7 کاری که باید هنگام یادگیری انگلیسی از انجام آنها اجتناب کنید

 
7  کاری که باید هنگام یادگیری انگلیسی از انجام آنها اجتناب کنید
آموزشگاه زبان های خارجه سپانو رشت سعی در مشاوره و راهنمایی کسانی که میخواهند زبان یاد بگیرند را دارد. اگر نتوانید موانعی را ایجاد کنید که مانع پیشرفت شما شود ، یادگیری زبان ساده تر میشود. در ادامه هفت مورد را که باید هنگام یادگیری زبان انگلیسی ازآنها اجتناب کنید آورده شده.

1-  از گوش دادن به افرادی که می گویند یادگیری زبان انگلیسی دشوار است ، خودداری کنید

انگلیسی در سراسر جهان صحبت می شود و اغلب برای افرادی که مایل به یادگیری زبان دوم هستند انتخاب برتر است. این بدان معناست که بسیاری از افراد قبلاً در یادگیری آن موفق بوده اند. به دلیل میزان استثنائات در قوانین ، املا و تلفظ نامنظم و میزان  لهجه های مختلف ، زبان انگلیسی گاهی اوقات برای یادگیری سخت محسوب می شود. اما با حفظ انگیزه خود می توانید به موفقیت برسید.

2-  انگلیسی را از زندگی خود جدا نکنید

زبان انگلیسی زبان خوبی برای یادگیری است ، اما به محض خارج شدن از درب کلاس ، استفاده از زبان را فراموش نکنید. برای اینکه یک زبان آموز انگلیسی موفق باشید ، سعی کنید خود را در زبان خارج از کلاس غرق کنید. این امر به ویژه در مورد استفاده زبان  در کارهای مورد علاقه شما خوب عمل می کند ، بنابراین به آهنگ های انگلیسی زبان توسط هنرمندان مورد علاقه خود یا فیلم هایی با بازیگران مورد علاقه خود گوش فرا دهید و یا کتاب ها و رمان های مورد علاقه ی خود را به زبان انگلیسی مطالعه کنید. حتی میتوان یک کتاب آشپزی ساده را مطالعه و همراه آن به پخت غذاهای خوشمزه مشغول شد.

3-  از مقایسه خود با سایر زبان آموزان خودداری کنید

مهم نیست که شما چه سطح مهارتی داشته باشید ، مشخص است که در یک محیط ، زبان آموزان همکار شما دقیقاً هم سطح شما نخواهند بود. همه با سرعت های مختلف یاد می گیرند. در هر سطح دیگری که هستید ، بسیار تلاش کرده اید که به آن برسید ، پس به این واقعیت افتخار کنید و ادامه دهید و احساس نکنید عقب تر از دیگران یا ضعیف هستید شما در همان سطحی هستید که باید باشید پس فقط به تلاش برای یادگیری ادامه داده و همیشه رو به جلو نگاه کنید!

4-  از انتظار طولانی برای استفاده مهارت زبان انگلیسی خود خودداری کنید

یادگیری زبان انگلیسی یک مهارت است و درست مانند سایر مهارت ها مانند رانندگی با ماشین یا نواختن یک ساز موسیقی ، باید به تمرین آن بپردازید. ممکن است از خود انتظار داشته باشید که با اعتماد به نفس کامل از زبان انگلیسی خود استفاده کنید ، اما خیلی صبر نکنید. هرچه زودتر انگلیسی خود را به چالش بکشید ، توانایی شما سریعتر بهبود می یابد. و این اعتماد به نفس شما را بالاتر میرود.

5-  از اشتباه کردن نترسید

با ترس از باز کردن دهان خود و صحبت کردن به زبان انگلیسی و اشتباه کردن زندگی نکنید. اگر اشتباه کنید ، هیچ چیز بدی رخ نخواهد داد و ترس می تواند یک مانع محکم برای غلبه بر آن باشد. به جای نگرانی در مورد نحوه واکنش مردم به تلاش شما برای صحبت به زبان انگلیسی ، این اطمینان و جسارت را داشته باشید که آن را امتحان کنید  و به سادگی از هر اشتباهی که انجام می دهید یاد بگیرید.

6-  از زبان انگلیسی برای خود غول نسازید

وقتی میگن مهاجرت، اولین مانع عظیم و غول آسای جلوی ما، زبان میشود. حتی برای کسانی که از بچگی هم زبان می خواندن، مقوله یادگیری زبان دشوار میباشد. از زبان انگلیسی برای خودمون غول نسازیم و این تصورات را رها کنیم تا بتوانیم به واقعیت ها و موفقیت ها برسیم.

هر زبانی قوانین دستوری خود را دارد و عادت کردن با آنها فقط بخشی از فرایند یادگیری یک زبان است. اما بسیاری از زبانها جنبه های ساده ای از گرامر را نیز دارند ، بنابراین به قسمت های سخت تر زبان انگلیسی توجه نکنید بلکه سعی کنید با یادگیری قسمت های ساده تر پیشرفت خود را ادامه دهید. به عنوان مثال ، آیا می دانید که انگلیسی یک گرامر گذشته ساده دارد؟ شما میتوانید بسیاری از افعال انگلیسی را با افزودن "ed" در انتها به گذشته تبدیل کنید.

7-  در انتخاب آموزشگاه عجله نکنید

بسیاری از ما به نحوی درگیر یادگیری زبان هستیم  و در حال ادامهٔ تحصیل در آن حوزه باشیم. هرکدام نیز روش منحصر به‌ فرد خود را برای فرا گرفتن این زبان پیش رو گرفته‌ایم.برخی مطالعه به‌صورت خود خوان یا Self Study را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و برخی نیز از نرم‌ افزارها و روش‌های دیگر بهره می‌بریم؛ اما اغلب ما می‌دانیم که کلاس درس و حضور در یک آموزشگاه زبان خوب می‌تواند تاثیر فراوانی در یادگیری داشته باشد.آموزشگاه زبان خوب کدام است؟ این سوال بسیار کوتاه و ساده به نظر می‌آید، اما جواب به آن چندان ساده نیست. خیلی از ما تجربه رفتن به آموزشگاه های زبان مختلف را داشته‌ایم: گاهی اوقات از ابتدا ناراضی بودیم، گاهی هم یکی دو ترم کلاس رفتیم و بعد از آن از استاد خوشمان نیامد!  در بعضی آموزشگاه ها استادها خوب بودند اما فضای موسسه زبان چندان چنگی به دل نمی‌زد.آموزشگاه زبان  در کشور ما فراوان است، اما شناخت و انتخاب آموزشگاه زبان خوب  می‌تواند تاثیر فراوانی در یادگیری داشته باشد.آرام بودن محیط آموزشگاه در حین تدریس نیز از موارد مهم و ضروری است، آموزشگاه اگر نتواند آرامش شما را در هنگام مطالعه و یادگیری فراهم کند قطعاً نمی‌تواند بازده آموزشی خوبی برای شما داشته باشد.

 

. www.sepano-ac.ir

www.sepano.org.ir

www.sepano.net

کانال تلگرام سپانو http://www.telegram.me/sepanoec

صفحه اینستاگرام سپانو :https://www.instagram.com/sepanola/

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید