آموزش زبان آلمانی سخته؟

 
آموزش زبان آلمانی سخته؟
آموزش زبان آلمانی آسونه. اما باید به بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت یعنی سپانو مراجعه کنید._ یادگرفتن زبان آلمانی آسان در انزلی_ آموزشگاه آلمانی در آستانه_ آموزش آلمانی در گیلان

آلمانی آسان است.

حتما تا الان از اطرافیانت شنیدی که اگه کسی هدفی داشته باشه برای رسیدن بهش هر کاری که لازمه، انجام میده. پس اگه هدف مهمی داری که مسیر رسیدن بهش، از راه یادگرفتن زبان آلمانیه، باید این زبان رو یاد بگیری. دراین صورت برات فرقی نداره که این زبان سخته یا آسونه. اما نگران نباش. میخوام یه خبر خوب بهت بدم و اون اینه که یادگرفتن آلمانی آسونه.

چرا یادگرفتن آلمانی آسونه؟

زبان آلمانی ویژگی های جالب زیادی داره. این ویژگی ها یادگرفتن این زبان رو تا حد زیادی آسون تر میکنه. مثلا آلمانی شباهت زیادی با زبان انگلیسی داره و این یعنی تو با دونستن انگلیسی، زبان آلمانی رو راحت تر یاد میگیری.اگه دوست داری بیشتر در مورد این موضوع بدونی مطلب «آلمانی آسون» رو بخون و بعد شروع به یادگرفتن این زبان کن.

ویژگی های زبان آلمانی

بعد از اینکه اون مطلب رو خوندی دوباره برگرد اینجا. چون توی این مطلب میخوام بهت بگم که با اینکه زبان آلمانی آسونه اما چند مورد وجود داره که نشون میده برای آموزش بهتر، تمرین بیشتری لازمه.

تفاوت جنسیت

حتما میدونی که جنسیت در زبان های مختلف مثل زبان فارسی یا انگلیسی، به دو صورت مذکر یا مونث تعریف میشه. اما در آلمانی همه اسامی به صورت مذکر، مونث و خنثی مشخص میشه. ساده ترین راه برای یادگرفتن جنسیت ها اینه که فلش کارت هایی به سه رنگ مختلف درست کنی و هر رنگ رو به جنسیت خاصی اختصاص بدی. مثلا همیشه رنگ قرمز برای مونث باشه و رنگ سبز برای مذکر و آبی برای خنثی و یا هر طور دیگه. بعد هر اسمی رو که یاد میگیری، روی فلش کارت ها بنویسی و اون ها رو هر روز تمرین کنی. اینطوری وقتی اسمی رو میخونی یا میشنوی، اون رنگ ها در ذهنت تداعی میشه و بعد از مدتی، جنسیت اسم ها رو کاملا یاد میگیری.

جمع و مفرد

در زبان انگلیسی حالت جمع با کمک اضافه کردن s یا es به کلمه شکل می گیره. اما در زبان آلمانی موضوع کمی فرق میکنه. در این زبان یه کلمه جمع می تونه با e،‌ er، n، en،‌ s و یا حتی بدون داشتن هیچ حرف نشانه جمع، اسم جمع باشه. و تو برای یادگرفتن این موارد باید هر کدوم از کلمه ها رو یاد بگیری. برای راحت تر شدن این کار میتونی جدولی درست کنی و هر زمان که اسمی رو یاد گرفتی، در اون بنویسی و همون موقع اسم جمع اون رو هم یاد بگیری تا بعدا به مشکل بر نخوری.

آلمانی آسان

گرامر زبان آلمانی

اگه زبان انگلیسی بلد باشی، یادگرفتن گرامر در آلمانی برات آسون تر میشه. در حالت کلی گرامر زبان آلمانی، راحته. اما از اونجایی که مسلط شدن به گرامر در هر زبانی سخته و افراد رو با مشکلاتی رو به رو میکنه، لازمه که برای تسلط روی گرامر آلمانی تمرین و تکرار کافی داشته باشی. راه حل برای اینکه گرامر بیشتر در ذهنتون بمونه اینه که هر زمان که گرامر جدید یاد گرفتی، چند تا جمله باهاش بسازی و اون رو در قالب جمله هایی در مکالماتت به کار ببری. استفاده کاربردی از هر چیزی که میدونی، رمز ماندگاری اون در ذهن تویه.

حروف ناآشنا

چند حرف در زبان آلمانی وجود داره که در هیچ زبان دیگه ای پیدا نمیشه. اگه موقع یادگرفتن حروف الفبا، این حرف ها رو با دقت بیشتری بخونی، و سعی کنی تا صدای اون ها و نحوه کاربردشون رو در کلمات، بررسی کنی، دیگه هرگز با این حروف مشکلی پیدا نمیکنی و اون ها رو کاملا یاد میگیری.

مسلط شدن به زبان آلمانی

قبل از هر چیز باید بهت بگم که اصلا نگران این مواردی که بهت گفتم نباش. چون این زبان ویژگی های زیادی هم داره که باعث آسون تر شدنش میشه. اما حالا سوال اصلی اینجاس که چقدر طول میکشه تا یه فرد زبان آموز به آلمانی مسلط بشه؟ جوب این سوال کاملا بستگی به خودت داره. حتما تا الان این اتفاق رو مشاهده کردی که افراد با سطح مشابه، در آزمونی مشابه که سوالاتش هم تفاوتی با هم نداره، نمره های مختلفی کسب میکنن. این یعنی توانایی افراد در حل مسائل، آموزش و یادگیری متفاوته. اما همیشه یه نتیجه کلی در این مواقع وجود داره و اون هم اینه که هر چقدر تلاش افراد بیشتر باشه، زودتر به نتیجه مطلوب و مدنظر شون میرسن. همچنین نتیجه بهتری هم می گیرن.

پس اگه تو فکر این هستی که سریع تر به آلمانی مسلط بشی و یا نمره بهتری در یکی از آزمون های آلمانی زبان بگیری، باید حسابی تلاش کنی و کم نیاری. اما تلاش بیخودی فایده نداره. و باید هوشمند تلاش کنی. یعنی زیر نظر یه استاد حرفه و مسلط در یه آموزشگاه خوب و مطمئن به آموزش آلمانی بپردازی.

آموزشگاه مناسب زبان آلمانی

برای سنجیدن یه آموزشگاه مناسب باید ویژگی های زیادی رو مورد بررسی قرار بدی. اما این کار سختیه، مدت زیادی طول میکشه و زمانت رو هدر میده. علاوه بر این ممکنه بیشتر گیج بشی و در نهایت به نتیجه درستی نمیرسی. اما من یه راهکار مناسب برات دارم....

ثبت نام در آموزشگاه آلمانی سپانو

سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در شهر رشت استان گیلان هستش. چون این آموزشگاه بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه و مهارت داره. این یعنی در طی این سال ها انواع اساتید و کتاب ها و دوره ها رو بررسی کرده و از بین اون ها بهترین موارد رو برای زبان آموزهای آلمانی فراهم کرده. پس آموزشگاه سپانو رو برای یادگرفتن زبان آلمانی انتخاب کن.

اگه سوالی در رابطه با کلاس ها و دوره های مختلف داری، و یا هر زمانی که تصمیم به ثبت نام گرفتی، به سپانو مراجعه کن و یا با این شماره تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید