بهتر صحبت می کنم اگر...

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

 

بلند بخوانید.

روزنامه یا مطالب آنلاین انگلیسی را با صدای بلند بخوانید.

کتاب های کودکان را به زبان انگلیسی بخوانید، زیرا این کتاب ها گرامر و لغات ساده تری دارند.

هر روز لغات جدید بیاموزید. لغاتی را که دوست دارید به کار ببرید بیابید و در جهت یاد گرفتن آنها برنامه ریزی کنید. سعی کنید این لغات را در جمله های متفاوت به کار ببرید و با صدای بلند تکرار کنید. مهم است که استفاده از لغات جدیدی را که آموخته اید، روزانه ادامه دهید.

گوش بدهید.

به ترانه و آهنگهای انگلیسی گوش بدهید و سعی کنید با آنها بخوانید.

فیلم ها و ویدیوهای انگلیسی ببنید و به اخبار انگلیسی گوش بدهید، اینگونه کلمات جدیدی می آموزید.

فعالیت کنید.

در فعالیت هایی شرکت کنید که برایتان جذاب است و آنها را به زبان انگلیسی انجام دهید. مثلا به گروه هایی بپیوندید که به زبان انگلیسی کلاس آشپزی برگزار می کنند یا با تورهای گردشی به سفر بروید که سفرهای کوتاهی ترتیب می دهند که همه به زبان انگلیسی صحبت می کنند. از آنجایی که در بخش speaking آزمون آیلتس، هدف بررسی میزان توانایی شما در برقراری ارتباط و تسلط شما به زبان انگلیسی است، باید خودتان را برای موضوعات عمومی و بیان فعالیت های روزمره شخصی نیز آماده کنید.

نترسید و صحبت کنید.

از صحبت کردن با افرادی که انگلیسی شان خوب است، نترسید. دوستانی از کشورهایی انگلیسی زبان انتخاب کنید و با آنها صحبت کنید سعی کنید به نوع تلفظ کلمات دقت کنید و کلماتی که در تلفظ آنها اشکال دارید را بلند تکرار کنید. در این کار نگران جمله بندی و نکات گرامری نباشید. فقط گوش کنید و تکرار کنید.

درهرموقعیتی که برایتان پیش می آید انگلیسی صحبت کنید، برای نمونه سفارش قهوه، خرید لباس، پرسیدن آدرس و .... در بحث های آزاد شرکت کنید.

روی اشکال ها کار کنید.

از اشتباه کردن نترسید. هر چه بیشتر صحبت کنید، سریع تر یاد می گیرید و اعتماد به نفس بیشتری در تلفظ لغات به دست می آورید و لهجه بهتری هم پیدا می کنید. از معلم یا دوستان تان بپرسید که نیاز دارید روی چه لغاتی یا موضوعاتی کار کنید. ممکن است در تلفظ لغات خاصی اشکال داشته باشید. این اشکالات را بپرسید و روی آنها کار کنید. یکی از بهترین راه ها برای تمرین بیشتر و مواجهه بیشتر با زبان انگلیسی به خصوص با شرایط مشابه به آزمون اصلی آیلتس، شرکت در آزمون های آزمایشی است.

تکنولوژی را به کار بگیرید.

از تکنولوژی استفاده کنید.Smartphone ها ابزارهای بسیار قوی ای برای آموزش انگلیسی هستند. صحبت کنید، صدای خودتان را ضبط کنید و دوباره گوش دهید. روی گوشی خود دیکشنری نصب کنید و معانی و تلفظ لغاتی را که نمی دانید بلافاصله در آنها پیدا کنید. معمولا در این دیکشنری ها مثالهای صوتی وجود دارند که کمک زیادی به روان صحبت کردن شما می کند، اما مراقب باشید که بیش از اندازه به این ابزار وابسته نشوید.

 منبع : .ieltstoday.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید