ویزای پیوست به همسر در آلمان

 
ویزای پیوست به همسر در آلمان
اگر همسر یا هر کدوم از اعضای خانواده ات در آلمان زندگی میکنن و شما هم میخواهید که در کنار ایشون باشید، باید ویزای پیوست به همسر دریافت کنید. شما میتونید با شرکت در آزمون ecl آلمانی مدرک سطح a1 رو دریافت کرده و مهاجرت کنید.

شرایط ویزای الحاق به همسر برای ورود به آلمان

ویزای پیوست به همسر در آلمان یکی از مهم ترین مدارکی هستش که شما برای الحاق شدن به همسرتون در آلمان باید داشته باشین. البته هرکدوم از اعضای خانواده کسی که در آلمان حضور داره برای اقامت در آلمان در کنار ایشون باید ویزای پیوست رو داشته باشه. اگه ویزای پیوست برای این افراد صادر بشه، دیگه لازم نیست مجوز دیگه ای دریافت کنن. و با این ویزا میتونن مدتی طولانی رو در کشور آلمان زندگی کنن و بعد این ویزا رو تبدیل به مجوز اقامت کنن.

ویزای الحاق به همسر برای ورود به آلمان
شما با داشتن این ویزا به راحتی میتونین در کنار خانواده تون در آلمان ساکن بشین.

انواع ویزای پیوست آلمان

انواع ویزای پیوست به آلمان برای اقامت موقت یا دائم اعضای خانواده فرد ساکن آلمان صادر میشه. اما این ویزا انواع مختلفی داره.

+ ویزای پیوست همسر به همسر: اگه همسر شما به صورت قانونی اقامت آلمان را داشته باشه، اجازه درخواست برای ویزای پیوست رو داره.( البته به همین راحتی نیست و شرایط دیگه ای هم داره که برات توضیح میدم.)

+ ویزای پیوست فرزندان به والدین: اگه فرزند شما زیر 18 سال باشه و اقامت آلمان رو داشته باشه میتونه درخواست ویزای پیوست بده.

+ویزای پیوست والدین به فرزند: اگه یکی از والدین ( پدر یا مادر ) دارای اقامت کشور آلمان باشه اجازه داره تا برای ویزای پیوست درخواست بده.

جالبه که بدونین ویزای پیوست برای سایر بستگان هم وجود داره اما شرایطش سخت تر از این شرایطی که گفتمه.

یکی از انواع ویزای پیوست، ویزای پیوست به همسره. که اینجا درموردش بهت توضیح میدم.

ویزای پیوست به همسر:

شرایط و الزامات درخواست ویزای الحاق به همسر :

برای دریافت این ویزا شخص درخواست کننده و اعضای خانواده اش باید شرایطی رو داشته باشن. شرایطی که فرد ساکن آلمان برای درخواست ویزای پیوست باید داشته باشه:

  • شخص باید یکی از مجوزهای اقامت بلند مدت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، مجوز اقامت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا کارت آبی اتحادیه اروپا رو داشته باشه. که این امکان برای افراد ایرانی وجود نداره.
  • شرایط مالی کافی برای حمایت از همسرش رو داشته باشه.
  • تسلط زیادی به زبان آلمانی داشته باشه.
  • سنش بیشتر از 18 سال باشه.

افراد ایرانی که شرایط مورد اول رو ندارن باید حتما مدرک سطح A2 زبان آلمانی رو داشته باشن. که درمورد این قضیه تو قسمت های پایین بیشتر توضیح میدم.

مدت زمان درخواست ویزای پیوست آلمان:

مدت زمان بررسی درخواست شما برای ویزای پیوست و دادن وقت مصاحبه بین چند هفته تا چند ماه ممکنه طول بکشه. اگه در زمانی که شما مدارک رو به سفارت تحویل میدین، متقاضی زیاد نباشه، چند روز پس از تحویل مدارک زمان مصاحبه به شما داده میشه. اما اگر تعداد متقاضی زیاد باشه، این زمان ممکنه حتی تا چندین ماه طول بکشه.

مدت زمان صدور ویزای پیوست آلمان:

اگه شما قصد گرفتن ویزای پیوست کوتاه مدت یعنی حداکثر سه ماه رو دارین، بدونین که زمان صدور این ویزا پس از انجام مصاحبه بین 2 تا 10 روز طول می کشه. اما اگه شما قصد دارین که به صورت بلند مدت و بیش از سه ماه در آلمان اقامت داشته باشین، زمان صدور ویزای پیوست ممکنه چندین ماه طول بکشه.

صدور ویزای پیوست آلمان
مدت زمان بررسی درخواست شما و صدور ویزای پیوست ممکنه چند هفته تا چند ماه ممکنه طول بکشه.

داشتن مدرک زبان آلمانی برای پیوست به همسر:

یکی از مهم ترین مدارکی که برای الحاق به همسر لازمه، مدرک زبان آلمانیه.

داشتن مدرک سطح A1 برای پیوست به همسر در آلمان :

شرط قانونی برای الحاق به همسر داشتن توانایی صحبت کردن ساده به زبان آلمانی و برقراری ارتباطه که این یعنی شما باید سطحA1 زبان آلمانی رو گذرونده باشین. همونطور که میدونین سطحA1 پایین ترین سطح دانش زبانی هستش و فردی که تا این سطح خونده باشه توانایی هایی که میگم رو داره :
این فرد میتونه با عبارات ساده و در بیشتر اوقات عبارات مجزا راجع به آدم ها و مکان ها منظور خودش رو بیان کنه. و میتوانه به سبکی ساده با افراد گفتگو کنه. البته گفتگو کردن با چنین فردی باید به صورت آهسته و با تکرار انجام بشه.

فردی که مدرک A1 داشته باشه میتونه سوالات ساده ای بپرسه و یا به این سوالات جواب بده. حتی میتونه نظر خودش رو به صورت ساده توضیح بده و یا نسبت به نظرات بقیه افراد واکنش نشون بده. البته به شرطی که با این موضوعات آشنا باشه. مثلا موضوعاتی مثل اینکه کجا زندگی می کنه، چه کسایی رو میشناسه و یا اینکه در مورد وسایلی که داره صحبت کنه.

سطح دانش زبان A1 شامل هر چهار مهارت زبانی شنیدن، صحبت کردن، خواندن، نوشتن میشه که باید هر کدوم از این موارد رو در سطح ابتدایی بلد باشین. مثلا اگه دانش نوشتاری شما در سطح A1 باشه، باید بتونین درزمان مسافرتتون متنی ساده روی کارت پستال بنویسین. یا اینکه مثلا توی فرم ها و توی هتل، بتونین اسم، آدرس و ملیت خودتون رو بنویسین.

داشتن مدرک سطح A1 برای پیوست به همسر در آلمان
شرط قانونی داشتن توانایی صحبت کردن ساده به زبان آلمانی و برقرارکردن ارتباط با دیگرانه.

آموزش سطح A1 :

یادگرفتن سطح A1 کار خیلی سختی نیست. شما میتونین این سطح و حتی سطح های بالاتر زبان آلمانی رو به راحتی در سپانو آموزش ببینین. شما در سپانو میتونین انواع زبان ها از جمله زبان آلمانی رو یاد بگیرین و در کوتاه ترین زمان ممکن به همسر یا بقیه اعضای خانواده تون ملحق بشین.

یادگرفتن سطح A1 چقدر طول میکشه؟

اینکه مدت یادگیری شما چقدر طول میکشه کاملا بستگی به خودتون داره. برای مثال اینکه برای گذروندن این سطح چقدر زمان دارین. اگه زمان شما محدود باشه ما براتون کلاس های خصوصی رو پیشنهاد میدیم .اما اگه اینطوری نباشه شما میتونین توی کلاس های گروهی ما شرکت کنین و از یادگرفتن زبان آلمانی لذت ببرین. در هر صورت ما با توجه به شرایط شما انواع کلاس هامون رو در اختیار شما قرار میدیم. پس اصلا نگران نباشین.

فقط کافیه هر زمان که تصمیم گرفتی با این شماره تماس بگیری و سوالاتت رو در مورد کلاس ها از ما بپرسی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید