آموزش ترکی استانبولی آسان در رشت

 
آموزش ترکی استانبولی آسان در رشت
اگه میخوای ترکی استانبولی یاد بگیری،باید به بهترین موسسه ترکی مراجعه کنی. بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در رشت، سپانو با برگزاری دوره های ترمیک و خصوصی ترکی به شما در موفقیت آزمون تومر کمک می کند.

آموزش ترکی استانبولی آسونه

 

اگه قصد سفر به ترکیه رو داری یا قراره برای تحصیل یا کار به این کشور مهاجرت کنی، پس باید حتما به زبان ترکی استانبولی مسلط بشی. حتی اگه به این زبان علاقه مند هستی و دوست داری این زبان رو آموزش ببینی، پس باید آسون ترین روش رو به کار بگیری. راه های میانبر برای انجام هر کاری، به افراد کمک میکنه تا با صرف کردن هزینه و انرژی کمتر، سریع تر به نتیجه مطلوب برسن.

چرا ترکی استانبولی؟

قبل از هر چیز بهتره بدونی که چرا لازمه تا این زبان رو یاد بگیری. ترکیه کشور همسایه ماست و یکی از دلایلی که افراد خیلی به مهاجرت یا سفر به این کشور علاقه دارن همینه. در واقع سفر به این کشور به نسبت بقیه کشور ها با هزینه کمتری صورت میگیره و مقدمات سفر هم مدت کوتاه تری طول میکشه. همچنین کشور ترکیه از دانشگاه های معتبری هم برخورداره و افراد زیادی رو به قصد مهاجرت تحصیلی به خودش جذب میکنه.


یادگرفتن زبان ترکی در رشت

راهکار آموزش ترکی استانبولی

توی این مطلب میخوام چند روش ساده رو بهت یاد بدم تا بتونی این زبان شیرین رو یاد بگیری. اما قبل از هر چیز باید قول بدی که هر روز به اندازه کافی تمرین کنی تا بتونی به نکات مربوط به این زبان مسلط بشی.

دایره لغات خودت رو هر روز وسیع تر کن.

پایه و اساس آموزش هر زبانی، کلمات اون زبانه. تا زمانی که تو فقط دایره محدودی از لغات رو بلد باشی، نمیتونی به راحتی صحبت کنی، نمیتونی حرف افراد رو به درستی متوجه بشی و موقع خوندن متن ها یا شنیدن پادکست ها به مشکل بر میخوری. پس باید هر روز سعی کنی تا کلمات جدید تری رو یاد بگیری و بعد به تقویت بقیه مهارت ها بپردازی.

کتاب های عکس دار بخون.

حالا که در ابتدای راه هستی بهتره کتاب ها یا داستان های کوتاهی رو بخونی که در اون ها، بین نوشته ها از عکس هم استفاده شده. اینطوری اگه قسمتی از متن رو متوجه نشدی، با استفاده از تصاویر منظور نوشته ها رو درک میکنی. یادت نره در حین مطالعه، یه کاغذ و قلم برداری و واژه هایی که معنی شون رو نمیدونی یادداشت کنی. بعد از اینکه اون مطلب رو خوندی، در لغت نامه ترکی استانبولی اون کلمه رو پیدا کن و معنی اون رو یاد بگیر.

فیلم ببین.

یکی از راهکار های مهم اینه که فیلم یا سریال ببینی. اینطوری هم با کلمات و جمله های جدید آشنا میشی و هم نحوه استفاده اون ها در موقعیت های مختلف و لحن های متفاوت رو متوجه میشی. اما هر فیلمی رو باید حداقل دوبار ببینی. برای دفعه دوم، چند تا جمله معروف که تلفظ و معنی اون رو متوجه شدی، تکرار کن. یعنی فیلم رو نگه دار و سعی کن مثل شخصیت ها تکرار کنی. اینطوری هم چند تا جمله یاد میگیری و هم مکالمه ات رو تقویت میکنی.

 

آموزش ترکی استانبولی در رشت

جمله های معروف رو یاد بگیر.

یکی دیگه از روش های تقویت زبان ترکی استانبولی اینه که موقع دیدن این فیلم جمله هایی که چندین و چند دفعه میشوی رو یادداشت کنی. بعد در اوقات فراغتت این جمله ها رو با صدای بلند تکرار و تمرین کن. اینطوری هم لغات اون جمله ها رو یاد میگیری و هم بعد از حفظ کردن این جمله ها میتونی ازشون توی مکالماتت استفاده کنی.

در کنار ترک زبان ها باش.

اگه در اطرافت، افرادی رو داری که به این زبان مسلط هستن، حتما سعی کن هر چند وقت یکبار با این افراد وقت بگذرونی و باهاشون به زبان ترکی استانبولی صحبت کنی. اینکار تاثیر زیادی برای آموزش تو داره و باعث پیشرفت چشمگیری برای تو میشه. اگه چنین افرادی رو در کنارت نداری، از فضای مجازی کمک بگیر. تو میتونی با افراد ترکی زبان از راه های دور دوست بشی و باهاشون صحبت کنی.

در زبان ترکی غرق شو.

برای بهتر انجام دادن هر کاری باید خودت رو در اون کار غرق کنی. مثلا برای تسلط به زبان ترکی استانبولی باید زبان موبایلت رو به این زبان تغییر بدی. یه راه حل ساده دیگه هم اینه که اسم وسایلی که در اتاقت داری رو به زبان ترکی روی کاغذ های کوچیک بنویس و به وسایل بچسبون. اینطوری هر زمان که اون ها رو میبینی و ازشون استفاده میکنی، اسمشون برات تکرار میشه. این یعنی انگار در هر زمان و هر مکانی، داری ترکی تمرین میکنی.

 

آموزش زبان ترکی استانبولی  در سپانو

شرکت در کلاس های آموزش زبان ترکی

با انجام دادن این چند راهکار ساده تو میتونی زبان ترکی استانبولی ات رو تقویت کنی اما نمیتونی اون رو از صفر شروع کنی. آموزش دیدن فرایندی جدای از تمرین و تکراره. هر کدوم از این دو تا خیلی روی تقویت زبان تاثیرگذاره اما به تنهایی کاری رو پیش نمیبرن. پس حالا که تصمیم گرفتی این زبان رو یاد بگیری، بهتره کلاس هم ثبت نام کنی تا همزمان بتونی به اندازه چند برابر تلاشت، پیشرفت کنی.

ثبت نام در دوره های آموزش ترکی استانبولی

برای ثبت نام کردن در کلاس های زبان ترکی استانبولی باید جایی رو انتخاب کنی که چند تا ویژگی مطلوب داشته باشه. مثلا آموزشگاهی باشه که چندین سال در این زمینه فعالیت کرده باشه، اساتید مسلط به این زبان در اونجا تدریس کنن، از منابع درستی استفاده بشه و خیلی موارد دیگه. برای ثبت نام در کلاس های ترکی استانبولی بهت سپانو رو معرفی میکنم.

بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در رشت، سپانو

سپانو یه آموزشگاه توی شمال ایرانه که تو میتونی اینجا علاوه بر زبان ترکی استانبولی، زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، فرانسوی، روسی، کره ای، چینی و ... رو آموزش ببینی و از یادگرفتن زبان لذت ببری.

 

تدریس زبان ترکی استانبولی در رشت

هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی به سپانو مراجعه کن یا با ما تماس بگیر تا بتونی از ما کمک بگیری و دوره ای که مناسبته، ثبت نام کنی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید