9 گروه موسیقی آلمانی برای کمک به یادگیری زبان آلمانی

 
9 گروه موسیقی آلمانی برای کمک به یادگیری زبان آلمانی
آلمان گروههای موسیقی خوبی برای یادگیری زبان آلمانی داره. از هیپ هاپ گرفته تا پانک راک و... حق انتخاب زیاده. گوش دادن به موسیقی آلمانی یکی از راه های عالی برای بهبود مهارت های زبان آلمانیه.

گروههای موسیقی آلمانی چجور می تونن به شما در یادگیری آلمانی کمک کنن؟

موسیقی های آلمانی می تونن به شما در بهبود مهارت های گوش دادن و رشد واژگان کمک کنن. این یه روش جالب برای مطالعست.

برای این کار باید از مهارتی به نام گوش دادن فعال استفاده کنین.

گوش دادن فعال به معنای گوش دادن به این گروههای آلمانی با قصد و نیت هستش. شما به آنچه می گن توجه زیادی می کنین و سعی می کنین پیامی را که می شنوین کشف کنین.

این کار اغلب با برگه متن ترانه در جلوی شما انجام می شه ، بنابراین می تونین همزمان آواز بخونین و هر واژه یا جمله ای که نمی فهمین یادداشت کنین.

در حالی که گوش دادن به موسیقی در پس زمینه می تونه خوب باشه و به شما کمک کنه به صداهای آلمانی عادت کنین ، گوش دادن غیرفعال شما را به مکالمه بهتر نزدیک می کنه.

در بخش های زیر9 تا از گروه آلمانی برای گوش دادن و یادگیری به شما ، از زمینه های مختلف و ژانرهای مختلف بیان کردیم. برای هر باند یک داستان پشت پرده نیز وجود داره ، بنابراین می تونین اهمیت فرهنگی اونارو بفهمین و با دوستان خود در مورد اونا صحبت کنین.

1. Die Fantastischen Vier

هیپ هاپ آلمانی یکی از شگفتی های یادگیری زبان آلمانیه.

این زبان به خوبی صدا های کوبه ای که برای موسیقی رپ مورد نیاز هست رو ، به خودش جلب می کنه و ترکیبی از آهنگ های پشتیبان وجود داره که شما نمی تونین اونارو با معادل آمریکایی پیدا کنین.

(Die Fantastischen Vier (The Fantastic Four حق امتیاز هیپ هاپ آلمانی هستش و اولین آلبوم کامل رپ به زبان آلمانیو در سال 1991 منتشر کرد.

گرچه هیپ هاپ می تونه برای گوش دادن به عنوان یک مبتدی ارعاب کننده باشه ، اما Die Fantastischen Vier آهنگ های بسیار قابل توجهی داره. ریزه کاری "Tag am Meer" ("روز در دریا") به آرامی و واضح رونمایی می شه تا شما رو در سهولت قرار بده. بهتره که همراه با متن آهنگ گوش کنین.

و اگر به دنبال چالش برای خودتون هستین ، می تونین تک آهنگ ، ("Zusammen" ("Together" را ببینین که همچنین به عنوان آهنگ تلویزیونی جام جهانی 2018 فیفا معرفی شده.

2. Wir Sind Helden

(Wir Sind Helden (We Are Heroes یک گروه موسیقی پاپ راک هستش که در برلین آغاز به کار کرد. خواننده اصلی اونا ، جودیت هولفرنس ، یکی از صداهای مورد علاقه این زمان در موسیقی آلمانیه. اگر به دنبال بهبود مهارت های گوش دادن به زبان آلمانی هستین ، این گروه ، گروه خوبی برای گوش دادن هستن.

توصیه میشه با آهنگ "Nur Ein Wort" ("فقط یک کلمه") ، که همراه با یه ویدیوی متن ترانه هستش ، شروع کنین تا به شما در دنبال کردن و تقویت واژگان کمک کنه. آهنگ چالش برانگیز دیگه ای که در سراسر آلمان کاملاً مشهوره ، ("Denkmal" ("Monument" نام داره که ارزش شنیدن رو داره.

3. Die Toten Hosen

(Die Toten Hosen (The Trousers Dead یک گروه پانک از دوسلدورف هستش که در اوایل دهه 1980 در جنبش پانک آلمان به شهرت رسید. آنها یکی از گروههای موفق برای بیرون اومدن از جنبش هستن.

برخی از آهنگ های اونا آهسته و ملودیک هستن و اونارو به یه منبع عالی برای شروع یک مبتدی تبدیل می کنه.

"Tage wie diese" یک آهنگ جالبه که در مورد شادی جمعی صحبت می کنه و هرگز نمی خواد لحظه ای به پایان برسه. دنبال کردن این اشعار بسیار سادست و حاوی کلمات روزمره هستن.

و برای کمی چالش بیشتر ، می تونین آهنگ موسیقی کلاسیک اونا ، "Alles aus Liebe" ("همه خارج از عشق") روگوش بدین که کمی از تصنیف خانگی (حداقل در خانه من) است.

4. Spider Murphy Gang

Neue Deutsche Welle (موج جدید آلمانی) در دهه 1980 یک جنبش آلمانی غربی بود که ریشه تو جنبش پانکی داشت.

یکی از گروههای مورد علاقه این روزها برای یادگیری Spider Murphy Gang است. اگر به پانک انگلیسی زیادی گوش کرده باشین ، صدای اونا آشناست و برای درک یه مبتدی آسونه.

آهنگ اونا "Wo bist du؟" ("کجایی؟") دارای اشعار بسیار ساده هستش و می تونین بسیاری از واژگان جدید رو یاد بگیرین.

متن آهنگ رو بخونین و کلماتی رو که نمی دونین یادداشت کنین!

"Skandal im Sperrbezirk" ، یکی از مشهورترین آهنگ های این دوره است.

5. Rammstein

Rammstein احتمالاً نیازی به مقدمه نداره. اونا فارغ از اینکه شما آلمانی صحبت می کنین یا نه ، در بین طرفداران موسیقی راک محبوب هستنن.

آهنگ ها و متن های اونا بسیار ساده هستن که به صورت هدفمند انجام می شن. اونا برای تفسیر ، با معانی بسیار بالقوه ، باز هستن تا به مردم اجازه بدن معانی خود را بر روی آهنگ ها قرار بدن.

به عنوان یه زبان آموز آلمانی می تونین واژگان و ایده های ساده را بیاموزین و ببینین که چجور کلمات مختلفو تفسیر میکنن.

با "Ich Will" ("من می خواهم") شروع کنین که آهنگی آسون برای دنبال کردنه و یکی از مهمترین اوناس. یکی دیگه از آهنگهای عالی "Amerika" هستش که درباره نفوذ آمریکا در جهانه.

6. Tic Tac Toe

Tic Tac Toe موفق ترین گروه موسیقی زن در آلمانه. اما ، مانند بسیاری از گروههای موفقیت آمیز ، اونا تلاش کردن که در کنار هم بمونن و در سال 2007 به خوبی منحل شدن.

موسیقی اونا به دلیل سبک تهاجمی و عناوین آهنگ صریح در دهه 1990 با جنجالهای زیادی روبرو شد.  آهنگ های سبک کند اونا ، مثل "Warum؟" ("چرا؟") برای یک مبتدی آسون و مناسبه.

اگر می خواین زبان آلمانی خودتونو آزمایش کنین و به سمت سطح متوسط بالاتر برین ، "Ich Find" Dich Scheisse "(" من فکر می کنم شما نیستید ") یک آهنگ خنده داره که می تونین از اون چیزای جدید یاد بگیرین.

7. Truck Stop

این موسیقی سنتی کشوره. برخی از سبک های موسیقی یادآور آهنگ های قدیمی کنی راجرز یا دیو دادلی هستن.

این گروه در ابتدا به انگلیسی می خوندن و سپس در دهه 1970 به زبان مادری خود آواز خوندن. آنها احتمالاً دارای موسیقی واضح و آسان برای درک هر گروه در این لیست هستن ، به خصوص برای یک مبتدی. می تونین وقفه های واضح بین هر کلمه رو بشنوین ، اصطلاحات اختصاری یا عامیانه آهنگو متوجه بشین.

یکی از آهنگ های مورد علاقه Truck Stop "Wenn es nacht wird، in Old Tucson" است. یه آهنگ خوب دیگه از این بچه ها "Tausend Meilen" هستش.

8. Culcha Candela

اگر به موسیقی پاپ اصلی علاقه دارین ، Culcha Candela براتون مناسبه.

اگرچه اونا یه گروه آلمانی هستن ، اما تأثیرات لاتین و اسپانیایی زیادی دارن و بعضی اوقات اسپانیایی را در ترانه های خودشون مخلوط می کنن.

"دختر شهر برلین" یک برنامه مهمانی مهیج است که اغلب در کلوپ ها و کافه های آلمانی شنیده میشه.

9. Tokio Hotel

هتل توکیو یک گروه موسیقی پاپ راک آلمانیه که در سال 2007 و 2008 هنگامی که برنده یه جایزه موسیقی MTV ویدئو برای آهنگ انگلیسی خودشون "آماده ، تنظیم ، برو!" شدن به شهرت جهانی رسیدن.

اگرچه اونا با موسیقی انگلیسی خودشون در سطح بین المللی مشهور شدن ، اما اونا با موسیقی آلمانی نیز موفقیتهای بزرگی کسب کردن و چندین بار در صدر جدول قرار گرفتن. 

برای یه آهنگ تو سطح مبتدی ، توصیه میشه به "Durch den Monsun" گوش بدین ، که کاملاً کند و ملودیکه.

اشعار حاوی کلمات روزمره هستش و بیشتر به عنوان مکالمه در مقایسه با شعر قرار می گیره ، با عبارات آلمانی زیادی که می تونین در زندگی روزمره از اونا استفاده کنین.

آهنگ " Deiner"  کمی به درک متوسط از زبان آلمانی نیاز داره ، اما نباید متن ترانه های موجود رو دنبال کنین.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید