چگونه بدون دلهره و دغدغه در آزمون آیلتس شرکت کنید.

 
بهترین آموزشگاه زبان رشت بهترین را با کیفیت و نتایج بسنجیم تا به میزان و متر مناسبی بابت سنجش این سوال که بهترین آموزشگاه زبان رشت کجاست ؟ برسیم و پاسخ مناسبی بدهیم. برای این مسئله باید به این موضوع فکر کنیم ، آموزشگاه زبانی که در رشت صرفا شهرت دارد در مقایسه با موسسه زبانی که گمنام است بهتر است یا نه؟ یا موسسه زبانی که ناشناخته و چراغ خاموش حرکت می کند آیا برتر از آموزشگاه زبانی با شهرت کشوری است. خوب هیچ کدام از این مسائل نمی تواند به خودی خود دلیل خوبی برای انتخاب بهترین موسسه زبان در گیلان باشد بلکه باید به سوابق، اساتید، کتابها، روش های آموزشی و روشهای مدیریتی و کیفیت مکان و خدمات ارائه شده در آن موسسه اندیشید. و البته نتایجی که بر اثر جمع این موارد به دست می آید را به دقت بررسی کنیم. موسسه زبان سپانو تنها آموزشگاه بومی در استان گیلان و شهر رشت می باشد که دارای گواهی نامه ایزو 9001:2015 از موسسه دی ای اس از انگلستان می باشد و این به معنی تضمین کیفیت آموزش و تضمین کیفیت خدمات رسانی در بالاترین سطح می باشد. آلمانی در رشت : در آزمون گوته آلمانی آموزشگاه زبان سپانو بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی را در طی چند سال اخیر داشته به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 1300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 100% می باشد. آیلتس در رشت : در زمینه آیلتس و تافل بالاترین نمره کسب شده در موسسه نمره 9 می باشد و 98% از زبان آموزان در آیلتس موفق به کسب نمره بالای 6.5 شده اند. فرانسوی در رشت : مهاجرت به کبک را با نام سپانو در رشت می شناسند و این نشان از موفقیت شاگردان سپانو در آزمون های مختلف فرانسوی می باشد. طبق نظر سنجی های مکرر و با شرکت بیش از 2500 نفر سپانو نمره 98 را از صد در درصد رضایت و رغبت کسب نمود و این نشان از بهترین کیفیت آموزش زبان در رشت دارد. با احترام به همه موسسات و آموزشگاه های زبان در گیلان و اساتید کلاس های خصوصی و عمومی در رشت باید خاطر نشان کرد که سپانو یکی از بهترین ها در گیلان است و می کوشد تا برای ارتقائ سطح علمی و آموزشی در استان گیلان و شهر رشت بهترین ها که همانا در خور شئان همشهریان و هم استانی ها و حتی مهمانان ما باشد را فراهم کند.

 

در این قسمت چند اصل و تکنیک در مورد شرایط امتحان دادن ارائه می شود:

1.      از ساختار آزمون اطلاع داشته باشید. برای این امر باید پاسخ سوالات زیر را بدانید:

§         این آزمون از چند قسمت تشکیل شده است؟

§         این قسمت ها چه تفاوت هایی دارند؟

§         آیا سوالات چند گزینه ای هستند یا تشریحی یا ترکیبی از هر دو؟

§         مجموع نمرات هر قسمت و کل آزمون چند خواهد بود؟

ü      به عنوان مثال در آزمون آیلتس که هر چهار مهارت را در بر دارد، برای مهارت شنیداری چهار قسمت مختلف در نظر گرفته شده است و برای 40 سوال این قسمت 30 دقیقه زمان در نظر گرفته شده است و در انتها نیز 10 دقیقهفرصت خواهید داشت تا پاسخ ها را وارد پاسخ نامه کنید. در این قسمت ها هم سوالات چند گزینه ای دارید و هم سوالات با پاسخ تشریحی.

ü      شرکت در آزمون های آزمایشی استاندارد می تواند به شما در مورد تمام شرایط و ویژگی های آزمون آیلتس دید کلی بدهد و در صورت تکرار آزمون های آزمایشی می توانید برنامه بهتر و هدفمند تری برای آزمون اصلی داشته باشید.

2.      زمان را مدنظر داشته باشید.

§         طی هر آزمون، تک تک ثانیه ها ارزشمند هستند. استفاده از ساعت دیجیتال به شما کمک می کند تا زمان را دقیق تر محاسبه کنید.

ü      به عنوان مثال، در قسمت نوشتاری آزمون آیلتس برای نوشتن دو متن و انجام دو بخش این مهارت 60 دقیقه زمان دارید. معمولا با توجه به طولانی تر بودن بخش دوم آزمون نوشتاری، سهم بیشتری از زمان به قسمت دوم اختصاص داده می شود.

3.      در ذهن داشته باشید که برای هر سوال چه مقدار زمان لازم دارید.

§         اگر زمان کلی آزمون، درجه سختی سوالات و نمره درنظر گرفته شده برای هر سوال را بدانید، می توانید مشخص کنید تقریبا برای هر سوال چقدر زمان لازم دارید و چقدر زمان به شما داده شده است.

4.      همان ابتدا، کل آزمون را بررسی کنید.

§         قبل از اینکه به سراغ سوالات بروید، دید کلی از آزمون به دست آورید و همه سوالات را از جلوی چشم بگذرانید. شاید بتوانید به طور کلی درجه سختی آزمون را ارزیابی کنید.

ü      در آزمون های آزمایشی استاندارد، معمولا روند کلی میزان سختی و چیدمان سوالات با آزمون اصلی همخوانی دارد. پس می توانید با آمادگی بیشتری در آزمون اصلی شرکت کنید.

5.      به هیچ عنوان متوقف نشوید.

§         اگر پاسخ سوالی را نمی دانستید، اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و به سراغ سوالات بعدی بروید. زمان در حال سپری شدن است. بقیه سولات را پاسخ دهید و در انتها می توانید به آن سوال برگشته و وقت باقیمانده را برای یافتن پاسخ آن سوالات استفاده کنید.

ü      در تصحیح پاسخ نامه آزمون آیلتس شما، ترتیب پاسخگویی به سوالات هیچ نمره ای را برای شما در بر نخواهد داشت. بلکه تعداد پاسخ خای صحیح شما ملاک گرفتن نمره خواهد بود.

 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید