چطوری روان تر فرانسوی مکالمه کنم؟

 
چطوری روان تر فرانسوی مکالمه کنم؟
اگه دوست داری روان و سلیس به زبان فرانسوی صحبت کنی، این مطلب رو بخون. چون با انجام این ترفندها میتونی مکالمه فرانسوی خودت رو تقویت کنی.

راهکار هایی ساده برای تقویت مکالمه به زبان فرانسوی

مدتیه زبان فرانسوی رو یاد گرفتی ؟ هر روز تمرین تمرین میکنی؟ با خودت فکر میکنی که به این زبان مسلطی ولی هنوز نمیتونی به راحتی به زبان فرانسوی مکالمه کنی؟ اگه فکر میکنی، روان و سلیس صحبت کردن به زبان فرانسوی امکان پذیر نیست، اشتباه میکنی. قبل از هر چیز اینو بدون که انجام دادن هر کاری ممکنه و تو میتونی از پس هر کاری بر بیای. فقط کافیه راه حل مناسبش رو بدونی.

چرا نمیتونم به راحتی به زبان فرانسوی مکالمه کنم؟

برای اولین قدم باید بدونی که چرا نمیتونی راحت مکالمه کنی. یعنی باید اول علتش مشکلی رو بدونی تا بتونی اون رو حل کنی. خیلی وقت ها پیش میاد که افراد موقع خوندن نوشته ها یا شنیدن پادکست هایی به زبان فرانسوی بیشتر کلمه ها و جملات رو متوجه میشن. اما زمانی که ازشون خواسته میشه تا چند دقیقه به فرانسوی مکالمه کنن، نمیتونن. علت اصلی این موضوع هم اینه که این افراد لغات رو بلدن و معنی اون ها رو میدونن اما به این کلمات تسلط ندارن. حالا سوال مهم اینجاست که باید چی کار کنیم تا با انجام راهکار های ساده به لغات مسلط بشیم. اگه میخوای این ترفند ها رو یاد بگیری، مطلب « لغات فرانسوی رو سه سوته یاد بگیر » رو بخون.

تقویت مکالمه به فرانسوی
مکالمه به زبان فرانسوی وقتی بتونی روان و سلیس صحبت کنی، خیلی لذت بخشه.

چند راهکار ساده برای تقویت مکالمه زبان فرانسوی:

توی این مطلب میخوام بهت چند تا راهکار جدید بگم که بعد از یادگرفتن لغات بتونی راحت به زبان فرانسوی مکالمه کنی. اما یادت نره که این موارد رو باید هر روز و به طور مستمر تمرین کنی تا به نتیجه برسی. در غیر اینصورت منتظر اتفاق خارق العاده ای نباش.

بلند بخون.

یه کتاب یا مطلب مناسب پیدا کن. این مطلب باید شامل متنی باشه که تو بیشتر لغات اون رو بلدی و میتونی به راحتی تلفظ شون کنی. حالا شروع به خوندن اون مطلب با صدای بلند کن. این کار باعث میشه موقع خوندن اون مطلب چند تا از جمله های اون رو حفظ کنی و شاید زمانی از اون در مکالماتت استفاده کنی. یه راه حل دیگه اینه که سوالات کوتاه را از روی متن بنویسی و به اون ها جواب بدی. این کار باعث میشه علاوه بر تقویت مکالمه زبان فرانسوی بتونی به سوالاتی که در حین مکالمه ازت پرسیده میشه، جواب بدی.

صدای خودت رو گوش بده.

شاید این روش تا حدی مسخره به نظر برسه اما راه حل مناسبی هستش و خیلی کمکت میکنه. برای این کار باید متنی رو انتخاب کنی و اون رو بخونی. در این زمان صدای خودت رو ضبط کن چون قراره بعدا چندین و چند بار بهش گوش بدی. زمانی که به صدای خودت گوش میدی، متوجه میشی که موقع صحبت کردن، کجاها رو خوب ادا کردی و کجا رو اشتباه گفتی و باید اصلاح کنی. این کار باعث میشه تا هر وقت یه اشتباه کوچیک رو از خودت تصحیح کنی. بعد از چندین و چند بار تکرار کردن این کار، اکثر اشتباهاتت رفع میشه و میتونی روان تر صحبت کنی.

یک همراه برای مکالمه پیدا کن.

شاید کمی سخت به نظر برسه اما بعد از انجام دادن مواردی که خوندی این بهترین روشه. در دنیای امروز تکنولوژی پیشرفت زیادی کرده، و تو میتونی با کمی تلاش یه نفر رو پیدا کنی که بتونی باهاش به زبان فرانسوی مکالمه کنی. اینطوری هم دوست جدید پیدا میکنی، هم مکالمه ات رو تقویت میکنی.

تقویت مکالمه زبان فرانسوی
بهترین راه حل برای تقویت مکالمه زبان فرانسوی اینه که یه همراه برای صحبت کردن پیدا کنی.

گرامرت رو هم تقویت کن.

یکی از دلایلی که افراد موقع صحبت کردن به مشکل بر میخورن اینه که در به کار بردن گرامر مشکل دارن. به خاطر همین در حال مکالمه، چگونگی به کار بردن فعل ها و زمان ها و ... فکر میکنن و تمرکزشون از بین میره. اگه تو هم جزو این دسته از افراد هستی، قبل از هر چیز گرامر رو یاد بگیر و بعد دوباره برگرد و این مطلب رو از اول بخون تا این مراحل رو انجام بدی.

چطوری به همه این مهارت ها مسلط بشم؟

همونطوری که میدونی تسلط روی همه این موارد به طور همزمان کار آسونی نیست. بدون مسلط بودن به این مهارت ها هم مکالمه کردن روان صورت نمیگیره. پس باید تحت نظر یه استاد مسلط این مهارت ها رو یاد بگیری. پیدا کردن استاد مناسب هم کار سخت و وقت گیری هستش. اما با ثبت نام کردن در یه آموزشگاه معتبر مثل سپانو این مشکل حل میشه.

سپانو کجاست؟

سپانو آموزشگاهی در شمال ایران و شهر رشت هستش. تو توی سپانو میتونی علاوه بر زبان فرانسوی، زبان های دیگه ای مثل آلمانی، انگلیسی، ترکی استانبولی، روسی، کره ای و چینی …. رو آموزش ببینی و ازیادگرفتن زبان لذت ببری. پس هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی به سپانو مراجعه کن و یا با این شماره تماس بگیر. اگه سوالی هم درمورد کلاس ها داری، ما پاسخگو هستیم.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید