8 نرم افزاری که میتوانید از آنها برای پیشرفت زبانی خود کمک بگیرید

 
8 نرم افزاری که میتوانید از آنها برای پیشرفت زبانی خود کمک بگیرید
تلفن های همراه شما کاربردهای دیگری بجز تماشای برنامه مورد علاقه و بازی و... نیز دارند. آن ها وسیله های خوبی برای یادگیری و تمرین زبان جدید هستند. با این 8 برنامه همیشه بروز باشید.

1. FluentU

 FluentUیک نرم افزار نوآور برای یادگیری زبان های خارجی است که در رایانه های رومیزی و تلفن های همراه قابل دسترس است. این برنامه از اکثر زبانهای اصلی پشتیبانی میکند و زبان آموزان را با استفاده از مطالب دنیای واقعی که به برنامه درسی تعمیلی تبدیل شده اند ، درگیر میکند.

با FluentU زبان آموزان میتوانند از میان یک کتایخانه درحال رشد و بروز که شامل تعداد زیادی کلیپ های ویدیویی از فیلم های محبوب و برنامه های تلوزیونی ، آهنگ ها ، مقالات ، تبلیغات ، مستندها و... میباشد استفاده کنند. فیلم ها شامل زیرنویس ، لیست واژگان ، کلیپ های صوتی و درس هاییست که به زبان آموزان کمک میکند درک عمیق تری از زبان داشته باشند. درواقع این برنامه ها طوری واقع بینانه هستند که زبان آموز احساس نمیکند که فقط یک درس است بلکه فرصت آشنایی با فرهنگ های دیگر زبان ها و در عین حال لذت بردن از یادگیری را به آن ها میدهد.

این برنامه برای سیستم عامل های اندروید ویژگی های جالبی را قرار داده که از آن میتوان به: صدا ، کلمه جستجو و دوره های طراحی شده زبان اشاره کرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های iOS نیز در دسترس است.

2. PBS KIDS Video

در این برنامه میتوانید از برنامه های "Train Dinosaur" ، "Odd Squad"   و "Super Why" استفاده کنید. فیلم ها طوری ارائه میشوند که به زبان آموزان امکان تمرین مهارت های حل مسائل را میدهد. این برنامه بسیار متنوع است بطوری که همیشه زبان آموز را درگیر تمرین و آموزش نگه میدارد. این برنامه قابلیت تغییر محتوا برای همه سنین حتی بزرگسالان را دارد.

3. ClassDojo

ClassDojo یک برنامه نوآور است که به زبان آموزان اجازه میدهد تا اهداف خود را تعیین کنند. همچنین یک بستر اشتراک گذاری با برنامه های معروف رسانه های اجتماعی فراهم میکند تا زبان آموزان یتوانند موفقیت های هود را به اشتراک بگذارند و به یکدیگر در حل مشکلات کمک کنند و مهم تر از همه این برنامه یک قابلیت ویژه برای والدین دارد. آن ها متوانند با ثبت نام در برنامه بر روی کارها و فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند.

4. Edmodo

این برنامه امکان شرکت در بحث های کلاسی را برای زبان آموزان فراهم میکند. آنها میتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این برنامه یک تجربه یادگیری فراگیر مشابه کلاس را به شما هدیه میدهد.

5. Google Classroom

برنامه Google Classroom یک برنامه مشترک است که با سایر برنامه هایی که بخشی از G Suite هستند مانند: Google Drive ، Google Calendar ،  Gmail  و  Google Slides یکپارچه شده است. این امر به زبان آموزانی که از برنامه های Google استفاده میکنند امکان اشتراک گذاری تکالیف و مطالب جمع آوری شده را میدهد. این برنامه امکاناتی نیز دارد مثلا میتوانید آن را تنظیم کنید تا در تاریخ مورد نظر مطالب شما را نمایش دهد و همچنین میتوانید دستورالعمل ها و برگه های کاری را به راحتی با استفاده از Google Drive به آن وصل کنید. با این ویژگی ها میتوانید اطلاعات زیادی را به اشتراک بگذارید. همه چیز از مطالب و توضیحات تکمیلی گرفته تا تکالیف در Google Classroom قابل بارگذاری برای همه افراد گروه میباشد.

یادتون باشه که سپانو یکی از پیشروترین موسسات در آموزش آنلاین زبان هست و شما به راحتی از هر جایی  می تونید یک زبان رو با شهریه های بسیار پایین تر و البته با کیفیت بی نظیری یاد بگیرید. برای دیدن و ثبت نام در کلاسهای آنلاین و حضوری سپانو اینجا رو کلیک کنید.

راستی در زمینه آیلتس موسسه سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینشه و بهتر بدونید خانه آیلتس آفرینش معتبرترین و بزرگترین مرکز تخصصی آموزش آیلتس توی کشوره. برای ثبت نام و تعیین سطح دوره های آیلتس اینجا رو کلیک کنید

 

بهترین برنامه های ارتباطی

یکی از بزرگ ترین مشکلات برای هر زبان آموزی یافتن وقت کافی برای ارتباط با دیگر زبان آموزان است. در ادامه چند برنامه که به برقراری ارتباطات حوب کمک میکند آورده شده.

6. Remind

این برنامه امکان ارسال سریع و آسان پیام های فردی و اطلاعات کلاسی را فراهم میکند. از توانایی های این برنامه ریز یاداوری های قبل از زمان است که به نوبه خود کمک بزرگی است. پیام ها و یاداوری ها مستقیم به تلفن های همراه گیرنده میرود و میتواند 70 زبان مختلف را ترجمه کند.

7. Teacher’s Gradebook

این یک برنامه عالی بخصوص برای معلمان است. Teacher’s Gradebook به شما این امکان رامیدهد که:

به موقع سرکلاس ها حضور بیابید.

نمرات و گزارشات خود را ثبت کنید.

ترتیب صندلی ها را ضبط و مدیریت کنید.

مقالات درجه بندی شده تولید کنید.

این برنامه را میتوان در تلفن ، رایانه یا لپ تاپ بدون نیاز به اینترنت استفاده کرد. مهم تر این که این برنامه قابلیت ادغام با Google Classroom را دارد.

8. Ringya

Ringya یک برنامه ارتباطی است که با بسیاری از پیامرسانان دیگر متفاوت است زیرا این برنامه بطور خاص برای زبان آموزان طراحی شده. این برنامه باعث میشود تا زبان آموزان بتوانند در طول دوره برای اشراک گذاری مطالب و تکالیف با یکدیگر در ارتباط  باشند.

www.sepano.net

کانال تلگرام سپانو http://www.telegram.me/sepanoec

صفحه اینستاگرام سپانو :https://www.instagram.com/sepanola/

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید