زبان چینی ، زبان قدرتمند آینده

 
زبان چینی ، زبان قدرتمند آینده
مسلط بودن به بیش از یک زبان فواید زیادی دارد ، تفاوتی ندارد چه زبانی باشد. با این حال ، برخی از زبانها نسبت به سایرین دارای مزایای بیشتری هستند ماندارین چینی یکی از آن زبانهای قدرتمند است که یکی از زبانهای پرمحتوا است. با اینکه یکی از دشوارترین زبان هاست ، آموزش آن به بچه ها ، آینده ای روشن را برای آن ها تضمین میکند. همانطور که می دانید اکنون چین دومین نیروگاه بزرگ اقتصادی در جهان است. انتخاب دیگری بهتر از ماندارین به عنوان یادگیری زبان دوم نیست. در زیر دلایل اصلی یادگیری بچه ها به زبان ماندارین چینی آورده شده است.

چرا بچه ها باید ماندارین یاد بگیرند؟

در این مقاله 10 دلیل وجود دارد که چرا کودکان باید ماندارین چینی را یاد بگیرند.

1. چین یک قدرت اقتصادی جهانی در حال افزایش است.

طبق مقاله ای که در نیویورک تایمز منتشر شده است ، چین در این روزها از ژاپن پیشی گرفته است تا به دومین اقتصاد بزرگ جهان در پشت ایالات متحده تبدیل شود. جهان باید در آینده ای بسیار نزدیک چین را یک ابرقدرت جدید اقتصادی در نظر بگیرد.

نیکلاس آر. لاردی ، یک اقتصاددان در انستیتوی اقتصاد بین المللی پترسون اظهار داشت: این پدیده که در آن چین از نظر اقتصادی ژاپن را تحت الشعاع قرار داده است ، به طور غیرمستقیم آنچه را که برای بخش بهتر دهه اتفاق افتاده است را تأیید می کند و اینکه چینی ها اکنون از ایالات متحده یا ژاپن شرکای تجاری بزرگتری و بهتری هستند.

2. ماندارین چینی گسترده ترین زبان گفتار جهان است

اگرچه ممکن است اعداد گزارش شده در برخی از وب سایت ها یا گزارش ها کمی غیرمتعارف باشند ، اما بیشتر آنها تعداد گویشوران بومی ماندارین را نزدیک به 1.2 میلیارد میدانند. در سطح جهانی ما به 20٪ از جمعیت جهان میرسیم که به زبان چینی صحبت می کنند. بدون شک این زبان به عنوان پر مکالمه ترین زبان دنیا قرار دارد. یادگیری ماندارین کودک شما را قادر می سازد با بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان صحبت کند و اگر فرزند شما زبان انگلیسی را از قبل فراگرفته باشد ، فرزند شما تقریباً قادر به برقراری ارتباط با نیمی از جمعیت جهان خواهد بود!

3. یادگیری ماندارین به پیشرفت شنوایی دقیق و تفسیر صداها کمک می کند.

یادگیری زبانهای تونی برای کودکان آسان تر است. این امر به این دلیل است که کودکان خردسال نسبت به تفاوت صداها حساس تر هستند. هرچه کودک در سن کمتر شروع به یادگیری کند ، دقیق تر می تواند این صداها را تکرار کند. این آشنایی با لحن ها و صداها در واقع به پرورش توانایی موسیقی در کودکان کمک می کند.

یک مطالعه در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو ، ارتباط مستقیمی بین تسلط به یک زبان تنشی و سرعت در پیشرفت را نشان میدهد. بنابراین نه تنها یادگیری ماندارین به نفع مغز است بلکه هوش کودک شما را افزایش میدهد.

4- یادگیری ماندارین به تفسیر بهتر نمادها کمک می کند.

ماندارین بویسله شکل نوشتن بیش از هزاران شخصیت ساخته شده است. زبان آموزان ماندارین باید بتوانند تعداد زیادی از نمادهای تصویری را بخوانند و تفسیر کنند. با انجام این کار ، کودکان احتمالاً مناطق بیشتری از مغز را نسبت به انگلیسی فعال می کنند که به الفبای آوایی متکی است.

 

با یادگیری ماندارین ، کودکان می توانند در ارتباطات تصویری مهارت بیشتری پیدا کنند و با اشتیاق بیشتری به تفسیر نمادها در هنرهای تجسمی و درک تمایزها در نمادگرایی و ارتباطات تصویری بپردازند.

5- مهارتهای ریاضی قوی تری با یادگیری زبان ماندارین چینی بدست می آورید.

مطالعات نشان می دهد که در واقع یک ارتباط علمی بین یادگیری ماندارین و بهبود توانایی ریاضی وجود دارد. دانشمندان براساس مطالعات خود به نتیجه رسیده اند ، مفاهیم ریاضی به تسلط زبانی متصل هستند و موضوع جداگانه ای نیست که بخش دیگری از مغز را فعال می کند.

از آنجا که ماندارین شامل یادگیری زبان ، صداها ، ترسیم و ریاضیات است ، از این رو مناطق بیشتری از مغز را فعال می کند و به طور کلی رشد شناختی را بهبود می بخشد ، این امر در مورد بزرگسالان نیز صدق می کند. در حقیقت ، گویشوران ماندارین برخلاف گویشوران انگلیسی که احتمالاً بین نیمکره های چپ و راست متناوب هستند بیشتر از مغز خود در هر زمان استفاده می کنند. از نظر تئوری ، این مسئله باعث:  خلاقیت کلی بیشتر ، افزایش حل مسئله و افزایش هوش هیجانی بیشتر در مغز میشود.

6. دانستن زبان ماندارین چینی می تواند کودک شما را خلاق تر کند.

چگونگی اتوماتیک سازی نیروی کار در آینده  نیاز به نبوغ و خلاقیت بالایی در انسان دارد. چگونه ما به عنوان والدین می خواهیم به ساختن و هموار کردن راهی بیشتر برای غنی سازی مهارت های تفکر و خلاقیت در کودکانمان کمک کنیم؟ یکی از بهترین راه ها یادگیری زبان دوم است.

مطالعات متعددی ارتباط بین مهارتهای خلاقیت و حل مسئله را و دو زبانه بودن را اثبات کرده است. یادگیری یک زبان خارجی باعث می شود کودکان از طریق لنزهای مختلف دنیا را ببینند. توانایی تأمل در چندین دیدگاه نسبت به یک مسئله ، پایه و اساس حل مسئله بطور خلاق تر میباشد.

7. آموزش زبان چینی به کودکان فرصتی بهتر را برای پذیرش در مدارس بهتر درسرتاسر دنیا فراهم میکند.

مشخص است که ورود به مدارس بهتر نسبت به گذشته سخت تر شده است. بیشتر دانش آموزان متقاضی مراجعه به چندین مدرسه هستند تا اطمینان حاصل کنند که در بهترین مدرسه پذیرش شوند.

با رقابت شدیدی که برای ورود به مدارس خوب وجود دارد ، یکی از بزرگترین و رایج ترین چالشی که کودک با آن روبروست ، انتخاب شدن از بین هزاران متقاضی دیگر است.

8. زبان ماندارین چینی برای حرفه شما عالی است.

با وجود شرکت های چینی بیشتر در سطح بین المللی و شرکت هایی که در آن سرمایه گذاری می کنند و با آنها همکاری می کنند نیاز به استخدام افرادی دارند که از قبل زبان و فرهنگ را بشناسند. با یادگیری ماندارین چینی ، خود را در موقعیت نخست قرار می دهید تا "ارتقاء" یا حداقل یک پرسنل قابل اعتماد یا کلیدی در سازمان خود باشید.

همچنین آموزش برای نیروی کار در آینده بسیار مهم است و دو زبانه بودن می تواند بسیاری از گزینه های شغلی را باز کند. تعداد زیادی از مشاغل در آموزش و پرورش ، مراقبت های بهداشتی ، امنیت ملی ، ترجمه ، جهانگردی و مشاغل بین المللی کاندیداهای دو زبانه را می طلبند ، در نتیجه فرصت شغلی بالاتری برای کسانی که می توانند به یک زبان دوم صحبت کنند وجود دارد.

علاوه بر این ، دانستن یک زبان خارجی می تواند واجد شرایط بودن برای مشاغل در سایر کشورها را آسانتر کند خصوصاً اگر مهارتهای مهمی داشته باشید.

9- چین مکانی عالی برای کار کردن است.

با داشتن یک اقتصاد پررونق و رو به رشد و چند صنعت ، فرصت هایی برای افراد با تمام سطوح تجربه و تحصیلات فراهم می کند. چین یکی از بهترین مکان ها برای یافتن کار و ایجاد یک حرفه  در این روزهاست.

بنابراین ، اگر به دنبال کار در خارج از کشور هستید ، چرا به اضافه کردن چین به لیست خود فکر نمی کنید؟

10- یادگیری زبان چینی سرگرم کننده است.

لذتی در توانایی مکالمه با دیگران به زبان مادری وجود دارد که مانند احساس داشتن یک دستاورد است. همچنین کشف کلمات به زبان خارجی که به زبان مادری شما وجود ندارد ، جالب است.

لذت یادگیری یک زبان خارجی کشف تفاوت در چگونگی مشاهده مردم به جهان است. جالب است بدانید واق واق کردن سگ ها به انگلیسی"  "wang wang و به زبان ماندارین "wow wow" است.

 

پس منتظر چی هستین؟

همانطور که می بینید ، یادگیری ماندارین چینی فواید زیادی دارد.

در آموزشگاه زبان های خارجه سپانو زبان ماندارین چینی و دیگر زبان های روز دنیارو با بهترین و بروزترین روش های ممکن با محیطی آرام و اساتیدی مجرب میتوانید بیاموزید. دوره های زبان چینی با استفاده از متد های جدید برای مسافران و تاجران و علاقه مندان. برای اطلاع از دوره های آموزشی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

www.sepano-ac.ir

کانال تلگرام سپانو http://www.telegram.me/sepanoec

صفحه اینستاگرام سپانو :https://www.instagram.com/sepanola/

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید