نکات مهم آزمون ریدینگ آیلتس (2)

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

سوالات آزمون جنرال را با (G) و جزئیات خاص را با (S) نشانه گذاری کرده ایم:

 (G)  تطبیق سر فصل ها

 (G  و S ) سوالات چند-گزینه ای

 (G  و S ) خلاصه/ نمودار-جریان/تکمیل جدول

 (G  و S ) طبقه بندی

  (G  و S ) سوالات تطبیقی از لیستی مناسب

 (G  و S ) پاسخ دادن به سوالات به شکل بله/خیر/اطلاعات داده نشده

 (G  و S ) پاسخ دادن به سوالات به شکل درست/ نادرست /اطلاعات داده نشده

(S)تطبیق ادامه لغات با پایان جملات

 (S)  تکمیل جملات

(S)  سوالات پاسخ کوتاه

تکنیک هایی برای افزایش سرعت

 

هر کدام از تکنیک های زیر را به صورت جداگانه انجام دهید تا بتوانید به صورت خودکار از آنها استفاده کنید و یا از چند تکنیک به صورت همزمان استفاده کنید:

نگاه اجمالی به متن: متن را به صورت اجمالی نگاه کنید تا بتوانید اطلاعات کلی متن را دریابید. راجع به اطلاعات کلی فکر کنید و درگیر جزئیات نشوید. زیر آنها خط نکشید.

اسکن کردن: تنها به اطلاعات خاص دقت کنید. تمرکز خود را روی معنی متن نگذارید. اگر متن را بخوانید و یا نگاه اجمالی بیاندازید برای جایگذاری لغات به مشکل خواهید خورد.

نگاه اجمالی و خواندن: به متن نگاه اجمالی بیاندازید و بر روی نکات خاص برای بررسی معنی تمرکز کنید. از سوالات برای راهنمایی استفاده کنید.

اسکن و خواندن: وقتی در متن به دنبال لغت خاص میگردید چشمان شما به صورت نا محسوس اطلاعات دیگر را نیز در میابد. به دلیل اینکه بر روی اسکن تمرکز میکنید چشمان شما به صورت طبیعی متن را اجمالا بررسی میکند و سرعت شما را کاهش نمیدهد. در این مرحله شما باید بر روی بالا بردن تمرکز تمرین کنید.

 

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید