چه میزان از زمان خود را صرف آمادگی برای آزمون آیلتس کنم؟ (بخش دوم)

 
برای آموزش زبان انگلیسی و حتی زبان های غیر انگلیسی آموزشگاه زبان سپانو در شمال کشور بهترین است چون ما اعتقاد داریم برای هر نیاز یک دوره با برنامه ریزی دقیق وجود دارد ، تیم مجرب و خبره برای آموزش ، بالای 300 کیس موفق در آزمون های بین المللی ، استفاده از بروز ترین کتاب های دنیا برای آموزش زبان ، محیط گرم و دوستانه، آموزش زبان های غیر انگلیسی ، آمادگی آزمون آیلتس ، آمادگی آزمون تافل ، آزمون IELTS ، گرفتن نمره بالا در آیلتس از ما تلاش کوشش از شما

پس حداقل چقدر زمان لازم است؟

بیایید قبول کنیم که ساعاتی که به یادگیری اختصاص میدهیم مانند سایر اوقات نمیگذرد. بیشتر داوطلبان منتظر هستند سریعتر همه‌ی مطالب را بخوانند و راحت شوند! این طرز تفکر باوجود این که درست نیست، قابل درک است.

یکی از پیشنهاد های من این است که روشی برای مکالمه پیدا کنید. اگر بتوانید با هم‌صحبت خود در ارتباط باشید خیلی سریع‌تر میتوانید مطالب یادگرفته شده را تمرین کنید و پیشرفت داشته باشید.  

اگر از خواندن مطالب مربوط به آزمون خسته میشوید میتوانید در برخی از روزها از روش های جذاب‌تر یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. مثلا فیلم های انگلیسی تماشا کنید تا هم با کلمات جدید آشنا شوید و هم در مهارت لیسنینگ را پیشرفت کنید و یا کتاب مورد علاقه‌ی خود را به زبان انگلیسی بخوانید تا  بخش ریدینگ برایتان ساده‌تر شود. مهم این است که تا حد امکان ارتباط خود را با زبان انگلیسی حفظ کنید.



باید به شما بگویم که اگر نمیتوانید حداقل روزی نیم ساعت از وقت خود را صرف یادگیری کنید، در برنامه خود نیاز به تغییراتی دارید. البته ممکن است بعضی از روز‌ها با مشغله های  متفاوتی مواجه ‌شوید و از روز های دیگر برای جبران آن استفاده کنید. این کاملا قابل درک است اما سعی کنید مطالعه‌ی خود را بین روز های مختلف پراکنده کنید تا مطالب بهتر در ذهنتان بماند.

این احتمال نیز وجود دارد که میان مطالعه‌ی شما چنیدن روز وقفه بیفتد. نگذارید که این موضوع مانند عادتی با شما بماند و یا مایوستان کند. با انرژی به برنامه خود ادامه دهید تا به هدفی که میخواهید برسید.

منبع : .ieltstoday

در اخر به این نکته توجه داشته باشید که میزان مطالعه‌ی افراد برای یادگیری مباحث مختلف کاملا یکسان نیست و ممکن است در مواقعی شما نیاز به زمان بیشتری داشته باشید و یا بتوانید در مدت کوتاه‌تری بخش های مورد نظر را به اتمام برسانید. 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید