آزمون ماک آیلتس از نون شب هم واجب تر!

 
آزمون ماک آیلتس از نون شب هم واجب تر!
شرکت در آزمون های آزمایشی می تواند میانبری باشد برای محک زدن دانش خودتان و اینکه بدانید آیا اعتماد به نفس کافی را برای شرکت در این دوره ها دارید یا نه؟ شاید مهم تر از داشتن سطح خوب در زبان انگلیسی کم کردن استرستان باشد. استرس می تواند نمره واقعی شما را تا سطح بسیار زیادی کاهش دهد. پس اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید حتما در آزمون ماک آیلتس شرکت کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون ماک آیلتس و زمان برگذاری آن با شماره های آموزشگاه زبان سپانو تماس بگیرید و یا وارد سایت سپانو شوید.

قبل از هرچیزی بهتره کمی با آزمون ماک آیلتس آشنا بشیم و ببینیم که اصلا این آزمون چی هست و چه کمکی به ما میکنه.

ماک MOCK در لغت به معنای تقلیدی است و به آزمونی گفته می‌شود که کاملاً شبیه آزمون اصلی باشد.
آزمون ماک آیلتس یا همان آزمون آزمایشی یا شبیه سازی شده آیلتس، آزمونی مطابق با شرایط آزمون آیلتس و با سؤالات استاندارد شامل چهار بخش Listening/Reading/Writing/Speaking می‌باشد که به صورت حضوری برگزار می‌شود و توسط یک یا چند نفر آزمون گیرنده از آزمون دهنده گرفته شده و توسط تصحیح کننده ای که مسلط به آیلتس و مهارت‌های آن است بررسی و نمره دهی می‌شود.

 

مثل خود آزمون آیلتس، امتحان ماک هم دو نوع عمده دارد:

  • آزمون ماک آیلتس آکادمیک
  • آزمون ماک آیلتس جنرال

یکی از مهم ترین سوالات برای زبان آموزان و متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی به منظور تحصیل و کار و مهاجرت امروز این است که کدام آزمون برایشان مناسب است و ساختار آزمون آیلتس جنرال با آکادمیک چه تفاوت هایی دارد. انتخاب درست نوع آزمون بسیار مهم است، زیرا هریک اهداف خاصی را دنبال می کند و کاربردهای متفاوتی دارند، به علاوه استراتژی و روشهای آمادگی برای هریک کاملاً متفاوت است. از نظراعتبار مدرک و مدت زمان اعتبار هیچ تفاوتی ندارند و تفاوت آزمون آکادمیک و جنرال در ساختار سوالات و تفکیک اهداف داوطلبان به بخش های مختلف است.

 

آیلتس آکادمیک‌(IELTS Academic)‌‌‌برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد به بالا و در واقع مهاجرت تحصیلی دارند مناسب است.

آیلتس جنرال یا عمومی‌‌(IELTS General)‌‌‌برای افرادی که به طور کلی قصد مهاجرت به یکی از کشورهای انگلیسی زبان (استرالیا، کانادا، نیوزلند، بریتانیا) یا تحصیل در مقاطع پایین تر و کالج را دارند، مناسب است.

 

متن ریدینگ و رایتینگ جنرال کلی تر و حول موضوعات اجتماعی بوده و از روزنامه، رادیو، تلویزیون و اینترنت گرفته شده است. در مقابل متن ریدینگ و رایتینگ آکادمیک در زمینه موضوعات علمی و دانشگاهی بوده و در عین حال که مشکل است ولی می تواند از نظر محدود بودن موضوعیت یک مزیت به حساب بیاید.

بهتر است در هنگام ثبت ‌نام، نوع آن را هم به درستی و بسته به نیاز خود، مشخص کنید.

 

 

 

 

آزمون ماک مناسب چه کسانی است؟

مدت زمان این آزمون حداکثر ۳ ساعت میباشد و از آنجایی که ماک، دقیقا مشابه آزمون آیلتس است و از این جهت آزمون سختی بوده و نیازمند تسلط نسبی به نکات پاسخ دهی به تسک‌های آزمون است، کسانی باید این تست را بدهند که با نکات آزمون آیلتس آشنا باشند و روش‌های مدیریت زمان را هم بدانند مخصوصاً که این آزمون، رایگان نبوده و هزینه‌ای هم بابت برگزاری و تصحیح آن از متقاضیان دریافت می‌شود.

 اما در آموزشگاه زبان های خارجه سپانو که  برگزار کننده دوره های آموزش آیلتس در رشت  می باشد آزمون ماک آیلتس با همکاری خانه آیلتس آفرینش معتبرترین مرکز تخصصی آیلتس در کشور برگزار می شود و این آزمون برای زبان آموزان به صورت آزمون ماک آیلتس رایگان برگزار می شود. برگزاری آزمون ماک آیلتس که به صورت کاملا شبیه به آزمون واقعی برگزار شود و با تقریب بسیار بالا نمره نزدیک به نمره آزمون واقعی باشد بسیار مشکل است اما در آزمون های آموزشگاه زبان های خارجه سپانو این کار به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

زبان آموزان عزیز توجه داشته باشید ! 

 موسسه ای  که ماک را برگزار میکنه باید بسیار حرفه  ای و کار بلد باشه  پس هر جایی آزمون ماک ندهید  چون ممکنه ازمون استاندارد  نباشه و نمره خوبی نگیرید و  از نظر روحی  دچار حس بد و یا حتی شکست روحی  بشوید که ای وای این همه خواندم و هیچی  بلد نیستم. چون درجه سختی سوال ها  و کلا فورمت سوالها باید طبق استاندارد  خود ایلتس باشد که متاسفانه خیلی از موسسات این موضوع را رعایت نمیکنند مثلا سوالها را خیلی سخت میدهند تا نمره خوبی نگیرید  تا مجبور به شرکت در کلاسهای آن موسسه  خاص بشوید. پس حتما   قبل از انتخاب مکان آموزشی خوب  تحقیق و بررسی کنید.

هر چهار مهارت آزمون آیلتس یعنی مهارت های Speaking, Writing, Listening, Reading طبق روال آزمون آیلتس واقعی برگزار می شود. زمانبندی آزمون ماک آیلتس آموزشگاه زبان های خارجه سپانو نیز دقیقا با زمانبندی آیلتس منطبق است . زبان آموزان می توانند زمانی در آزمون شرکت کنند که با برنامه خود منطبق باشد و به همین دلیل از نظر برگزاری و شرکت در آزمون انعطاف پذیری بالایی وجود دارد.

 

 

حال ما چند دلیل طلائی برای شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس به شما خواهیم گفت:

با سوالات واقعی آزمون اصلی آشنا میشوید.
در شرایط زمانی آزمون خود را محک میزنید.
تکنیک های یادگرفته را مورد آزمون قرار می دهید.
چند ساعت نشستنِ مداوم بر روی صندلی ،بدون   بلند شدن ، نیاز به تمرین دارد.
از لحاظ روانی با شرایط آزمون سازگار می‌شوید.
پیش‌بینی نسبی از نمره خود خواهید داشت.
چالشهای پیش بینی نشده و احتمالی را مدیریت می‌کنید.
عموما آزمون ها به همراه تحلیل و مشاوره هستند که اطلاعات خوبی می دهند.
با تسکهای مختلف هر مهارت آشنا می‌شوید.
پاسخهای خود را می‌توانید با پاسخهای درست مقایسه کنید.

و همه اینا به یک هدف ختم میشوند: کسب نمره بهتر  در ازمون اصلی

 

 

پس آیا برای MOCK آمادگی دارید؟ در این صورت روی رزرو آزمون ماک کلیک کرده و فرم مربوطه را برای آموزشگاه زبان های خارجه سپانو ارسال کنید و نوع آزمون آیلتس یعنی آیلتس جنرال و آکادمیک را انتخاب کنید. بعد از آن باید در سایت شماره تماس و ایمیل خود را وارد نمایید. مشاورین آموزشگاه برای این مراحل تمام راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند.

 

 

 

 

برای  کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

 

www.sepano-ac.ir

www.sepano.org.ir

 www.sepano.net

https://www.afarinesh.org/rasht 

کانال تلگرام سپانو http://www.telegram.me/sepanoec

صفحه اینستاگرام سپانو https://www.instagram.com/sepanola/

 

 


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید