حقایقی جالب درمورد زبان ایتالیایی_ آموزش ایتالیایی در رشت

 
حقایقی جالب درمورد زبان ایتالیایی_ آموزش ایتالیایی در رشت
شگفت انگیز ترین مطالب درمورد زبان ایتالیایی در این مقاله وجد دارد که شما به یادگرفتن ایتالیایی مشتاق میکند. سشما میتوانید برای آموزش زبان ایتالیایی در رشت به کانون زبان های خارجه سپانو مراجعه کنید.

آموزش زبان ایتالیایی


زبان ایتالیایی زبانی موزیکال و پر رمز و رازه. زبانی که پر از ویژگی های جالب و شگفت انگیزیه که ممکنه براتون جالب باشه. پس اگه دوست داری اطلاعات بامزه ای از این زبان به دست بیاری و حسابی شگفت زده بشی، این مطلب رو تا انتها بخون.

زبان پنجم در دنیا:

زبان ایتالیایی بعد از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی، پنجمین زبان محبوب مردم دنیا به حساب میاد. البته این زبان در رده چهارم توی کشور آمریکا قرار گرفته. حالا علت اینکه چرا این زبان اینقدر محبوب و مشهوره به حقایقی جالبی که توی این زبان وجود داره برمیگرده.

زبان آسان ایتالیایی:

یادگرفتن زبان ایتالیایی خیلی کار آسونیه. علتش هم اینه که زبان ایتالیایی شباهت خیلی زیادی به زبان اسپانیایی داره. این شباهت تا حدی زیاده که اگه کسی یکی از این زبان ها رو یاد بگیره، اون یکی زبان رو هم تقریبا یادگرفته. اگه میپرسی چرا؟ باید بهت بگم که چون هردوی این زبان ها زبانی موزیکال هستن. حالا اینکه میگیم یه زبان موزیکاله یعنی چی؟

زبان آوایی
زبان ایتالیایی یه زبان آواییه و به خاطر همین یادگرفتن این زبان آسونه.

زبان موزیکال:

ایتالیایی یه زبان آوایی محسوب میشه. یعنی هم لغات و الفبای موزیکال داره و هم موسیقی دان های بزرگی به این زبان صحبت میکردن. همین قضیه هم باعث شده تا کلمات مربوط به موسیقی از این زبان کمک بگیرن. اگه شما هم به موسیقی علاقه داشته باشین کلماتی مثل کریسندو ، سوپرانو ، فورته ، آلتو و تمپو رو شنیدین و باهاشون آشنا هستین. در واقع منشا این کلمات به زبان ایتالیاییه. علت این قضیه هم موفق بودن ایتالیایی ها در زمینه موسیقیه که باعث فراگیر شدن این زبان شده.

کشف برق:

همونطوری که میدونین واحد اندازه گیری برق « ولت » هست. این کلمه هم ریشه ایتالیایی داره. میپرسین چرا؟ چون «الساندرو ولتا» اولین کسی بود که الکتریسیته رو کشف کرد. برای بزرگداشت این مخترع بزرگ، واحد اندازه گیری برق رو ولت گذاشتن.

زیباترین زبان دنیا:

همونطوری که توی قسمت بالای این نوشته براتون گفتم این زبان، زبانی موزیکاله. و ریتم زیبای این زبان باعث منحصر به فرد بودنش میشه. ایتالیایی ها معتقدن که یه تعادل فنوتیک توی این زبان وجود داره، و به خاطر همین میگن که موقع صحبت کردن انگار که ما آواز می‌خوانیم، صحبت نمی‌کنیم! علاوه بر این زبان ایتالیایی به صورت بریده بریده ادا میشه، و یه جریان طبیعی داره که چنین چیزی توی هیچ زبان دیگری وجود نداره.

میراث فرهنگی بیش از نصف جهان در دست ماست.

حتما با خوندن این تیتر به یاد ونیز و برج پیزا افتادین. اما فرهنگ ایتالیا فقط به همین محدود نمیشه. چون ایتالیا مملو از مکان‌هاییه که میراث فرهنگی جهان محسوب میشه! همچنین این کشور از هر لحاظ مثل هنر، لباس و غذا و خیلی موارد دیگه هم از فرهنگی غنی برخورداره. به طوری که سازمان یونسکو اخیرا اعلام کرده که حدود 60 درصد از کل میراث فرهنگی جهان توی ایتالیاست! توی این قسمت چند مورد کوتاه رو بهتون میگم. اگه شما هم کنجکاو هستین و دوست دارین بیشتر با ایتالیا و میراث فرهنگی این کشور آشنا بشین، یادگرفتن این زبان کمک زیادی به شما میکنه.

هنر و معماری :

کشور ایتالیا محل تولد تعداد زیادی از سبک ‌های معماری معروف در جهانه. این قضیه باعث شده بعضی از مشهورترین سازه‌ های تاریخی دنیا مثل برج پیزا توی این کشور باشه. و سالانه گردشگران بسیار زیادی رو از سراسر دنیا به سمت خودش جذب کنه.

لباس و سبک پوشش:

ایتالیایی‌ ها به خاطر سبک لباس پوشیدنشون هم توی کل دنیا مشهورن. سبک لباس پوشیدن مردم این کشور برخلاف اروپا و آمریکای شمالی، معمولا خیلی رسمی و مطابق مد روزه. همچنین ایتالیایی ‌ها در هر موقعیتی، لباس مناسب آن شرایط رو میپوشن. مثلا از لباس‌های جین برای رستوران ها و کلیساها استفاده نمیکنن. و به این قضیه بیشتر از بقیه افراد توجه میکنن.

سبک پوشش مردم ایتالیا
ایتالیایی ها به دلیل سبک لباس پوشیدنشون توی کل دنیا مشهورن.

غذاهای خوشمزه :

با فکر کردن به غذاهای ایتالیایی به یاد پیتزا میافتیم اما ایتالیا پر از این غذاهای خوشمزه اس. در کل ایتالیایی ها سلیقه خوبی توی پخت و پز غذا دارن. مثلا کشور ایتالیا حدود 400 نوع پنیرمختلف میسازه. همچنین برای کدبانوهای ایتالیایی تازگی مواد و سادگی پخت و پز خیلی مهمه. به خاطر همین مواد مورد نیازشون رو روزانه توی بازار محلی تهیه می کنن، و توی خونه هاشون خیلی کم و به ندرت غذاها رو فریزر میکنن.

الفبای زبان ایتالیایی:

الفبای زبان ایتالیایی 21 حرف داره یعنی 5 حرف کمتر از زبان انگلیسی. یعنی این زبان، کلمات k – y – x – w – j رو نداره. پس هروقت این حروف رو توی هر کلمه ای از زبان ایتالیایی دیدین بدونین که این کلمات از زبان دیگه ای به این زبان اومدن. چون این اتفاق به هر دلیلی ممکنه برای هر زبانی بیافته. البته چون این زبان یه زبان موزیکال و آوایی هستش، تلفظ حروف و کلمات خیلی مهمه. شما برای یادگرفتن تمام و کمال تلفظ ها باید حتما از پادکست ها و فایل های صوتی کمک بگیرین.

همچنین میتونین با شرکت کردن توی کلاس های آموزش زبان تلفظ حروف رو از استادتون بپرسین و نحوه درست اون ها رو یاد بگیرین. علاوه بر این تمام مهارت های خوانداری، نوشتاری، شنیداری و صحبت کردنتون رو هم تمرین و تقویت کنین.

شرکت در کلاس های زبان ایتالیایی در رشت

خیلی سخته که شما به تنهایی یادگرفتن یه زبان جدید مثل زبان ایتالیایی را شروع کنین و اون رو تا سطح پیشرفته ادامه بدین. چون این کار نیازمند تلاش و تمرکز زیادیه و خسته کننده اس. همچنین مدت خیلی زیادی هم طول میکشه و حتی بعد از این مدت طولانی هم ممکنه نتونین کاملا به این زبان مسلط بشین. برای راحت تر طی کردن این مسیر میتوانین از یه آموزشگاه معتبر کمک بگیرین. ما به شما آموزشگاه سپانو را معرفی میکنیم.

دوره های آموزش ایتالیایی در سپانو

سپانو یه آموزشگاه توی استان گیلانه. که به شما برای یادگرفتن انواع زبان ها اعم از ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، چینی، کره ای و... کمک میکنه. سپانو همچنین نماینده رسمی خانه ایلتس آفرینش هم هست و شما میتونین برای آمادگی آزمون آیلتس به ما مراجعه کنین. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید.

قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها دارید میتونین با این شماره تماس بگیرین.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید