نکات مهم آزمون ریدینگ آیلتس (3)

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

نگاه اجمالی:

اصول پایه نگاه اجمالی

به عنوان متن و سوالات به طور اجمالی نگاه کنید. ازین طریق میتوانید خلاصه ای از متن داشته باشید.

 محتوی متن را به طور اجمالی نگاه کنید. برای مثال: اسم ها فعل های اصلی صفات و قیود. به کلماتی مثل یک  در وجود دارد و غیره توجه نکنید. زیر لغات محتوایی خط بکشید و دوباره آنها را بخوانید.

تنها به بخش پایه ساختاری جملات و عبارات توجه کنید: موضوع اسم‚  فعل و شی ( اگر چیزی وجود دارد). به صفات و قیود توجه نکنید.

بدون خواندن متن کلمات ارتباطی را علامت گذاری کنید. برای مثال به علاوه به اضافه ی اگرچه و غیره. این کار را آنقدر ادامه دهید تا بتوانید کلمات ارتباطی را به صورت خودکار پیدا کنید. پس از آن دیگر نیاز به علامت گذاری نخواهید داشت.

با نگاه اجمالی به متن شما میتوانید به انواع مشترکی که برای سازماندهی متن صورت گرفته است مسلط شوید برای مثال تاثیرات علت ها روش ها و غیره.

برای رسیدن به تصویری کلی از متن تنها به دنبال اسم ها در متن باشید. شما باید بتوانید در تشخیص  بین اسم صفات اسم و قید هشیار باشید. در چگونگی تشخیص آنها و اطلاع راجع به عملکرد آنها در جمله کوشا باشید.

اصول مقدماتی نگاه اجمالی

ابتدا اولین جمله از پاراگراف را بخوانید و بعد از آن نگاهی اجمالی به ابتدای هر جمله بیاندازید. شما با این کار کلیت متن را در میابید.

از لغاتی که نمیدانید بگذرید و زیر آنها خط نکشید. تمرکز بر روی لغاتی که نمیدانید سرعت شما را کاهش میدهد.

در هر جمله به فعل ها توجه کنید. در این صورت اگر محتوی متن عوض شده باشد به راحتی متوجه میشوید.

در هر جمله اول از همه به فعل ها توجه کنید و بعد به سراغ بقیه بروید. فعل ها به طور معمول نشاندهنده ی شروع اطلاعات جدید در هر جمله هستند.

بخش چپ یا راست متن را پوشش دهید. این کار از تمرکز بیش لز حد شما بر روی متن خودداری مبکند.

برای دریافت موضوع متن نگاه اجمالی به متن بیاندازید. که میتوانید به شکل واقعی یا ایده باشد. برای مثال هر متنی را خط به خط نگاه بیاندازید و لغاتی را که فرم الگو/عکس را دارند و یا لغاتی که مشترک هستند را دریابید. در این حین به یاد داشته باشید که نویستده ها برای پرهیز از تکرار ملزم به استفاده از مترادف ها هستند.

 منبع:.ieltstoday

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید