نکات مهم آزمون ریدینگ آیلتس (4)

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

 

تکنیک های پیشرفته برای نگاه اجمالی

متن را نگاه اجمالی پیشرو و عقب گردی داشته باشید و لغاتی را که دیدی کلی میدهند را یادداشت کنیدمانند: هواپیما/ مسافران/ سالن/ پرواز.

نفطه عطف متن را علامت گذاری کنید. همیشه در ابتدای متن نکات مهم وجود ندارد.

از اطلاعات شخصی خود درباره ی سازماندهی های پاراگراف ها و جملات برای پیش بینی و حرکت در طول متن استفاده کنید.

به نکته مرکزی در پاراگراف توجه کنید و بعد از آن در پاراگراف به دنبال اسامی فعل ها و ایده های کلی بگردید.

از سوالات برای هدایت متن استفاده کنید.

هفت ترفند نگاه اجمالی

·         از مداد در هنگام نگاه اجمالی استفاده کنید. این کار میتواند چشم شما را تمرین دهد.

·         هر متن را از سمت چپ به راست نگاه بیاندازید.

·         زمانی که به اندازه کافی اعتماد به نفس داشتید متن را ابتدا از چپ به راست و سپس از راست به چپ نگاه اجمالی بیاندازید و این کار را چندین بار تکرار کنید.

·         مداد را در جهت افقی در مرکز متن متمرکز کنید با این کار شما مجبور میشوید که به سرعت متن های سمت دیگر را نگاه بیاندازید.

·         به صورت مورب متن را بخوانید. به صورت چپ از بالا و راست از پایین پیش بروید. هم چنین به صورت افقی و مورب به عقب پیش بروید.

·         از مسیر های مختلف عبور کنید. و یکبار متوقف شوید و دوباره به سراغ آن بروید و متن را بخوانید.

·         به آخر جملات توجه کنید. هر جمله معمولا از اطلاعاتی تشکیل میشود که به جملات قبلی برمیگردد و اطلاعاتی که جدید هستند. اطلاعات مربوط به جملات قبلی در اول جمله و اطلاعات جدید در انتهای جمله میاند. به آخر جملات توجه کنید. برای مثال:مردی در مغازه ای وارد میشود. او روزنامه ای برمیدارد. روزنامه حاوی ...

در طول آزمون سعی کنید درگیر جزئیات نشوید.

 منبع : .ieltstoday

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید