آیلتس تقلبی

 
آیلتس تقلبی
چرا خرید مدرک آیلتس تقلبی کار درستی نیست؟ چگونه موسساتی میتوانند مدرک آیلتس تقلبی صادر کنند؟ بهترین راه دریافت مدرک آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس

اگر به فکر مهاجرت و یا ادامه تحصیل و کار در خارج از کشور هستید پس حتما به مدرک آیلتس احتیاج خواهید داشت. و اگر به دنبال دریافت این مدرک باشید پس باید تا به حال درمورد مدرک تقلبی آیلتس مطالبی شنیده باشید. مطالبی که ممکن است درمورد صحت و سقم آن تا حدی شک داشته باشید. ممکن است بعد از کسب اطلاعاتی در مورد این موضوع فقط به نکات مثبت آن توجه کنید و تصمیم به این کار بگیرید. اما لازم است این را بدانید که استفاده از چنین مدارکی یک فایده اما چندین ضرر دارد که شما نمیدانید. اما نگران نباشید چون ما در این مطلب قرار است شما را با چنین مدارکی به طور کامل آشنا کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

چرا آیلتس تقلبی؟

در چند وقت اخیر، خرید مدرک آیلتس تقلبی بسیار فراگیر شده است. علت آن هم بسیارواضح است. افراد زیادی هستند که میخواهند بدون تلاش و با تنبلی هر چه تمام تر به اهداف بزرگ برسند. چنین افرادی میخواهند راه چندین ساله را یک شبه طی کنند اما از عواقب آن خبر ندارند. در مقابل هم، افرادی هستند که با تشکیل یک موسسه قلابی در پی کسب سود هستند و مدرک های به ظاهر معتبر صادر می کنند. چنین موسساتی فقط شما را به این کار تشویق میکنند تا به دام بیندازند. چون آن ها تنها به فکر کسب منفعت خودشان هستند و سود و یا ضرر شما برای آن ها هیچ اهمیتی ندارد.

آیلتس تقلبی
اگر میخواهید راه چندین ساله را در یک شب طی کنید پس مدرک آیلتس را بخرید. اما بدانید این کار هیچ نتیجه مثبتی برایتان نخواهد داشت.

روش کار:

این افراد کلاه بردار یک برگه آیلتس را جعل می کنند. سپس کپی برابر اصل آن مدرک را به سفارت می برند و مهر کپی برابر اصل به آن می زنند.  بعد این مدرک را به افراد ساده لوح و تنبل به قیمت های گزاف می فروشند. باید بدانید که سفارت خانه ها مدرک جعل شده را به دقت بررسی نمی کنند. آن ها فقط صحت کپی از اصل مدرک را با مهر تشخیص می دهند.

آیا خرید مدرک آیلتس به روش قانونی امکان پذیر است؟

هر مدرک IELTS دارای یک کد است که به وسیله آن کد، اعتبار مدرک آیلتس تایید می شود. به این کد TRF یا کد استعلام آیلتس میگویند. اگر مدرکی این کد را نداشته باشد، یعنی کاملا بی اعتبار است. خوب است بدانید این کد فقط توسط سازمان بریتیش کانسیل و دانشگاه کمبریج ارائه می شود. به همین دلیل امکان ندارد که کسی بتواند این کد را جعل کند. یعنی هیچ شخصی نمی تواند این مدرک را به صورت جعلی چاپ کند. پس مدرک حتما باید توسط سازمان معتبر آیلتس صادر شود و در غیر اینصورت هیچ اعتباری ندارد.

به طور خلاصه هیچ کسی نمی تواند بدون شرکت در آزمون، مدرک آیلتس دریافت کند. پس در صورتی که کسی یا حتی شرکتی به شما می گوید که بدون شرکت در آزمون می توانید مدرک آیلتس را بخرید، مطمئن باشید که این کار کاملا کلاه برداری است.

روشی بهتر برای تقلب:

شخص دیگری را به جای خود سر جلسه بفرستید.

یکی دیگر از روش هایی که معمولا به افراد برای بدست آوردن مدرک آیلتس بدون آزمون پیشنهاد می شود، فرستادن شخص دیگری به جای او سر جلسه آزمون آیلتس است. چنین فردی از شما مبلغی دریافت میکند تا نمره خوبی برایتان در آزمون کسب کند. معمولا افراد یا شرکت هایی که به شما این پیشنهاد را می دهند بیان می کنند که در مراکز آیلتس عواملی را دارند که می توانند شخص دیگری را جای شما بفرستند. در ادامه دلایلی را برایتان بازگو میکنیم که مطمئن شوید که چنین کاری غیر ممکن است:

مدارک شناسایی برای حضور در جلسه آزمون لازم است.

اولین چیزی که شما در مرکز آیلتس باید نشان دهید کارت شناسایی خود است. این کارت معمولا پاسپورت شماست و فردی که به جای شما آزمون می دهد باید شباهت بسیار زیادی با شما داشته باشد تا شناسایی نشود. درغیر اینصورت در اولین مرحله پای شما گیر است.

عکس شما، نشان دهنده تقلب شماست.

زمانی که وارد مرکز آزمون می شوید باید در مقابل دوربین قرار بگیرید تا از شما عکس گرفته شود. این عکس شما بر روی مدرکتان هم چاپ می شود. بنابراین اگر آن شخص شباهتی به شما نداشته باشد در مراحل مهاجرت یا اپلای تحصیلی افسر مهاجرتی متوجه این اشتباه خواهد شد و دست شما به راحتی رو می شود.

مدارک شما مجددا چک می شود.

علاوه بر موارد بالا در زمان Speaking فردی که از داوطلب امتحان میگیرد، تمام مدارک او را چک می کند. بنابراین واقعا کسی نمیتواند ادعا کند که میتواند از تمامی این موارد امنیتی به سادگی عبور کند. بدون اینکه کسی متوجه تقلب و تخلف او شود.

لازم بدانید که بررسی تقلب در آزمون آیلتس در مدت 2 سالی که مدرک شما اعتبار دارد، بررسی خواهد شد و هر زمانی که تقلب آشکار شود، مدرک باطل خواهد شد.

پس چه کار کنم؟

تنها راه موفقیت در آیلتس، راه درست و اصولی است یعنی یادگیری، تمرین و کسب مهارت کافی. پیشنهاد ما برای شما این است که به جای صرف هزینه های بسیار زیاد و دریافت مدرک آیلتس تقلبی که فایده ای ندارد، زمان کافی بگذارید. شما میتوانید با تقویت مهارت خود در این زمینه آمادگی لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را به دست بیاورید. این را بدانید که این آزمون آنقدرها هم سخت نیست که هیچ وقت نتوانید در آن موفق شوید. شما با شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس و صرف کردن وقت مورد نیاز میتوانید به نتیجه مطلوب خود برسید. ما در سپانو به شما برای طی کردن این مسیر کمک میکنیم.

خرید آیلتس تقلبی
اگر به فکر خرید مدرک آیلتس تقلبی هستید، بدانید که تنها راه موفقیت درآزمون آیلتس شرکت در این آزمون و دریافت نمره مناسب است.

سپانو کجاست؟

سپانو آموزشگاهی در استان گیلان و شهر رشت است که میتواند به شما در موفق شدن در آزمون آیلتس کمک کند. زیرا سپانو نماینده رسمی خانه ایلتس آفرینش تهران است و شما میتوانید برای آمادگی آزمون آیلتس به ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید. شما همچنین در سپانو میتوانید انواع زبان ها اعم از آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، چینی، کره ای و... را آموزش ببینید و از یادگرفتن زبان لذت ببرید.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها دارید میتوانید با این شماره تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید