کنید.

دوره های گروهی سپانو در رشت، به صورت ترمیک و فشرده برگزار می‌شود. اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی  با محدودیت های زمانی روبه رو نیستید و فرصت کافی برای آموزش این زبان دارید، می توانید با شرکت در دوره های ترمیک آلمانی سپانو، به صورت پیوسته زبان بیاموزید. برای آموزش هر سطح از زبان آلمانی در دوره های ترمیک، 6 ماه زمان احتیاج دارید. چون هر جلسه از کلاس ترمیک در سپانو 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 روز در هفته برگزار خواهد شد. این دوره هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان مناسب است و در آموزشگاه سپانو در روز ها و ساعت های مختلف و برای سطوح متفاوت برگزار می شود.

دوره فشره زبان آلمانی، زمان کمتر در کنار آموزش بیشتر

علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها در موسسه سپانو با استقبال بی نظیر زبان آموزان رو به روست. زیرا دوره فشرده زبان آلمانی سپانو، مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. هر سطح در دوره فشرده آلمانی، کمتر از سه ماه آموزشی طول می‌کشد.

زبان آلمانی در رشت

کلاس های خصوصی زبان آلمانی در رشت

 اگر به هر دلیل توانایی شرکت در دوره های گروهی (ترمیک و فشرده) را ندارید، پیشنهاد ما به شما، شرکت در کلاس های خصوصی سپانو با حضور اساتید برتر است. برای افرادی به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک و فشرده را ندارند، کلاس دیگری وجود دارد. در چنین شرایطی کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. علاوه بر این، مطالب در کلاس های خصوصی، سریع تر از دیگر دوره ها به شما آموخته خواهد شد و می‌توانید برای تدریس مطالب با استاد خود هماهنگ کنید. لازم است بدانید که با ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی خصوصی می‌توانید دوره خود را به صورت آنلاین، حضوری یا هیبرید بگذرانید.

با سپانو موفقیت را تجربه کنید.

اگر سپانو را برای آموزش زبان آلمانی خود انتخاب می‌کنید، لازم است بدانید که در صورتی که به اندازه کافی تلاش کنید و تمرین مکرر را از یاد نبرید، قطعا خواهید توانست که با شرکت در کلاس های سپانو، موفقیت خود را تضمین کنید. زیرا تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

زبان آلمانی در سپانو، بهترین موسسه رشت

افراد موفق در زبان آلمانی، با شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو، این زبان را آموخته اند و سپس برای آماده شدن در آزمون های آلمانی در کلاس های آمادگی آزمون شرکت کرده اند. لازم است بدانید که سپانو اولین نماینده برگزارکننده آزمون بین المللی ecl در ایران است بنابراین شما بعد از آموزش این زبان می‌توانید با شرکت در این آزمون بین المللی، مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید.

ثبت نام در آکادمی سپانو برای آموزش آلمانی

 برای اینکه بتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنید، لازم است ابتدا ثبت نام کنید. شما می‌توانید قبل از ثبت‌نام با مشاور آموزشگاه صحبت کرده و درمورد دوره ها از ایشان مشورت بگیرید. البته اگر قبلا زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگر یا به صورت خود آموز و یا حتی مدت ها پیش در سپانو آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با اطمینان کامل سر کلاس سطح مورد نظر خود حاضر شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پرسش های خود به واتس اپ کانون سپانو پیام بفرستید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

منتظر حضور شما در سپانو هستیم.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید