آیلتس سپانو: شاد و مثبت باشید تا نتیجه بگیرید.

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما،آموزش آیلتس ، کلاس آیلتس در رشت

شاد باشید. شاد باشید.

در جریان آماده شدن برای آزمون آیلتس، لحظاتی که می توانید استراحت داشته باشید، از هر فرصتی برای شاد بودن استفاده کنید. دیدن فیلم یا متنی که شما را به خنده آورد.  فعالیت بدنی و ورزش و رقص و موزیک مثبت را به هیچ عنوان از برنامه تان حذف نکنید.

انگیزه خود را حفظ کنید.

در جریان آماده شدن برای آیلتس مسائل زیادی پیش می آید که انگیزه فرد را ضعیف می کند. باید دلیلی که برای شروع داشته اید را به خودتان یادآوری کنید. هدفتان (نمره خوب در آیلتس) را پیش رو تصویر کنید و آن تصویر را در ذهن تداعی و تکرار کنید تا همچنان پرانگیزه بمانید.

با افراد پرانرژی رفت و آمد کنید.

 از انرژی مثبت افراد استفاده کنید. آنها را در جریان پیشرفت های آیلتسی خود قرار بدهید و گزارش کوتاهی از عملکرد خود در آموزش های آیلتس به افرادی بدهید که برای دریافت انرژی مثبت انتخاب کرده اید. با پشتیبان های مثبت در تماس باشید تا احساس تنهایی نکنید.

افکارتان را مرتب کنید.

 با افکار مغشوش نمی توانید نتیجه خوبی بگیرید. افکار مزاحم و استرس زا درباره آزمون آیلتس را از خود دور کنید. از نگرانی پرهیز کنید و طبق برنامه ای که ترتیب داده اید درس بخوانید.

برنامه جبرانی داشته باشید.

هنگام برنامه ریزی برای آیلتس دو برنامه A , B در نظر بگیرید. در برنامه  B  موارد جبرانی را بگنجانید که اگر موفق نشدید برنامه A را اجرا کنید در فهرست  B  نوع و زمان جبران آن وجود داشته باشد که مضطرب و ناامید نشوید.

موفق باشید.

منبع : ieltstoday

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید