چه بنویسم! چگونه بنویسم!

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

 


نوشتن روزانه

پیش از آزمون اصلی آیلتس بنویسید و بنویسید. نوشتن روزانه بسیار مهم است. اگر روزانه این کار را انجام ندهید پیشرفت قابل ملاحظه ای نخواهید داشت. همه نوشته های خود را در پوشه ای نگاه دارید تا بتوانید آنها را مقایسه کنید و ببینید چه اشکالاتی داشته اید و چه اندازه پیشرفت کرده اید.  

موضوع آسان و پیچیده

ابتدا موضوعات شناخته شده و پس از آن، رفته رفته، موضوعاتی که کمی پیچیده تر است را انتخاب کنید و با نوشتن روزانه آنها را تمرین کنید. در writing های آزمایشی می توانید درباره چیزهایی که دیده اید یا شنیده اید، درباره اخبار، درباره توانایی های خودتان یا زندگی واقعی تان بنویسید، داستان بسازید و یا ترکيبی از اینها را بنویسید تا پیش از آزمون در این زمینه مهارت کافی به دست آورید. دسترسی به موضوعات استفاده شده در آزمون های اصلی آیلتس از طریق مطالعه وبسایت های رسمی و شرکت در آزمون های آزمایشی استاندارد کمک شایانی به بالا رفتن آمادگی شما جهت گرفتن نمرات بالاتر در آزمون آیلتس خواهد کرد.

چند بار بنویسید

درباره یک موضوع چند بار بنویسید. یک بار بنویسید، آن را بررسی کنید و دوباره بنویسید و اشکالات پیش نویس اول را برطرف کنید. زمان های مختلف (زمان گذشته و زمان حال و زمان آینده) را برای نوشته های مختلف انتخاب کنید.  سعی کنید کمتر از افعال مجهول استفاده کنید. جملات خیلی طولانی ننویسید. با پاراگراف بندی مناسب متن را به بخش های کوچکتر تقسیم کنید. علامت های نوشتاری( نقطه و ویرگول) استفاده کنید. ارتباط معنایی منطقی بین جملات خود برقرار کنید. استفاده از کلمات و عبارت های ربطی مناسب می تواند توجه مصحح آیلتس را به خوبی جلب کند. درwriting  های آزمایشی تمرین کنید که این مسائل را رعایت کنید و از کلمات موجود در ذهن تان درباره یک موضوع مشخص بهترین استفاده را بکنید.

نوشتن در مکان های متفاوت و در زمان کمتر

در مکان های مختلف و زمان های متفاوت بنویسید. هر بار سعی کنید زمان کمتری را صرف نوشتن کنید. در مکان شلوغ و آرام، نوشتن را تمرین کنید.

بازخورد بگیرید

اگر می توانید writing  خود را به کسی بدهید تا برایتان تصحیح کند و درباره نوشته شما اظهار نظر کند و اگر نمی توانید از منابع آنلاین مانند Grammarly،  GrammarCheck یا GrammarBook.com استفاده کنید و اشکلات گرامری نوشته تان را اصلاح کنید. استفاده مناسب از ساختارهای متنوع و رعایت نکات گرامری یکی از عواملی است که در بالا رفتن نمرهwriting آیلتس شما تاثیرگذار خواهد بود. همچنین می تواند املای کلمات خود را در MS Word, your iPad or Google Doc اصلاح کنید.

منبع : .ieltstoday.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید