نمره خوب IELTS WRITING زمان بندی نیاز دارد.

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 

آیا برای بخش  Writing آزمون آیلتس آمادگی دارید؟

آیا می دانید در این بخش آیلتس چگونه زمانبندی کنید؟

یکی از بزرگ ترین چالش ها در بخش Writing، زمانبندی است.

شما در آزمون آیلتس 60 دقیقه کامل فرصت دارید که Writing خود را کامل کنید. در بخش Writing Task 2 باید 250 کلمه و در بخش Task 1باید 150 کلمه بنویسید. بنابراین در بخش Task 2 به زمان بیشتری نیاز دارید.

20 دقیقه برای بخش اول و40 دقیقه برای بخش دوم در نظر بگیرید.

در آزمون اصلی آیلتس با Writing Task 2 شروع نکنید، ابتدا بخش اول را انجام دهید.

زمانی را برای طرح و برنامه ریزی نوشته تان در آزمون آیلتس اختصاص دهید.

اینکه به چه روشی نوشته خود را سازمان دهی کنید به خودتان بستگی دارد، اما حتما پیش از آزمون اصلی آیلتس روش های متفاوت را امتحان کنید و برنامه ریزی و زمان بندی را تمرین کنید.

به طور کلی می توانید 2.5 و 5 دقیقه برای هر دو TASK را صرف برنامه ریزی کنید و همین مقدار زمان هم برای مرور و چک کردن نهایی در نظر بگیرید.

بعد از این که کار تولید ایده را انجام دادید برای نوشته خود برنامه ریزی کنید. فراموش نکنید که ایده هایتان را یادداشت کنید.

در بخش Writing Task 2 می توانید 5 دقیقه را صرف برنامه ریزی و 30 دقیقه را صرف نوشتن کنید و 5 دقیقه را برای چک کردن نهایی در نظر بگیرید.

شما باید زمانبندی در همه این مراحل را تا پیش از آزمون نهایی آیلتس بر اساس نیازها و توانایی های خودتان تمرین کرده باشید.

کلید زمانبندی موفق تمرکز و تمرین کردن در این بخش است.

بزرگترین اشتباهی که افراد ممکن است در بخشWriting   آیلتس انجام دهند این است که  زمانی را به برنامه و طرح ریزی و چک کردن نوشته شان اختصاص ندهند و این دو بخش را حذف کنند.

هنگام چک کردن به لغاتی که به کار برده اید، املای آنها و نکات گرامری توجه داشته باشید.

منبع :  ieltstoday

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید