به چه دلیل زبان انگلیسی یاد می گیریم؟

 
بهترین آموزشگاه زبان رشت بهترین را با کیفیت و نتایج بسنجیم تا به میزان و متر مناسبی بابت سنجش این سوال که بهترین آموزشگاه زبان رشت کجاست ؟ برسیم و پاسخ مناسبی بدهیم. برای این مسئله باید به این موضوع فکر کنیم ، آموزشگاه زبانی که در رشت صرفا شهرت دارد در مقایسه با موسسه زبانی که گمنام است بهتر است یا نه؟ یا موسسه زبانی که ناشناخته و چراغ خاموش حرکت می کند آیا برتر از آموزشگاه زبانی با شهرت کشوری است. خوب هیچ کدام از این مسائل نمی تواند به خودی خود دلیل خوبی برای انتخاب بهترین موسسه زبان در گیلان باشد بلکه باید به سوابق، اساتید، کتابها، روش های آموزشی و روشهای مدیریتی و کیفیت مکان و خدمات ارائه شده در آن موسسه اندیشید. و البته نتایجی که بر اثر جمع این موارد به دست می آید را به دقت بررسی کنیم. موسسه زبان سپانو تنها آموزشگاه بومی در استان گیلان و شهر رشت می باشد که دارای گواهی نامه ایزو 9001:2015 از موسسه دی ای اس از انگلستان می باشد و این به معنی تضمین کیفیت آموزش و تضمین کیفیت خدمات رسانی در بالاترین سطح می باشد. آلمانی در رشت : در آزمون گوته آلمانی آموزشگاه زبان سپانو بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی را در طی چند سال اخیر داشته به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 1300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 100% می باشد. آیلتس در رشت : در زمینه آیلتس و تافل بالاترین نمره کسب شده در موسسه نمره 9 می باشد و 98% از زبان آموزان در آیلتس موفق به کسب نمره بالای 6.5 شده اند. فرانسوی در رشت : مهاجرت به کبک را با نام سپانو در رشت می شناسند و این نشان از موفقیت شاگردان سپانو در آزمون های مختلف فرانسوی می باشد. طبق نظر سنجی های مکرر و با شرکت بیش از 2500 نفر سپانو نمره 98 را از صد در درصد رضایت و رغبت کسب نمود و این نشان از بهترین کیفیت آموزش زبان در رشت دارد. با احترام به همه موسسات و آموزشگاه های زبان در گیلان و اساتید کلاس های خصوصی و عمومی در رشت باید خاطر نشان کرد که سپانو یکی از بهترین ها در گیلان است و می کوشد تا برای ارتقائ سطح علمی و آموزشی در استان گیلان و شهر رشت بهترین ها که همانا در خور شئان همشهریان و هم استانی ها و حتی مهمانان ما باشد را فراهم کند.
امروزه به دلیل گستردگی زبان انگلیسی در اکثر امور، نه تنها در کشورهایی که انگلیسی زبان رسمی آنهاست، بلکه در دیگر کشورها نیز انگلیسی، زبان بخش عظیمی از مردم بومی است. لذا جهت برقراری ارتباط با مردم سراسر جهان، دسترسی به اطلاعات، پیشرفت های شغلی و ... نیازمند زبانی واحد و آسان هستیم.

 

 زبان انگلیسی در سپانو

 

امروزه به دلیل گستردگی زبان انگلیسی در اکثر امور، نه تنها در کشورهایی که انگلیسی زبان رسمی آنهاست، بلکه در دیگر کشورها نیز انگلیسی، زبان بخش عظیمی از مردم بومی است. لذا جهت برقراری ارتباط با مردم سراسر جهان، دسترسی به اطلاعات، پیشرفت های شغلی و ... نیازمند زبانی واحد و آسان هستیم.

 

در طی این سال ها به جهت سرعت گسترش فرهنگ، سبک زندگی و توسعه اقتصادی و قدرت نظامی بریتانیا، زبان انگلیسی به دلیل محبوبیت و سهولت استفاده، به عنوان زبان بین المللی برگزیده شده است. بنابراین به جای یادگیری چندین زبان، همه مردم با یادگیری یک زبان واحد، قادر شدند فاصله هایی را که به جهت تنوع زبان های مورد استفاده در کشورهای گوناگون ایجاد شده بود، بردارند.

در دنیای مدرن امروزی نیز برای استفاده راحت تر و بهتر از رایانه، اینترنت، شبکه های اجتماعی و تکنولوژی جدید نیاز به یادگیری زبان کاربردی آنها که عمدتاً انگلیسی می باشد، داریم.

چرا زبان انگلیسی بین المللی است؟

انتخاب زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی دلایل بسیاری دارد. یکی از مهمترین دلایل بین المللی بودن زبان انگلیسی، قدرتمندی صنعت دریانوردی کشور انگلستان و رفت و آمد زیاد افراد انگلیسی زبان به سایر کشورهاست. پس از کشف قاره بزرگ آمریکا، ویرجینیا اولین مستعمره بریتانیا شد و انگلیسی زبان ها به سرعت فرهنگ، سبک زندگی و زبان خود را در کشورهای تحت سلطه گسترش دادند.

 مستعمرات بریتانیا به سبب موقعیت اقتصادی و نظامی و گاهاً به اجبار زبان انگلیسی را به عنوان زبان رسمی خود برگزیدند. حتی بعد از اعلام استقلال این کشورها، زبان انگلیسی به علت سادگی دستور زبان و لغات همچنان به عنوان زبان رسمی مورد استفاده قرار گرفت.

 

انگلیسی زبان رسمی کدام کشورهاست؟

امروزه کشورهایی که زبان انگلیسی در میان مردمانشان بیشترین کاربرد را دارد، و یا انگلیسی زبان رسمی کشورشان می باشد، کشورهای انگلیسی زبان می نامند. کشورهای انگلیسی زبان شامل کشورهای انگلستان، اسکاتلند، ایرلند شمالی و جنوبی، آمریکا، کانادا (به جز استان کبک که زبان رسمی آن فرانسوی است)، استرالیا و نیوزلند می باشند.

 

چه سنی برای یادگیری زبان دوم مناسبتر است؟

امروزه یادگیری زبان دوم برای کودکان در خانواده ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بسیاری از زبانشناسان میان آموزش زبان مادری (زبان اول) و زبان دوم تفاوتی قائل نمی شوند. آنها بر این باورند که ما زبان دوم را نیز همانند زبان مادریمان یاد می گیریم. این در حالیست که عده دیگر نظری کاملاً متفاوت دارند.

از دیدگاه چامسکی، زبانشناس آمریکایی و بر اساس نظریه (دستگاه اکتساب)، نوزاد از زمانی که به دنیا می آید به صورت کاملاً ذاتی نوع خاصی از توانایی برای فراگیری زبان دارد. این توانایی به او کمک می کند که زبان مادریش را به سهولت فرا گیرد. به اعتقاد او در محدوده زمانی خاصی، انسان نهایت آمادگی را برای یادگیری زبان دوم دارد. اما یادگیری زبان دوم (برای مثال زبان انگلیسی) حتی از زمان تولد نیز امکان پذیر است، اما سنین 4 الی 12 سال بیشترین بازده یادگیری را دارند.

sepano kids

زبانشناسان معتقدند که اقدام به یادگیری زبان دوم بعد از سن بلوغ، ممکن است منجر به بروز مشکلاتی در روند یادگیری زبان شود. مثلاً میتوان به طولانی شدن پروسه یادگیری و دشواری در تلفظ صحیح لغات برای زبان آموز اشاره کرد. اما با تنوع روش های یادگیری در دنیای امروز، هیچ امری غیر ممکن نیست. همه ما می توانیم از هر سنی شروع به یادگیری کنیم و با تکرار و تمرین و انتخاب شیوه صحیح و کارآمد، مطالب را به بهترین شکل یاد بگیریم.

منبع:EN24
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید