بهترین کلاس آیلتس رشت

 
بهترین کلاس آیلتس رشت
فهرستی از دوره های آیلتس و کلاس های آیلتس رشت با بررسی هزینه کلاس آیلتس ، طول دوره ها و اساتید برجسته آیلتس.

انتخاب دوره آیلتس مناسب یکی از انتخاب های حساس و سرنوشت ساز است زبان آموزانی که تصمیم به گرفتن مدرک آیلتس دارند اغلب به مدرک آیلتس به چشم پلی برای رویاهای آینده نگاه می‌کنند، به همین کسب بهترین نمره آیلتس هم اهمیت زیادی دارد. یکی از بهترین و اصولی ترین روش های آماده سازی برای آزمون آیلتس ، شرکت در دوره های آیلتس است. دوره های آیلتس در صورتی که توسط یک تیم حرفه‌ای و باتجربه طراحی شده باشد، با آموزش تکنیک های آیلتس در کنار تقویت زبان، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در نتیجه آزمون آیلتس داشته باشد. در دوره های آیلتس به طور جامع، کلیه مهارت های مورد نظر آزمون آیلتس تحلیل شده و آموزش داده می‌شود. علاوه بر این در برخی کارگاه های جانبی مخصوص آیلتس ، مواردی مثل مهارت رایتینگ آیلتس یا مهارت اسپیکینگ و ریدینگ آیلتس به طور تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

کلاس های آیلتس سپانو

دوره های آیلتس در سپانو، به عنوان نماینده خانه آیلتس آفرینش (تنها مرکز تخصصی آیلتس در ایران و معتبرترین موسسه آموزش در زمینه آزمون آیلتس و بزرگترین برگزارکننده آزمون های آزمایشی آیلتس در ایران) در شمال کشور، با بهترین کیفیت و بازدهی به همشهریان رشتی و هم استانی های عزیز ارائه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر و جامع‌تر در خصوص مشخصات دوره های آیلتس رشت ، اساتید آیلتس سپانو ، هزینه کلاس های آیلتس و... روی این لینک کلیک کنید.

بهترین کلاس آیلتس رشت

بسیاری از موسسه های زبان رشت دوره هایی تحت عنوان دوره های آیلتس تالیف کرده‌اند و اساتید زیادی هم به عنوان استاد آیلتس در رشت شناخته می‌شوند. اما انتخاب بهترین کلاس آیلتس در رشت و بهترین مدرس آیلتس در رشت نیاز به بررسی و تحلیل تمامی گزینه‌ها دارد. توصیه ما به شما، استفاده از تجربیات دوستان و آشنایان و بررسی سابقه آموزشگاه یا اساتید، همینطور درخواست مشاوره در خصوص دوره های آیلتس هر آموزشگاه و بررسی سیستم آموزش در آن آموزشگاه است. مسلما با بررسی این موارد، مشکل چندانی برای انتخاب حرفه ای ترین و بهترین دوره های آیلتس رشت نخواهید داشت.

بهترین دوره های فشرده آیلتس در رشت

در بین داوطلبان شرکت در آزمون آیلتس، عده چشمگیری وجود دارند که به دلایل مختلفی مانند برنامه‌ریزی برای اپلای، نیاز به دریافت مدرک آیلتس در مدت زمان کوتاه‌تری دارند. بهترین گزینه برای این دسته از افراد، شرکت در دوره های فشرده آیلتس است. در بخش دوره های آیلتس سایت سپانو، با مطالعه چارت مربوط به دروه های آیلتس ، با گزینه های فشرده و فوق فشرده هم مواجه خواهید شد.
مدت زمان کلاس های آیلتس
هر آموزشگاه یا استاد آیلتس با توجه به برنامه‌ی آموزشی مخصوص خود، مدت زمان خاصی را برای دورهای آیلتس در نظر می‌گیرد. زمان کلاس های آیلتس بسته به نوع دوره ( کلاس های ترمیک – کلاس های فشرده – کلاس های فوق فشرده – کلاس خصوصی آیلتس) و برنامه‌ی آموزشگاه‌ها، متفاوت است.

دوره های آیلتس رشت

آکادمی زبان سپانو منظریه : بلوار منظریه ، کوچه ی اسیری
موسسه پاسارگاد در رشت : آموزشگاه زبان پاسارگاد : رشت - خیابان بیستون - کوچه بهزادی
آکادمی زبان سفیر گفتمان رشت : رشت - گلسار – انتهای خیابان 122
نمایندگی مجتمع فنی تهران در رشت : رشت – گلسار – ابتدای بلوار گیلان 
مرکز آموزش زبان استاد مسجدی : رشت ، خیابان معلم ، بین میدان مادر و سرگل اول کوچه عطائی ، ساختمان ۲۱
آموزشگاه زبان سما رشت : رشت، پارک شهر، خیابان حافظ، بعد از پوریای ولی، کوچه مویدی
آموزشگاه جاویدان: رشت، گلسار، بلوار گیلان، کوچه جنب فروشگاه سناتور

 

بهترین استاد آیلتس رشت

اساتید متعددی در زمینهی دوره های آیلتس و کلاس های خصوصی آیلتس در رشت فعال هستند.

اساتید آیلتس سپانو : استاد– دکتر امید استاد،  آلا پاک عقیده،  استاد فرخ لقا جلالی،   – استاد مصطفی اکبرپور، – استاد پیام معدلت،  استاد مونا خوش سرور ، استاد برهانی

سایر اساتید آیلتس در رشت :

اساتید علی شریفی - استاد مبین شعبانی –اساتید  نوری، – محمدی – طریحی و بابااحمدی در آموزشگاه سما رشت.

اساتید قربانی - کمالی – محمدنژاد و تقوی دوست در آموزشگاه پاسارگاد

همینطور اساتید آیلتس دیگری هم در رشت به برگزاری دوره های خصوصی و گروه آیلتس مشغول هستند. اساتید: استاد طاووسی، – استاد رضا جلوه، – استاد توکل مسکینی، استاد– لاجوردی ، استاد سجاد قائمی نژاد ، استاد– اسد بهنام –، استاد شایان صفری ،– استاد علی امینی –، استاد آرمان بهشتی ، استاد مظفر میرزایی، استاد مصطفی اکبرپور

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید