بهترین آموزشگاه زبان

 
بهترین آموزشگاه زبان
آموزشگاه های زبان مختلفی در حال حاضر در سراسر کشور مشغول به کار هستند. برخی از این آموزشگاه‌ها، علاوه بر تدریس زبان انگلیسی و برگزاری دوره های آیلتس ، دوره های مخصوصی برای آموزش زبان‌های بین‌المللی دیگر هم برگزار میکنند. در این مقاله قصد معرفی معروف ترین موسسات زبان در سطح کشور را داریم.

بهترین آموزشگاه های زبان کشور

آموزشگاه های زبان مختلفی در حال حاضر در سراسر کشور مشغول به کار هستند. برخی از این آموزشگاه‌ها، علاوه بر تدریس زبان انگلیسی و برگزاری دوره های آیلتس ، دوره های مخصوصی برای آموزش زبان‌های بین‌المللی دیگر هم برگزار میکنند. در این مقاله قصد معرفی معروف ترین موسسات زبان در سطح کشور را داریم.
بسیاری از همراهان عزیز سپانو که ساکن استان های دیگر یا تهران هستند، گاهی با مراجعه با سپانو یا در شبکه‌ی مجازی متعلق به سپانو، از ما در خصوص موسسات معتبر شهرشان می‌پرسند. البته انتخاب بهترین موسسه زبان، با کادر مدرسین باتجربه و پیشینه‌ی درخشان، کار چندان راحتی نیست. اما بسیاری از موسسات در سطح کشوری به شهرت رسیده‌اند که در این مقاله قصد معرفی آن‌ها را داریم. بیشتر این موسسات در استان‌های مختلف کشور شعبه‌های متعددی دارند، اما برخی از آن‌ها تنها در استان تهران، یا در استان‌های معدودی فعالند.

معروف ترین آموزشگاه های زبان کشور

 

موسسه آفرینش (خانه آیلتس آفرینش)

آفرینش که به نظم و سیستم آموزشی پیشرفته‌اش مشهور است، تنها مرکز تخصصی آیلتس در ایران به شمار می‌رود. برگزاری دوره های تخصصی آیلتس و کارگاه های مهارتی آیلتس و همچنین برگزاری موفق‌ترین آزمون های آزمایشی آیلتس ( ماک آیلتس )، اسم این موسسه را بر سر زبان‌ها انداخته.
آموزشگاه زبان سپانو این افتخار را دارد که به عنوان تنها نماینده خانه آیتلس آفرینش در شمال کشور و شهر رشت، دوره های آیلتس و آزمون های ماک آیلتس را با همان کیفیت و استاندارد در گیلان، اجرا کند.

موسسه زبان ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا یکی از مطرح‌ترین موسسات زبان در استان تهران است. این آموزشگاه در زمینه برگزاری کلاس های زبان انگلیسی و کلاس های آیلتس فعالیت می‌کند.

آموزشگاه زبان گات

این آموزشگاه زبان با داشتن چندین شعبه، علاوه بر برگزاری دوره های زبان انگلیسی ، دوره های آیلتس و دوره های T.T.C ، دوره‌های مختلفی برای آموزش سایر زبان‌های بین‌المللی مانند زبان چینی – زبان نروژی - زبان سوئدی - زبان روسی - زبان هلندی – زبان ارمنی - زبان اوکراینی و زبان پرتغالی برگزار می‌کند.

موسسه زبان رسپینا تاک

موسسه زبان رسپینا تاک تهران، تنها یک شعبه دارد. در این موسسه زبان معروف تنها کلاس های زبان انگلیسی و کلاس های فشرده ی انگلیسی و دوره های آیلتس برگزار می‌شود.

موسسه زبان ایران استرالیا در تهران

این موسسه با سه شعبه در تهران، به آموزش زبان انگلیسی، برگزاری دوره های مخصوص زبان انگلیسی برای شرکت در آزمون های معتبر زبان انگلیسی، اعزام دانشجو و انجام امور مهاجرتی مشغول است.

موسسه زبان آریان پور تهران

این موسسه که تنها یک شعبه در تهران دارد در برگزاری دوره های زبان انگلیسی از جمله دوره های مکالمه، IELTS، TOEFL iBT و GRE فعالیت می‌کند.

موسسه زبان سفیر (سفیر گفتمان )

موسسه زبان سفیر در سراسر کشور از جمله شهر رشت، شعبه دارد و یکی از موفق‌ترین موسسه های آموزش زبان انگلیسی است.

موسسه زبان گاما

موسسه زبان گاما با برگزاری دوره های زبان انگلیسی – دوره های آیلتس – دوره های آلمانی و ترکی استانبولی ( یوس ترکیه ) در شهرهای بزرگی مثل تهران – شیراز و اصفهان فعال است.

آموزشگاه زبان نگار

این آموزشگاه با برگزاری دوره های انگلیسی زبان انگلیسی - آلمانی- روسی – ترکی – عربی – فرانسه و چینی، جزو آموزشگاه‌هایی است که تنها در شهر تهران شعبه دارند.

آموزشگاه زبان های خارجی پردیسان

آموزشگاه زبان پردیسان با 9 شعبه فعال در تهران به برگزاری دوره های زبان انگیلیسی ، زبان آلمانی ، زبان فرانسه ، زبان ترکی استامبولی و دوره های تربیت مدرس ( TTC ) مشغول است.

آموزشگاه زبان کارینو

آموزشگاه زبان کارینو یکی از معروف ترین موسسات در برگزاری دوره های زبان انگلیسی و دوره های آیلتس در شرق تهران است.

موسسه زبان اوج تهران

یکی از موسسات فعال در آموزش زبان انگلیسی با متد جدید در شهر تهران.

موسسه زبان آفاق

موسسه آموزش زبان انگلیسی آفاق با دوره هایی که بر اساس سیستم استاندارد و شناخته شده ی آکادمی آکسفورد OXFORD ACADEMY تدوین شده، با 16 شعبه در شهر تهران در حال فعالیت است.

کانون زبان ایران

یکی از شناخته شده‌ترین موسسات آموزش زبان در سطح کشور ( که معمولا کلاس های شلوغی را برگزار می‌کند). در کانون زبان ایران، دوره های مختلف زبان انگلیسی ( , SCE , Cambridge JCE و ... ) و زبان‌های بین‌المللی مثل دوره های آموزش زبان عربی ، زبان فرانسه ، زبان آلمانی و … برگزار می‌شود.
شعبه های فعال کانون زبان ایران: استان آذربایجان شرقی استان آذربایجان غربی استان اردبیل استان اصفهان استان البرز استان ایلام استان بوشهراستان تهران استان چهارمحال و بختیاری استان خراسان جنوبی استان خراسان رضوی استان خراسان شمالی استان خوزستان استان زنجان استان سمنان استان سیستان و بلوچستان استان فارس استان قزوین استان قماستان کردستان – کهگیلویه و بویر احمد استان کرمان استان کرمانشاه استان گلستان استان گیلان استان لرستان استان مازندران استان مرکزی استان هرمزگان استان همدان استان یزد

آکادمی زبان اکسیر

آموزشگاه زبان اکسیر فعالیتش را با تمرکز روی دوره های آیلتس جهت آمادگی برای شرکت در آزمون IELTS تحت عنوان اکسیر آیلتس آغاز کرد. سپس دوره های زبان عمومی، مکالمه انگلیسی، کلاس زبان، دوره گرامر انگلیسی (iGram) و آزمون های دیگر مثل اکسیر تافل و اکسیر PTE هم به برنامه این مجموعه اضافه شد.

موسسه آموزش عالی آزاد ایکاد (ایران کانادا)

این موسسه زبان دوره‌های ویژه‌ای برای آمادگی جهت شرکت در آزمون آیلتس و آزمون تافل برگزار می‌کنند. همچنین ایران کانادا در برگزاری کلاس‌های سایر زبان‌های بین‌المللی مثل زبان آلمانی – زبان فرانسه – زبان روسی – زبان اسپانیایی – زبان ایتالیایی و زبان ترکی استانبولی هم فعال است.

موسسه زبان سخن برتر تهران

این موسسه زبان با دو شعبه در تهران به طور تخصصی آموزش زبان انگلیسی را دنبال می‌کند. سایر زبان‌های بین‌المللی هم به صورت کلاس های خصوصی زبان در سخن برتر ارائه می‌شوند.

سایر موسسه های زبان خوب کشور

مسلماً در استان‌های مختلف و در شهرهای بزرگی مثل شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز- ساری – گرگان – ارومیه – زاهدان و... موسسه های زبان بومی متعددی هم مشغول به کار هستند.

آکادمی زبان سپانو

موسسه زبان سپانو تنها آموزشگاه بومی در استان گیلان و شهر رشت می باشد که دارای گواهی نامه ایزو 9001:2015 از موسسه دی ای اس از انگلستان می باشد؛ همین مسئله گواه تضمین کیفیت آموزش و تضمین کیفیت خدمات رسانی در بالاترین سطح آموزشی است.
آلمانی در رشت : در آزمون گوته آلمانی آموزشگاه زبان سپانو بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی را طی چند سال اخیر داشته به طوری که آموزش بالغ بر 1300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 100% برگ افتخاری در کارنامه‌ی آموزش زبان آلمانی سپانو است.
آیلتس در رشت : در زمینه آیلتس و تافل بالاترین نمره کسب شده در موسسه نمره 9 می باشد و 98% از زبان آموزان در آیلتس موفق به کسب نمره بالای 6.5 شده اند. در ضمن موسسه سپانو، نماینده‌ی رسمی خانه آیلتس آفرینش (تنها مرکز تخصصی آیلتس ایران) در شمال کشور است.
فرانسوی در رشت : مهاجرت به کبک را با نام سپانو در رشت می شناسند و این نشان از موفقیت شاگردان سپانو در آزمون های معتبر فرانسوی می باشد.
طبق نظر سنجی‌های مکرر که با شرکت بیش از 2500 نفر زبان آموز صورت گرفته، سپانو نمره 98 را از صد در درصد رضایت و رغبت کسب نموده و این نشان از بهترین کیفیت آموزش زبان در رشت دارد.
با احترام به همه موسسات و آموزشگاه های زبان در گیلان و اساتید کلاس های خصوصی و کلاس های زبان آنلاین در رشت، باید خاطر نشان کرد که سپانو یکی از بهترین ها در گیلان است و همواره می‌کوشد تا برای ارتقای سطح علمی و آموزش زبان در استان گیلان و شهر رشت ، بهترین هایی که در خور شان همشهریان و هم استانی ها و حتی مهمانان ما باشد را فراهم کند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید