نبایدهای آیلتس (قسمت اول)

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

تصورات غلط و بازدارنده درباره آیلتس (قسمت اول)

تصوراتی وجود دارند که نه تنها اشتباه، بلکه خطرناک هستند. برای اینکه نمره خوبی در آیلتس بگیریم به جز آنکه باید سطح مناسبی در انگلیسی داشته باشیم و در امتحان خوب عمل کنیم و مهارت ها و تکنیک های آیلتسی را تمرین کرده باشیم،  باید بدانیم که برگزارکنندگان آزمون چه انتظاری دارند و از تصورات غلطی که سبب ایجاد اشکال می شود پرهیز کنیم. در ادامه به نمونه ای از این تصورات بازدارنده اشاره می کنیم.

 فقط یک پاسخ صحیح در بخش SPEAKING وجود دارد.

برخی از دانشجویان فکر می کنند که بخش گفتاری شبیه به آزمون ریاضی است، و تنها یک پاسخ صحیح وجود دارد. این تصور صحیح نیست. در حقیقت هیچ پاسخ غلط یا درستی در بخش گفتاری وجود ندارد. باید بدانیم که تنها یک پاسخ و یک شیوه پاسخ گویی صحیح وجود ندارد. پاسخ ها می تواند بسیار متنوع و بسیار متفاوت باشد و همه آنها هم صحیح باشد و نمره بالایی هم برای شما به ارمغان آورند. مصاحبه کنندگان در این بخش، شما را در چهار حوزه قضاوت می کنند

Ø     تسلط بر مکالمه

Ø     انسجام گفتاری و دقت

Ø     تلفظ و ادای صحیح کلمات

Ø     محدوده دستوری

مصاحبه کننده باید با ایده های من موافق باشد تا نمره بالاتری کسب کنم.

به یاد داشته باشید آیلتس آزمونی برای سنجش سطح عمومی دانش یا ارزیابی ایده های شما نیست. ممکن است مصاحبه کننده با ایده های شما موافق نباشد و به شما نمره 9 بدهد. مصاحبه کننده فقط به دنبال این است که مهارت و توانایی شما در صحبت کردن و نوشتن و به کارگیری زبان انگلیسی را ارزیابی کند، نه اینکه عقاید خودش را اثبات کند. پس نگران عقاید و احساسات مصاحبه کننده نباشید.

بعضی از مراکز برگزاری آزمون آیلتس آسان تر از مراکز دیگر تست می گیرند.

آیلتس آزمون استانداردی است و همه مراکز برگزار کننده آزمون از سوالات استانداردی استفاده می کنند که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. شما در هر مرکزی که آزمون بدهید، به نمره ای که شایسته آن هستید دست پیدا خواهید کرد. نحوه عملکرد برگزارکنندگان آزمون هم به طور مرتب توسط بازرسان مورد ارزیابی قرار می گیرد. اگر اینگونه نبود آیلتس به عنوان آزمون استاندارد مورد پذیرش جامعه جهانی قرار نمی گرفت، پس نگران نباشید.

اگر مصاحبه کنندگان از افراد خوششان بیاید، سخاوتمندانه نمره می دهند.

بسیاری از دانشجویان تصور می کنند موفق به کسب نمره خوبی نشده اند، به دلیل اینکه مصاحبه کننده از آنها خوشش نیامده و رفتار دوستانه و گرمی با آنها نداشته است. کار مصاحبه کننده دوست شدن با دانشجویان و اظهار صمیمیت نیست. البته آنها باید رفتار مناسب داشته باشند، اما ممکن است به دلیل تمرکزی که باید بر کار داشته باشند، نتوانند با شما ارتباط برقرار کنند، اما این مساله تاثیری بر نمره شما نخواهد داشت.

می توانم روش های تقلب کردن را یاد بگیرم.

افراد و وبسایت ها و موسساتی ادعا می کنند که می توانند که روش های تقلب کردن را به شما آموزش دهند تا به راحتی نمره بهتری بگیرید. به هیچ عنوان این ادعاها را باور نکنید و در این راه پول هدر ندهید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید