ثبت شرکت در آلمان

 
امروز رفتن به کشور های اروپای جهت تحصیل و ادامه زندگی یکی از بهترین گزینه ی پیش رو هر فرد می باشد ، آموزشگاه زبان سپانو در شت تنها آموزشگاه در شمال کشور می باشد که در امر آموزش تمامی زبان ها از جمله آموزش زبان آلمانی ، آموزش زبان ترکی ، آموزش زبان روسی ، آموزش زبان فرانسوی فعالیت دارد و همچنین با داشتن کارنامه درخشان و قبولی زبان آموزان در امتحانات بیت المللی یکی از برترین ها می باشد ، سپانو با بیش از 300 کیس موفق در آموزن ها می تواند شما را برای رسیدن به هدفتان همراهی کند کیفیت عالی و به روز ترین متدها آموزشی و کادر مجرب از ما تلاش و کوشش از شما ، قبولی آزمون آیلتس ، قبولی آزمون گوته ، داشتن دوره های مختلف در زبان های مختلف با توجه به نیاز هر زبان آموز

هر فردی که قصد کارآفرینی و تجارت در کشور آلمان را دارد می تواند بدون دغدغه و با آسودگی خاطر برای ثبت شرکت در آلمان اقدام نمیاد. دلیل آن این است که ثبت شرکت در کشور آلمان دارای هیچگونه محدودیتی نبوده و فرد با پشت سر گذاشتن مراحل زیر می تواند تجارت خود را در کشور آلمان آغاز نمیاد. مهاجرت به آلمان همیشه پر طرفدار بوده است. روش تحصیل در آلمان نیز روشی است که همه ساله عده ی زیادی برای مهاجرت به آلمان از آن بهره می برند.

ثبت شرکت در آلمان

شرایط ثبت شرکت در آلمان

هر کسی – بدون در نظر گرفتن ملیت یا محل زندگی – می تواند در آلمان به تجارت بپردازد. در آلمان محدودیت قانونی برای سرمایه گذاری و تعداد سرمایه گذاران وجود ندارد.

سرمایه گذاران خارجی می توانند به عنوان شرکت سهامی، شرکا، یا فعالیت تجاری مناسب ترین فرم قانونی ثبت شرکت را از طریق دفتر مستقر در آلمان انتخاب کنند. به هر حال مراحل ثبت شرکت در کشور آلمان به طور کامل مشخص گردیده و بسیار آسان می باشد.

به طور کلی معیار های تعیین انتخاب فرم قانونی به کار تعیین شده برای سرمایه گزاران، مسوولیت و شرایط مالیاتی بستگی دارد.

ساختار ابتدایی تمامی شرکت ها توسط قانون مشروح شده است که پیشبینی ها و اطمینان قانونی را بالا می برد. قوانین مشابه شامل کارآفرینان خارجی و داخلی می شود.

ورود به بخش ثبت تجاری

برای تاسیس شرکت و آغاز فعالیت تجاری، شرکت باید در بخش تجارت عمومی (Handelsregisterو دفتر مبادلات داخلی (Gewerbe-/Ordnungsamt) ثبت گردد.. ثبت شرکت موجب ایجاد شفافیت شده و سطح اطمینان شرکت را ارتقا می دهد.

ثبت تجاری (Handelsregisterاطلاعاتی در مورد تمام روابط بین فروشندگان و شرکت های تجاری را فراهم می سازد. این اطلاعات به صورت کلی و عمومی بوده و سایر شرکت ها نیز به آن دسترسی دارند. ثبت تجاری شامل اطلاعات زیر می باشد:

  • شرکت تجاری
  • اسامی شرکا و مسوولیت فردی هر یک از شرکا
  • مدیر عامل یا مدیر اجرایی
  • سهام اصلی شرکت ها
  • محدودیت های مسوولین شرکت
  • عزل و نصب وکلا
  • اعلام ورشکستگی
  • انحلال و پایان شرکت

شرکت های دارای فعالیت های تجاری نیازمند هستند که ثبت شوند. این از طریق نوع حسابداری، اظهارنامه سالانه، منابع عمده و تعداد کارمندان مشخص می شود. به عنوان یک قانون تمام فعالیت های مرتبط به شرکت باید ثبت شوند.

تجارت های کوچک، تعاونی ها، پیمانکاران، و دفاتر شعبه مستقل نیاز به ثبت ندارند.

فرایند ثبت تجاری شرکت به صورت الکترونیکی در یک فرم تایید شده توسط اداره ثبت ، ثبت می گردد.

شایان ذکر است که در ثبت تجاری شرکت شرکا دارای مسوولیت های محدود می باشند و این نکته قسمتی از اقدامات برای تاسیس شرکت است.

هزینه های ثبت شرکت

هزینه ثبت بر اساس نوع شرکت متفاوت است. هزینه ها شامل صدور گواهینامه دفتر اسناد رسمی و مبلغ تعیین شده توسط دفتر دادگاه محلی می باشد.

هزینه ثبت شرکت و انتشار ثبت شرکت تجاری برای یک شرکت سهامی ۲۵۰ یورو می باشد. برای GmbH این مبلغ حداقل ۴۰۰ یورو و برای AG ۵۰۰ یورو می باشد. این هزینه ها ممکن است در طول پروسه افزایش یابد.

مبلغ و هزینه ها وضع شده نیستند اما توسط قانون کنترل می شوند. میزان آن معمولا به تعداد همکاران و سهام عمده بستگی دارد.

محضر فدرال قانون مدنی آلمان در سایت اینترنتی خود هزینه ها را مشخص کرده است.

مالیات بندی شرکت

کشور آلمان یک مبلغ مشخص مالیاتی برای شرکت ها تعیین نکرده است. برای شرکت ها این مبلغ تقریبا ۳۰% است که شهرداری این مبلغ را کاهش می دهد. با این وجود آلمان یکی از رقابتی ترین سیستم های مالیاتی را در بین کشور های صنعتی دارد.

بخش های مالیات بندی شرکت

شرکت ها در دو سطح مالیاتی طبقه بندی می شوند:

۱ . شرکت ها: به مانند شرکت های مسوولیت محدود (GmbH) یا شرکت های سهامی (AG) مشمول مالیات بر درآمد شرکت می شوند، در حالی که همکاری ها مشمول مالیات بر درآمد شخصی می شوند. هر دو مالیات توسط دولت فدرال مشخص می شوند

۲ . تمامی فعالیت های تجاری: هر دوی شرکت ها و همکاری ها مشمول مالیات معاملات می شوند که شهرداری مشخص می کند.

بر این اساس میزان مالیات می تواند تا ۱۰% متفاوت شود.

توصیه می شود که تمام فعالان تجاری برای افتتاح حساب در همین کشور اقدام کرده و شایان ذکر است که داشتن حساب ارزی در آلمان کاری بسیار ساده می باشد.

افتتاح حساب بانکی مستلزم داشتن پاسپورت، مدرک ثبت تجاری، اساسنامه شرکت و همچنین مدرکی مبنی بر اثبات اسکان در این کشور است. مدارک لازم به فرم شرکت بستگی دارد

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید